quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
ik ga dr fakking webshop leegbestellen en stuur al die fakking zooi weer retour
na sorry hoor maar zeg dan erewoord op je fakking moeder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
Ik denk dat niet zozeer de rest ziet als plebs, maar dat ze heel erg graag overeenkomsten en verschillen zoekt. Tevens erbij willen horen dus zeggen, ik wil ook reizen.... Ze wil ook graag alles beter weten en overstemmen.. Komt voort uit onzekerheid als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef MargrietV het volgende:
Joanna laat nooit iemand uitpraten, want ze vindt haar eigen verhalen veel belangrijker, de rest is in haar ogen toch alleen maar plebs.
dat zweer ik 200.000% zeker op die fakking botoxkop van mn moeder ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:35 schreef muzas het volgende:
[..]
na sorry hoor maar zeg dan erewoord op je fakking moeder.
Da's een goeie!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
Dat is toch Moniek?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef MargrietV het volgende:
en waar blijft Joanna nu met ik moet wel 15 keer plassen?
Kan niet ze heeft Facking nooit klachten! Dat weet ze voor facking 2000% zeker!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Da's een goeie!
![]()
(het enige probleem is dat niet altijd alles voorradig is, heb slechte recensies gelezen)
die heeft een p-mate bij zichquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef MargrietV het volgende:
en waar blijft Joanna nu met ik moet wel 15 keer plassen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:39 schreef danilel het volgende:
[..]
die heeft een p-mate bij zich
[ afbeelding ]
geen behoefte aan. Ze heeft al te veel gebruik gemaakt van mijn eindeloos geduld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:39 schreef suzi1 het volgende:
krijgen we ook ergens een chatuurtje met fakking-jo als ze eruit is?
Ik was in de studio toen die mocht praten met Jo. Ik laat me liever voorlezen door Moniek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef TWP het volgende:
Oja der moeder zal weer eens een mooie stem hebben
OMGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hoop op een nieuwe missie:
De komende twee dagen mogen jullie alleen pannenkoeken eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |