Ik denk vooral aan rassenrellen helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
Dat zou tijdens de koude oorlog nog wel paniek veroorzaakt hebben, zo'n krantenkop, maar nu denken we aan lekker eten en drinken en olie als we het over onze beste corrupte vrienden uit Moskou en omstreken hebben.
Nou toe maar, maak maar eens wat lekkers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:28 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een Sovjet kookboek, als je wil kan ik wel wat lekkers maken.
Veel vis en wilde paddo's
Is goed volgende week meeting in het Amsterdams bos dan verzamelen we een lekker maaltjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou toe maar, maak maar eens wat lekkers.
Nee, nooit meer en ook geen Senseo meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, ik wilde je nog altijd even zeggen dat wij zo blij zijn met ons espressomachientje! Je hebt ons toen echt goed geholpen. Je wilt toch nooit meer filterkoffie hè?
Is goed. 14 uur? Bij dat bankje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is goed volgende week meeting in het Amsterdams bos dan verzamelen we een lekker maaltje
We hebben alleen wel ons aanvankelijk bonen-snobisme bijgesteld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nooit meer en ook geen Senseo meer.
Er gaat niks boven een lekker vers gemalen koffie./espresso.
Ik doe het ook gewoon met DE en heel soms ga ik vreemd met een wat exotischer boontje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
We hebben alleen wel ons aanvankelijk bonen-snobisme bijgesteld.
De hema voldoet nu en na etentjes ed. serveren we dan een wat pittiger boontje.
Oh en DE is Douwe Egbers en niet onze DE.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
Ik doe het ook gewoon met DE en heel soms ga ik vreemd met een wat exotischer boontje.
1400 uur ben je gek? 05.00 verzamelen dan gaan we wat wild jagen, 08.00 vissen en de groente en paddestoelen zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is goed. 14 uur? Bij dat bankje.
Ok. Maar waar vinden we in dit jaargetij nog een wak om in te duiken? Om het jachtzweet van ons af te spoelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
1400 uur ben je gek? 05.00 verzamelen dan gaan we wat wild jagen, 08.00 vissen en de groente en paddestoelen zoeken.
Vanaf 11.00 alles schoon maken en een vuurtje maken.
14.00 lunch
Zo komen de praatjes in de wereld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh en DE is Douwe Egbers en niet onze DE.
In die iemand of in die camper?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef Karzai het volgende:
Ik ken iemand met een camper daar zit alles in.
Meisje meisje maak je maar geen zorgen, zo gaat de Sovjet keukenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In die iemand of in die camper?
Check!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:43 schreef Karzai het volgende:
Ok ik heb al jullie ip adressen nagetrokken, 05.00 uur
Slaap hard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |