Hoe weet je dat met je rooie lippenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is ZO knap gedaan he.
Dit is opgenomen in 2008, de beste man was al 10 jaar dood.
Geprojecteerd op een scherm en dan een heel orkest erbij. Kippenvel
Wel, ik lig in bed. (H)quote:
Heb al sinds gister weer een unban.quote:
tss en niet eerder je ui laten zien.. schandaligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel, ik lig in bed. (H)
[..]
Heb al sinds gister weer een unban.
so noted.. staat op de presentie lijstquote:
Wel, maar niet hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tss en niet eerder je ui laten zien.. schandalig
ik durf niet buiten het radio topic te komen.. dus tsssquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet straks echt slapen denk ik.. steek de peuken al verkeerd om aan.. beetje jammer
Watje, nog plezier aan de CD's gehad?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik durf niet buiten het radio topic te komen.. dus tsss
oke,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
so noted.. staat op de presentie lijst
jups en jups.. ben bang voor de andere fok!kersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Watje, nog plezier aan de CD's gehad?
Wil je erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef Karzai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel, ik lig in bed. (H)
gezellig
faalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef Karzai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel, ik lig in bed. (H)
gezellig
geeft niet.. ik lees ook vaak wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
oke,
thanx...ik dacht dat er eerst stond: so stoned... (neem me niet kwalijk
)
Jammer, zijn aardige lui.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups en jups.. ben bang voor de andere fok!kers
quote:
ben bang voor ze.. niet zulke goede ervaringen mee.. heb er nu therapie voor.. gaat vast goed komen ooitquote:
picsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit keer staand in bed, weer wat anders...![]()
Is jouw bed weer schoon?quote:
Hoop het.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben bang voor ze.. niet zulke goede ervaringen mee.. heb er nu therapie voor.. gaat vast goed komen ooit
jaquote:
Oe daar zeg ik geen nee tegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jakom je erbij?
wel een half glas drank foetsie
Ha baas!quote:
heb nog wel een zo'n voetpomp geval voor een luchtmatras, lenen?quote:
Heldquote:
en dan ben ik knetter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zocht de suiker was het in de koelkast
helaas, nog geen foto van me zelf genomen, zal vannacht een poging proberen in mijn droomquote:
is goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
helaas, nog geen foto van me zelf genomen, zal vannacht een poging proberen in mijn droom
Nee dat doen we andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb nog wel een zo'n voetpomp geval voor een luchtmatras, lenen?
en anders miss wil iemand wel lucht in je blazen
Laat me raden, dat dat wordt screwdriver? of nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 1 drankje.. en dan slapen.. lijkt me verstandig
welkom back en zulks, ik doen nog 1 drankje.. en dan ga ik slapen ofzoquote:
Ja wij gaan ook zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welkom back en zulks, ik doen nog 1 drankje.. en dan ga ik slapen ofzo
Slaap lekker chefquote:
dag dag.. veel plezier in dromenland:Wquote:
Jij ook kerel.quote:
Ik dromen over vrouwen met dikke jetsers. Doei.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dag dag.. veel plezier in dromenland:W
en ja ben fan![]()
Dan vind je blue sweet shus, of te wel, blue sweet shoes, van Elvis natuurlijk ook topquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind dezen liedje leuk![]()
gaat over schoenen
uiteraard. schoenenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dan vind je blue sweet shus van Elvis natuurlijk ook top
die passen bijna altijd ongeacht wat voor figuur je hebt..quote:
hm, als manzijnde heb ik dus het tegenovergestelde, moet aangepaste hebben, en meestal altijd lelijk...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die passen bijna altijd ongeacht wat voor figuur je hebt..
zijn goedkoop of duur net wat je wilt.. en sommige zijn sexy
voor babies? denk dat ze er wakker van worden heurquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Lkkr hrdcore voor babies
Ok wacht even hoor dit is een beetje nike air muziek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die passen bijna altijd ongeacht wat voor figuur je hebt..
zijn goedkoop of duur net wat je wilt.. en sommige zijn sexy
daarom zijn de meeste vrouwen gek op schoenen, en mannen op mannenspeelgoedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hm, als manzijnde heb ik dus het tegenovergestelde, moet aangepaste hebben, en meestal altijd lelijk...
Toen jij baby was toen was happy hardcore voor babies jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor babies? denk dat ze er wakker van worden heur
I like shoesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom zijn de meeste vrouwen gek op schoenen, en mannen op mannenspeelgoed
Ach, laat ik het zo zeggen, als ik mooi wil hebben, ben ik nogal duur uit...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom zijn de meeste vrouwen gek op schoenen, en mannen op mannenspeelgoed
sommige schoenen zijn gwoon sexy.. maar ligt ook aan wat je zelf sexy vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ok wacht even hoor dit is een beetje nike air muziek.
Maar hoe weet je dat schoenen sexy zijn?
daar hebben meer mannen last vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, laat ik het zo zeggen, als ik mooi wil hebben, ben ik nogal duur uit...![]()
oke het zalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen jij baby was toen was happy hardcore voor babies ja
neu want dat doet die nooit.. het boeit niet of een ander het sexy vindt.. gaat erom of ik ze mooi/leuk/grappig of sexy vindquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:57 schreef Karzai het volgende:
Ga je dan ook voor de spiegel staan om te kijken of je kontje er goed uitkomt met de schoenen
Oudere jongerequote:
Vreemd dat doe ik namelijk wel altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu want dat doet die nooit.. het boeit niet of een ander het sexy vindt.. gaat erom of ik ze mooi/leuk/grappig of sexy vind
maar jij bent ook geen knetterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vreemd dat doe ik namelijk wel altijd
oeh bij twijfel en kans dat hij snel uitverkocht is doen he... mits je het geld hebtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik heb net een mooie tas gezien, ik twijfel...
ik klik 'm heel snel wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh bij twijfel en kans dat hij snel uitverkocht is doen he... mits je het geld hebt
Gewoon meejatten van dat ouwe vrouwtjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik heb net een mooie tas gezien, ik twijfel...
Of je bent niet trots op je kontjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij bent ook geen knetter
ik ben knetter... ik ben trots op knetterness.. dat is genoegquote:
ok even swingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben knetter... ik ben trots op knetterness.. dat is genoeg
dit is niemand zijn keuze, behalve die van mijquote:
Oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is niemand zijn keuze, behalve die van mij
jaaaaaaa dandyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
Deze FOK!baas ga ik een keer interviewen voor de radio
slaap lekker, tot morgenavond ofzowquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nog even een vliegrampje in bed kijken en dan slapen.
Tot morgen![]()
sleep wellquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
Tot morgen![]()
gedraag je in dromenland hequote:
Aircrash investigationquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
Tot morgen![]()
Seizoen 9 is net begonnen, ik heb ze ook allemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aircrash investigation![]()
Slaap lekker ouwe! Boks
Ik weet niet wat ik in dromenland ga doen, dus ik kan je niet zeggen of ik me zal gedragenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gedraag je in dromenland he
veel plezier en slaap lekkertot morgen avond ofzow
hai haiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:13 schreef Redskillz het volgende:
Ik wou dat ik het geld kon zien en haten..
Nee dat geloof ik niet,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goeien verzoek van mijal zeg ik het zelf
Nee hoeft niet, het wordt vanzelf warmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja jij ook, heb je een electrische deken?
check de verzoekjes paginaquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
bazen nummer... vind ik
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, het wordt vanzelf warm
gangster in Drenthequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
check de verzoekjes pagina
[..]
Both failquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:18 schreef Karzai het volgende:
dit is two step toch? of moeten we jumpen?
Happy Hardcore ouwequote:
Welquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Ik word hier toch wel een beetje geil van
Nee het klinkt oprecht geil. Alsof ze XTC gebruikt heeft of zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
serieus ze klinkt alsof ze pijn heeft ofzow
met xtc op kan wezen. geen ervaring mee.. maar echt geilen dames klinken bij mij nooit zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee het klinkt oprecht geil. Alsof ze XTC gebruikt heeft of zo
Sex op (goede)XTC is echt het lekkerste dat er isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met xtc op kan wezen. geen ervaring mee.. maar echt geilen dames klinken bij mij nooit zo
nooit gedurftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sex op (goede)XTC is echt het lekkerste dat er is![]()
Je wordt er enorm geil van kan ik je vertellen en je wilt de hele nacht wel geile neucksex hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nooit gedurft1 x halve pil van iets gehad in mijn drinken.. vond dat niet fijn.. verder nooit verder gegaan dan blowen
dat wil ik soberso welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je wordt er enorm geil van kan ik je vertellen en je wilt de hele nacht wel geile neucksex hebben.
denk dat het bij jou dubbel zo extreem gaat werken dan. Moet je doen alleen als je vrindje sexverslaafd is en eelt op zijn lul/tong heeftquote:
vind er maar zo 1quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
denk dat het bij jou dubbel zo extreem gaat werken dan. Moet je doen alleen als je vrindje sexverslaafd is en eelt op zijn lul/tong heeft
gewoon nog 1 glas drinkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik Ik twijfel nog 1 glas drinken.. of slapen
oke dan.. proost jochie..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ben wel een mannetje, maar bij meneer voel ik me zo oud
proost vrouwkequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke dan.. proost jochie..
hoe oud ben je dan broekie?quote:
27quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan broekie?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan broekie?
Knetter valt op jonge stratenmakers hoor dus maak je geen illusiesquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter valt op jonge stratenmakers hoor dus maak je geen illusies
neen ik zeg meneer tegen uquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter valt op jonge stratenmakers hoor dus maak je geen illusies
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
De comments maar ff niet lezen bij deze song
Ja en dan voel ik me zo oud.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen ik zeg meneer tegen u
gofferquote:
picsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan voel ik me zo oud.
Terwijl ik nog een jonge god ben.
Als ik het goed interpreteer gewoon een liedje voor iedereen dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaartjen.. de volgende is een beetje boel voor jou en een beetje voor mij.. en voor de rest voor de rest
en dan ben je niet goddelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk alleen maar pics waar ik dronken op sta
Das nou jammerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk alleen maar pics waar ik dronken op sta
nee haha, de 1 na volgende bedoel ik. is meer voor jou dan voor de rest.. gewoon omdat mooi enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik het goed interpreteer gewoon een liedje voor iedereen dus.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:42 schreef Redskillz het volgende:
Dit nummer..
Lang geleden.. toen was ik 27
ik vind van wel, maar daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan ben je niet goddelijk![]()
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm is iedereen nou boven de 25?
voor jou nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lees dan al die edits jonguh.. ik zei al 1 na volgendequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
Gravel pit waarom is dit voor mij. Omdat ik in een ghetto woon?
Bijnaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben nog in mijn jeugd jaquote:
je bent zo oud als dat je je voeltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nog in mijn jeugd ja
En dit jaquote:
is lievv bedoeltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter deze liedje doet me huilen ja
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef Karzai het volgende:
Dit is voor de oudjes die boven de 55 zijn
Knetters doet zich graag volwassen voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:49 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
baas
K3?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar iedereen is dus ouder dan mij hier?
hmm dan zal ik maar k3 enzow aan gaan vragen
dus iedereen maakt nog kans?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is gewoon goeien muziek ongeacht hoe oud je bent
Precies pure kwaliteitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is gewoon goeien muziek ongeacht hoe oud je bent
ja dacht pas mij aan aan het jonkie in de groep.. .maar redd is jonger dus hoef geen k3 te gaan doenquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dacht pas mij aan aan het jonkie in de groep.. .maar redd is jonger dus hoef geen k3 te gaan doen
gefeli.. maar wordt er verdrietig vanquote:
Dat soort dingen moet je wel vieren op FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck e duck heb gewoon mijn 20.000ste post met heul veul gemist![]()
kan wel merken dat ik er niet meer op let
nou moet ik mijn 25.000 ste maar in in de gaten houden.. maar toch heb ik even een huilmomentje.. je hebt mij afgeleidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je wel vieren op FOK!
Whahaha dat is morgen of zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou moet ik mijn 25.000 ste maar in in de gaten houden.. maar toch heb ik even een huilmomentje.. je hebt mij afgeleid
heul niet.. ga minder snel dan eerstquote:
Gisteren stonden we weer op 1 samenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet.. ga minder snel dan eerst![]()
alhoewel.. had mijn 10.000 toen ik anderhalf maand op fok was.. nu ben ik uhmmm 3 en een half maand op fok ofzow![]()
op 1?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gisteren stonden we weer op 1 samenAlthans jij 1 en ik 2
Dit mag niet overdag daarom nu maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op 1?
waarom dezen stokstaart? waarom nou![]()
ik dank je hartelijk... ik ga clouseau aanvragenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit mag niet overdag daarom nu maar
doe Nobelprijs danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dank je hartelijk... ik ga clouseau aanvragen
trusten ouwequote:
veel plezier in dromenland schat, slaap lekkerquote:
lekker geen nobelprijsquote:
Jason Nevins ft. Run DMC - It's like thatquote:
Welk nummer bedoel je nou?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:11 schreef Karzai het volgende:
Runs house, je weet maar na deze mellow nummertjes valt het een beetje uit de toon
quote:
Weleens gedaan?quote:
Lijkt me wel spannendquote:
als ze lekker is zie ik het probleem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannendAlleen moet je hem wel stop kunnen zetten. Anders komt ineens de koffiedame binnen
Mag ik meedoen?
Die liften hier hebben bijna allemaal cameraquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:18 schreef Karzai het volgende:
Seks in de lift ik was er dichtbij maar je moet hem stopzetten
ja en? het is niet zo dat ze het daadwerkelijk bekijken hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die liften hier hebben bijna allemaal camera
Wie is hier nou de beveiliging gij of ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en? het is niet zo dat ze het daadwerkelijk bekijken hoor
hihi..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is hier nou de beveiliging gij of ik
ik ook.. morgenvroeg met de trein naar weet ik veel waarheen..quote:
Soberzo flirten op de wallenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. morgenvroeg met de trein naar weet ik veel waarheen..
nou heb ik morgen wallen en kan ik niet flirten
thats the plan....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
Waar ga je dan heen trouwens? Je stapt gewoon in een trein en dan zie je wel of zo
Als je echt baas bent stap je in de trein richting Amsterdam en dan stap je uit in Duivendrecht, daar gaat elk uur de de ICE naar Berlijn.quote:
the plan is gratis treinen. dat is alleen binnen nederlandquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je echt baas bent stap je in de trein richting Amsterdam en dan stap je uit in Duivendrecht, daar gaat elk uur de de ICE naar Berlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |