Kijk nog een kwartiertje de streams aan... had gehoopt op wat discussie over de nominaties, maar die blijven uit. Wordt dus een rustige avondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, ik ook niet vaak, heb meestal iets anders op staan intussen. Heb nu ook geen streams aan.
k heb ze nog wel aan....maar t is net zo saai als de uitzending..hoewel de uitslag van de nominaties op zn zachts gezegt verassend wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk nog een kwartiertje de streams aan... had gehoopt op wat discussie over de nominaties, maar die blijven uit. Wordt dus een rustige avond
Ik herken het...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er vanavond maar eens wat vroeger in als de laatste weken. da's de pest met fok, voor je er erg in hebt is het al rond één uur, slaapgebrek dus
het is erg. Overdag kan ik nooit slapen. Vanmiddag zat ik lekker in de tuin in het zonnetje, werd anderhalf uur later wakkerquote:
ik ook niet, maar ik vond het wel grappigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is erg. Overdag kan ik nooit slapen. Vanmiddag zat ik lekker in de tuin in het zonnetje, werd anderhalf uur later wakker
trouwens, de zus van Mo is op twitter (nicole pisters)
in haar tweets stond dat er sommige dingen zijn die ze van haar zus niet hoeft te zien.quote:
quote:
de enige aktie is de brandende vuurkorf (of is dat al klaar)?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef bollokus het volgende:
zo, nu zijn we er klaar voor..... kom maar op met aktie!
sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja en ik was hier braaf verslag aan het doen... moet ie weer ff bellen
Goh en mo zich alleen maar druk maken over wat paps & mams te zien krijgen... is ze haar zuster vergetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in haar tweets stond dat er sommige dingen zijn die ze van haar zus niet hoeft te zien.
vuurkorf brand nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de enige aktie is de brandende vuurkorf (of is dat al klaar)?
ze heeft het niet vaak meer over paps en mams (of ik heb het gemist dan, kan ook)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goh en mo zich alleen maar druk maken over wat paps & mams te zien krijgen... is ze haar zuster vergeten
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goh en mo zich alleen maar druk maken over wat paps & mams te zien krijgen... is ze haar zuster vergeten
wat doen ze het toch goed hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |