abonnement Unibet Coolblue
pi_94492690
Hoe Israel pallestina
quote:
Dat ook kinderen daarbij omkomen, daar zit jij blijkbaar niet mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 23-03-2011 01:32:47 ]
pi_94496787
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:48 schreef C_N het volgende:

[..]

veel ouders willen het zelfde voor hun kinderen op een groep na de extremisten ..
en kees je lees of hoor een keer wat ,,en voor jou het is altijd zo . daarom is het voor mij zinloos om tegen jou te discuteren .iederenker jij kommet beschuldigingen kijk maar een kant op en je beschuldig iedereen van de dingen die jij doe .zo het heb niet veel nut voor mij kees
Ja, daar heb je gelijk in: elke ouder wil dat zijn of haar kinderen in vrede en vreugde en vrijheid opgroeien. Behalve een klein aantal extremisten, die alles, ook zichzelf en hun kinderen, ondergeschikt maken aan een of ander ideaal.
Maar jij stelde het voor alsof jij je kinderen in vrede opvoedt (en ik twijfel niet aan je oprechte bedoeling) en alsof Palestijnen hun kinderen opvoeden in haat.
Dat er extremisten zijn onder de Palestijnen is vast wel waar. Maar die zijn er onder joden ook. Dat is vervelend, want die idioten houden samen de oorlog in stand, maar daar hadden we het niet over.

Ik twijfel niet aan je bedoeling, maar wel aan de realisering daarvan.
De Palestijnen zoeken net zo goed naar vrede en veiligheid en vreugde als jij. Het lijkt wel alsof jij dat niet beseft, alsof je denkt dat Palestijnen zoeken naar onvrede, onveiligheid en ergernis.

De Palestijnen hebben het een stuk moeilijker in hun leven dan jij, en dan heb ik het niet over de schuldvraag. Het is gewoon een duidelijk, koel, objectief constateerbaar feit. Maar dat ze net zo goed streven naar geluk voor zichzelf en hun kinderen als jij, mag je toch veilig aannemen. Dat doen zelfs dieren, daarom zijn moeders en hun kleintjes ook zo vertederend.

Misschien dat ik je ergens anders of in een andere discussie nog ergens van ga beschuldigen, maar in deze discusie ben ik uit op eerlijkheid.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 23 maart 2011 @ 01:35:04 #28
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94496809
quote:
Palestinian: 2 Grad rockets fired at Israel
Palestinians in the Gaza Strip reported that two Grad rockets were fired towards Israel. The report was not immediately confirmed by any official source.

Earlier it was reported that a Grad landed south of Ashdod. No injuries were reported. (Elior Levy) (via)
En zo blijft het geweld in stand. IDF gooit vannacht weer wat shells op Gaza, en dan begint het weer overnieuw.
pi_94511401
quote:
Een bus in de Israëlische hoofdstad Jeruzalem is woensdag getroffen door een explosie. De oorzaak daarvan is nog niet duidelijk, maar er zijn berichten dat het om een zelfmoordaanslag gaat. Volgens de politie zijn er tientallen gewonden gevallen.

Tientallen ambulances zijn naar het getroffen busstation gesneld, in de buurt van een congreszaal in de Joodse wijk van het centrum van Jeruzalem. Het was op dat moment erg druk, omdat vele mensen van hun werk op weg naar huis waren.
Zware explosie bij busstation Jeruzalem
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:46:55 #30
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94511413
quote:
Terror attack in Jerusalem
Explosion rocks capital near Jerusalem Convention Center, MDA declares dozens injured. Ynet reader: A loud blast was heard in the center of Jerusalem. After a minute many sirens could be heard

A terror attack was committed in Jerusalem Wednesday afternoon as an explosion was heard and many people injured near the Jerusalem Convention Center at around 3 pm.

The Magen David Adom rescue services declared that at least 20 victims were on the scene and ordered everyone in the area to clear out.

A Ynet reader wrote in a Red Mail: "A loud blast was heard in the center of Jerusalem. After a minute many sirens could be heard."

Witnesses reported rescue forces were on the scene. (via)
pi_94511470
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

We waren tegelijk bezig :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2011 @ 14:49:48 #32
137949 Disana
pi_94511505
We hebben ook het Hamas topic nog. Beetje verwarrend :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:49:50 #33
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94511507
Timing :D Nu livebeelden op Al Jazeera, trouwens.
pi_94511603
Al-Jazeera neutraal? :D
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:53:43 #35
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94511655
De reporter van Al Jazeera hed het net alweer over de illegale settlements :P
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2011 @ 14:53:49 #36
137949 Disana
pi_94511661
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef paddy het volgende:
Al-Jazeera neutraal? :D
Ze staan als behoorlijk neutraal bekend en zo heb ik ze ook leren kennen. Is jouw ervaring anders?
pi_94511779
Het kon een tas met explosieven zijn, maar er zou geen sprake zijn van een aanslag.

Het was gewoon een escalatie qua geweld tussen Israël en de Gaza zeggen ze. Kwam de laatste week wel vaker voor (die explosies)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94511830
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze staan als behoorlijk neutraal bekend en zo heb ik ze ook leren kennen. Is jouw ervaring anders?
Nee, maar zoals ze nu versloegen kwam mij dit niet neutraal over
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:59:40 #39
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94511838
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, maar zoals ze nu versloegen kwam mij dit niet neutraal over
:Y
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2011 @ 15:00:06 #40
137949 Disana
pi_94511851
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, maar zoals ze nu versloegen kwam mij dit niet neutraal over
Ik zal hem ook eens aanslingeren. Ben ik elk geval blij dat er nu wel media-aandacht voor is.
pi_94511871
Was dus gewoon een explosie in een zakje die afging. Gewoon één van de escalaties waar je voor de fun onschuldigen mee pakt omdat je het niet eens bent met.

Weer zo'n idioot dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:01:54 #42
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94511895
Ze zijn er aan gewend, aldus de reporter :').
pi_94511936
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zal hem ook eens aanslingeren. Ben ik elk geval blij dat er nu wel media-aandacht voor is.
Die volg ik al heel lang. Ik post hier alleen liever gewoon het nieuws.Mij viel me nu alleen op (en dat is wel voor het eerst) dat die man niet neutraal versloeg. Die vrouw weer wel.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94511966
Blijkbaar zijn er al meerdere keren dergelijke explosies in zakjes in Israël geweest? Deze week? Niets van gehoord.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:04:15 #45
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94511980
Ja, drie jaar geleden. :P
pi_94511996
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:04 schreef Nibb-it het volgende:
Ja, drie jaar geleden. :P
Hoorde net, deze week
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:06:06 #47
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94512057
Ow niet meegekregen, net hadden ze het over drie jaar geleden.
pi_94512142
Het is trouwens één reporter die niet neutraal is, merk ik nu ...
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94512211
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:06 schreef Nibb-it het volgende:
Ow niet meegekregen, net hadden ze het over drie jaar geleden.
Hoor iets over elementen? Is het toch een aanslag die opgeëist is?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:12:36 #50
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94512293
Volgens mij nog niet opgeëist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')