Nee....quote:
dus jij pest gebruikers van een anders ietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee....ben blij dat er mensen zijn die dat als hobbie hebben
ik zit daar ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef jesje1982 het volgende:
ik verkas even naar het uitzendingen topic
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, maar ik zit overal tegelijk wel
Ik niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef pietpaniek het volgende:
Dat komt omdat de verbinding tussen de linker en rechter hersenhelft breder is bij vrouwen dan bij mannen....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef pietpaniek het volgende:
Wat er toe lijd dat vrouwen veel dingen tegelijk kunnen en mannen zich echt goed kunnen focussen op een taak.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef pietpaniek het volgende:
Wat er toe lijd dat vrouwen veel dingen tegelijk kunnen en mannen zich echt goed kunnen focussen op een taak.
Als je eenmaal zo goed bent als ik, dan kun je heel goed focussen op meerdere dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef pietpaniek het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als je eenmaal zo goed bent als ik, dan kun je heel goed focussen op meerdere dingen tegelijk.
[..]
Als je eenmaal zo goed bent als ik, dan kun je heel goed focussen op meerdere dingen tegelijk.
[..]
ja, ik kijk alleen voor de nominaties, de rest heb ik eigenlijk allemaal al wel gezienquote:
k heb niet alles gezien maar t lijkt wel of ze het saaiste van het saaiste eruit hebben gekozenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ik kijk alleen voor de nominaties, de rest heb ik eigenlijk allemaal al wel gezien
Tja, zoveel SL's en nog niets voor op tvquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k heb niet alles gezien maar t lijkt wel of ze het saaiste van het saaiste eruit hebben gekozen
nou inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, zoveel SL's en nog niets voor op tv
nee, zie nooit reklame, dan heb ik altijd effe tijd om wat anders te doen (koffie pakken, pakje sigaretten zoeken, kids op bed leggen, zappen)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja alsof we dat nog niet gezien hebben
Reclame? die mis ik nu altijd * Keuken gepoetst, vaatwasser ingezet,quote:
het was rennen, maar heb het ook geredquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reclame? die mis ik nu altijd * Keuken gepoetst, vaatwasser ingezet,en
gepakt voor de nominaties net op tijd terug
Ik was snel shag bij de benzinepomp halen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het was rennen, maar heb het ook gered
weer iets geleerd vandaag, vandaar dat er ook minder inpast natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef pietpaniek het volgende:
Dat komt omdat de verbinding tussen de linker en rechter hersenhelft breder is bij vrouwen dan bij mannen....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
weer iets geleerd vandaag, vandaar dat er ook minder inpast natuurlijk :p
haaaaaaaaaaaaaaiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen enkele vrouw... tot nu toe Gerard en 6x servio genoemt & 2x Flip & 2 x Karim.... ontknoping bijnaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef bollokus het volgende:
weer inloggen met streamlock, feest!
wie zijn er eigenlijk genomineerd
aaa gaan ze er zolang over doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw... tot nu toe Gerard en 6x servio genoemt & 2x Flip & 2 x Karim.... ontknoping bijna
Alex en Philip moeten de vrouwen mededelen dat één van de andere drie genomineerd is.quote:
iemand had de TV stream online staan, je had kunnen meekijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef bollokus het volgende:
weer inloggen met streamlock, feest!
wie zijn er eigenlijk genomineerd
Ja en ik was hier braaf verslag aan het doen... moet ie weer ff bellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
iemand had de TV stream online staan, je had kunnen meekijken
mannen hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja en ik was hier braaf verslag aan het doen... moet ie weer ff bellen
Tja, en de uitzending was blijkbaar zo saai dat de rest in slaap is gevallenquote:
vind je het gekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, en de uitzending was blijkbaar zo saai dat de rest in slaap is gevallen
Nee.... en dit is leuk ik zie op stream 1 weer wat over een paar seconden op stream 2 gaat gebeurenquote:
handigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee.... en dit is leuk ik zie op stream 1 weer wat over een paar seconden op stream 2 gaat gebeuren
Ja, UPC kijk ik maar niet meer, de minst interessante van de 4 streamsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
dat heb ik hier ook, alleen kan ik op UPC altijd al zien wat er op stream 3 gaat gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |