Nee....quote:
dus jij pest gebruikers van een anders ietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee....ben blij dat er mensen zijn die dat als hobbie hebben
ik zit daar ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef jesje1982 het volgende:
ik verkas even naar het uitzendingen topic
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, maar ik zit overal tegelijk wel
Ik niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef pietpaniek het volgende:
Dat komt omdat de verbinding tussen de linker en rechter hersenhelft breder is bij vrouwen dan bij mannen....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef pietpaniek het volgende:
Wat er toe lijd dat vrouwen veel dingen tegelijk kunnen en mannen zich echt goed kunnen focussen op een taak.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef pietpaniek het volgende:
Wat er toe lijd dat vrouwen veel dingen tegelijk kunnen en mannen zich echt goed kunnen focussen op een taak.
Als je eenmaal zo goed bent als ik, dan kun je heel goed focussen op meerdere dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef pietpaniek het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als je eenmaal zo goed bent als ik, dan kun je heel goed focussen op meerdere dingen tegelijk.
[..]
Als je eenmaal zo goed bent als ik, dan kun je heel goed focussen op meerdere dingen tegelijk.
[..]
ja, ik kijk alleen voor de nominaties, de rest heb ik eigenlijk allemaal al wel gezienquote:
k heb niet alles gezien maar t lijkt wel of ze het saaiste van het saaiste eruit hebben gekozenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ik kijk alleen voor de nominaties, de rest heb ik eigenlijk allemaal al wel gezien
Tja, zoveel SL's en nog niets voor op tvquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k heb niet alles gezien maar t lijkt wel of ze het saaiste van het saaiste eruit hebben gekozen
nou inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, zoveel SL's en nog niets voor op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |