Hoe weet je dat met je rooie lippenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is ZO knap gedaan he.
Dit is opgenomen in 2008, de beste man was al 10 jaar dood.
Geprojecteerd op een scherm en dan een heel orkest erbij. Kippenvel
Wel, ik lig in bed. (H)quote:
Heb al sinds gister weer een unban.quote:
tss en niet eerder je ui laten zien.. schandaligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel, ik lig in bed. (H)
[..]
Heb al sinds gister weer een unban.
so noted.. staat op de presentie lijstquote:
Wel, maar niet hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tss en niet eerder je ui laten zien.. schandalig
ik durf niet buiten het radio topic te komen.. dus tsssquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet straks echt slapen denk ik.. steek de peuken al verkeerd om aan.. beetje jammer
Watje, nog plezier aan de CD's gehad?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik durf niet buiten het radio topic te komen.. dus tsss
oke,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
so noted.. staat op de presentie lijst
jups en jups.. ben bang voor de andere fok!kersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Watje, nog plezier aan de CD's gehad?
Wil je erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef Karzai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel, ik lig in bed. (H)
gezellig
faalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef Karzai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel, ik lig in bed. (H)
gezellig
geeft niet.. ik lees ook vaak wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
oke,
thanx...ik dacht dat er eerst stond: so stoned... (neem me niet kwalijk
)
Jammer, zijn aardige lui.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups en jups.. ben bang voor de andere fok!kers
quote:
ben bang voor ze.. niet zulke goede ervaringen mee.. heb er nu therapie voor.. gaat vast goed komen ooitquote:
picsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit keer staand in bed, weer wat anders...![]()
Is jouw bed weer schoon?quote:
Hoop het.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben bang voor ze.. niet zulke goede ervaringen mee.. heb er nu therapie voor.. gaat vast goed komen ooit
jaquote:
Oe daar zeg ik geen nee tegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jakom je erbij?
wel een half glas drank foetsie
Ha baas!quote:
heb nog wel een zo'n voetpomp geval voor een luchtmatras, lenen?quote:
Heldquote:
en dan ben ik knetter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zocht de suiker was het in de koelkast
helaas, nog geen foto van me zelf genomen, zal vannacht een poging proberen in mijn droomquote:
is goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
helaas, nog geen foto van me zelf genomen, zal vannacht een poging proberen in mijn droom
Nee dat doen we andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb nog wel een zo'n voetpomp geval voor een luchtmatras, lenen?
en anders miss wil iemand wel lucht in je blazen
Laat me raden, dat dat wordt screwdriver? of nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 1 drankje.. en dan slapen.. lijkt me verstandig
welkom back en zulks, ik doen nog 1 drankje.. en dan ga ik slapen ofzoquote:
Ja wij gaan ook zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welkom back en zulks, ik doen nog 1 drankje.. en dan ga ik slapen ofzo
Slaap lekker chefquote:
dag dag.. veel plezier in dromenland:Wquote:
Jij ook kerel.quote:
Ik dromen over vrouwen met dikke jetsers. Doei.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dag dag.. veel plezier in dromenland:W
en ja ben fan![]()
Dan vind je blue sweet shus, of te wel, blue sweet shoes, van Elvis natuurlijk ook topquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind dezen liedje leuk![]()
gaat over schoenen
uiteraard. schoenenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dan vind je blue sweet shus van Elvis natuurlijk ook top
die passen bijna altijd ongeacht wat voor figuur je hebt..quote:
hm, als manzijnde heb ik dus het tegenovergestelde, moet aangepaste hebben, en meestal altijd lelijk...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die passen bijna altijd ongeacht wat voor figuur je hebt..
zijn goedkoop of duur net wat je wilt.. en sommige zijn sexy
voor babies? denk dat ze er wakker van worden heurquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Lkkr hrdcore voor babies
Ok wacht even hoor dit is een beetje nike air muziek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die passen bijna altijd ongeacht wat voor figuur je hebt..
zijn goedkoop of duur net wat je wilt.. en sommige zijn sexy
daarom zijn de meeste vrouwen gek op schoenen, en mannen op mannenspeelgoedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hm, als manzijnde heb ik dus het tegenovergestelde, moet aangepaste hebben, en meestal altijd lelijk...
Toen jij baby was toen was happy hardcore voor babies jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor babies? denk dat ze er wakker van worden heur
I like shoesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom zijn de meeste vrouwen gek op schoenen, en mannen op mannenspeelgoed
Ach, laat ik het zo zeggen, als ik mooi wil hebben, ben ik nogal duur uit...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom zijn de meeste vrouwen gek op schoenen, en mannen op mannenspeelgoed
sommige schoenen zijn gwoon sexy.. maar ligt ook aan wat je zelf sexy vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ok wacht even hoor dit is een beetje nike air muziek.
Maar hoe weet je dat schoenen sexy zijn?
daar hebben meer mannen last vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, laat ik het zo zeggen, als ik mooi wil hebben, ben ik nogal duur uit...![]()
oke het zalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen jij baby was toen was happy hardcore voor babies ja
neu want dat doet die nooit.. het boeit niet of een ander het sexy vindt.. gaat erom of ik ze mooi/leuk/grappig of sexy vindquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:57 schreef Karzai het volgende:
Ga je dan ook voor de spiegel staan om te kijken of je kontje er goed uitkomt met de schoenen
Oudere jongerequote:
Vreemd dat doe ik namelijk wel altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu want dat doet die nooit.. het boeit niet of een ander het sexy vindt.. gaat erom of ik ze mooi/leuk/grappig of sexy vind
maar jij bent ook geen knetterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vreemd dat doe ik namelijk wel altijd
oeh bij twijfel en kans dat hij snel uitverkocht is doen he... mits je het geld hebtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik heb net een mooie tas gezien, ik twijfel...
ik klik 'm heel snel wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh bij twijfel en kans dat hij snel uitverkocht is doen he... mits je het geld hebt
Gewoon meejatten van dat ouwe vrouwtjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik heb net een mooie tas gezien, ik twijfel...
Of je bent niet trots op je kontjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij bent ook geen knetter
ik ben knetter... ik ben trots op knetterness.. dat is genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |