quote:
Er zijn mensen die niet afgekeurd worden, maar (vrijwel) geen seks meer hebben omdat ze dat niet kunnen opbrengen. Ondertussen moeten zulke mensen wel fulltime werken.
Als TS veelvuldig naar de hoeren kan, nog moet werken en ondertussen ook de afgelopen tijd heeft geprobeerd een bestaan in Thailand op te bouwen, dan vind ik dat nogal sterke aanwijzingen dat TS niet zo ziek is dat deze afgekeurd kan/zal worden. Iemand die zo ziek is, zal n.l. niet zo'n avontuur ondernemen tenzij het naar een land is waar de hoop bestaat op een behandeling om beter te worden. Eerder is al een MS patiênt aangehaal, en ik kan ook onderschrijven dat MS pariênten die vrij weinig meer kunnen toch gewoon aan het werk gestuurd worden. En ik ken ook nog wel een voorbeeld van iemand die aan het werk gestuurd is en wat die persoon niet fataal is geworden alleen maar omdat de modernste medische techniek op dat moment zijn werk goed deed. En zulke mensen (en topic zijn op Fok te vinden) smeken zelf vaak ook nog om werk omdat ze het beschamend vinden om hun hand op te moeten houden.
Ondertussen loop jij zonder goede argumenten een persoon te verdedigen die overal op het forum toch duidelijk de indruk van een oplichter over zich afroept. Daarbij doe je zonder tegenbewijs argumenten die mensen aanvoeren als onzin af.
Ik vind toch dat je daarmee de werkelijk zieke mensen flink loopt af te zeiken.