welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:38 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kan niet ze heeft Facking nooit klachten! Dat weet ze voor facking 2000% zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog eenEn nog eentjequote:Feb 18th 2011 (om 23:52)
permalink
Echt niet shoppen bij THE online fashion store!!! Ik shop heel veel op internet bijna elke week en heb tot nu toe altijd goede ervaringen gehad behalve bij tofs. Ik heb een jurkje begin november betaald en werd pas in december geleverd. Aangezien jurkje niet voldeed meteen terug gestuurd. Meer dan 2 maanden later heb ik de 122euro nog niet terug gekregen. Eerst kwamen ze met excuus dat ik mijn rekening nummer niet op retour formulier had ingevuld. Bijzonder want heb via ideal betaald. Was wel netjes geweest als ze me zelf even hadden gecontacteerd. Nu wacht ik al 2 weken op terugbetaling na laatste contact maar is complete radio stilte em nog geen geld ontvangen. Als ze voor woensdag niet betalen zoek ik verder de publiciteit op en daarnaast ga ik andere stappen ondernemen. Hoe verleidelijk de website ook is ik zou aanraden er nooit iets te kopen. Wordt vervolgd.En omdat ik het zo leuk vind (nog een hele recente)quote:Feb 25th 2011 (om 19:38)
permalink
Ook ik heb veel ervaring met Online winkelen.
Ik koop in ieder geval niks meer bij TOFS.
Ik kocht een bikini van phax 90 euro .
Ik heb hem netjes ontvangen maar vond hem niet mooi.
Zonder te passen en in originele verpakking stuurde ik hem terug.
2 dagen later lag de bikini weer in de brievenbus.. Ik zou hem vies hebben gemaakt en
ze konden hem niet terug nemen!! Lekker dan zit je met een bikini van 90 euro die niet mooi is..
Maar nu komt het. 3 dagen later weer een pakketje.. Ik dacht, he??? heb niks besteld..
Zit er een super mooie top in. Ik meteen opgebeld dat er iets verkeerd moet zijn gegaan.
Of ik het pakketje terug wil sturen.. Zo eerlijk als ik ben doe ik dat.
Alleen ik kon opdraaien voor de verzendkosten.. STOM had ik hem nu maar gehouden!!!.quote:2 dagen geleden (om 13:49)
permalink
Ik bestel ook nooooooooooooit meer iets bij TOFS. Ik heb 19 november 2010 een bestelling gedaan en nog steeds niet alles ontvangen. Ik heb er al heel vaak achteraan gemaild. Heb ze ook telefonisch gesproken. En niets. Ook geen geld terug. Ze hebben inmiddels drie keer aangegeven mijn geld terug te storten maar helaas. En mijn bestelling hebben ze nu wel tien keer op de post gedaan. En durven dan ook gewoon te zeggen dat het vast mis is gegaan met de post.
Zulke slechte en onbeschofte service heb ik nog nooit meegemaakt. Met mij zijn er nog heel erg veel ontevreden klanten. Met een aantal van deze klanten gaan we nu stappen ondernemen tegen TOFS. Ze hebben een keurmerk voor hun online webshop. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat ze die niet lang meer hebben. En we zitten eraan te denken om contact op te nemen met Radar of Kassa.
Dames één advies, bestel nooit iets bij TOFS!!!!!!!!!!!!!
Dat gaat je heel veel tijd, geld en energie kosten zonder dat je er ook maar iets voor terug krijgt
Dat vuur moet blijven branden, en er moeten er telkens 2 bijblijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef Noz het volgende:
Wat zijn ze nu eigenlijk aan het doen moesten ze wakker blijven ofzo?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:46 schreef suzi1 het volgende:
haha wie hoopte eerder op de ochtend nog op een regenbui in portugal!?
Ach so :-) dacht dat ze de hele nacht op waren gebleven haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat vuur moet blijven branden, en er moeten er telkens 2 bijblijven.
helaas niet, maar het was toch op komst net toen jojo moest gaan vuurwachthoudenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef danilel het volgende:
[..]
wel
Damn, nasty stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
een persoonlijke backstep. hij wil joanna niet meer zien na het programma??
Ik denk het vage paniekerige gedoe van Aafke vorige week. Je kon er toen uit opmaken dat het om Gerard ging, meer eigenlijk niet.quote:
En toch vind ik Jo anders behoorlijk goed in stoken!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jo zat er net in te porren...vrouwen hebben geen verstand van vuur en bbq's, face it....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind Jo anders behoorlijk goed in stoken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |