Zo, Servio zat nog niet of ze was al weer binnen. Vind trouwens wel dat ze zichzelf verwaarloost met dat onverzorgde haar van haar nu, Valt me toch een beetje tegen,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zat net een half uur en wist niet hoe snel ze met haar kladblaadje naar binnen moest rennen!
Ja echt eh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zat net een half uur en wist niet hoe snel ze met haar kladblaadje naar binnen moest rennen!
Nee da's gewoon haar fakking winter-collectie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:21 schreef Darklight het volgende:
Aan Joanna's kleding te zien is het winter in portugal
Ik ben overgestapt naar de keuken.. dan maar luisteren naar Laura (die toch niks zegt..)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef MargrietV het volgende:
Irritant die speekselvloed van Servio.
sssssssssllll oh ik erger me er dood aan !!! kijk mij even interessant doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef MargrietV het volgende:
Irritant die speekselvloed van Servio.
kaarsvetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:27 schreef sjampoeh het volgende:
waar heeft joanne dat lijstje nu mee geschreven ?
niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
Mo heeft moeite met het fornuis aankrijgen, dat brengt me bij de volgende vraag... wat als er nu met spoed iets gerepareerd moet worden? Normaal worden ze dan opgesloten in 1 van de slaapkamers, maar n moeten er 2 buiten blijven bij het vuur?
Alleen haar vest gepikt! Hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna: Ik ben al twee keer in Mexico gweest, echt geen leuke ervaringen daar gehad
Gerard: Was dat drugs gerelateerd?
Geraaaaaaardquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna: Ik ben al twee keer in Mexico gweest, echt geen leuke ervaringen daar gehad
Gerard: Was dat drugs gerelateerd?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
Mo heeft moeite met het fornuis aankrijgen, dat brengt me bij de volgende vraag... wat als er nu met spoed iets gerepareerd moet worden? Normaal worden ze dan opgesloten in 1 van de slaapkamers, maar n moeten er 2 buiten blijven bij het vuur?
Ik denk op de rode bank vanavond. Ooooo daar heb ik echt zin in. De verdeeldheid die dan weer zal heersen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ben ook benieuwd hoe ze nominaties bekend maken bv, ze kunnenook niet naar de rode bank of KvdW met z'/n allen.
Ut zal dan ongetwijfeld wel weer zo'n mietjesopdracht zijn die vanmiddag om 2 uur al weer stopt zodat ze weer lekker kunnen bankhangen/kriebelen/neuspeuteren/fakking niets doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ben ook benieuwd hoe ze nominaties bekend maken bv, ze kunnenook niet naar de rode bank of KvdW met z'/n allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |