ah idd was sensation.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat was Sensation, had ik idd met haar afgesproken
maar da's de 2e juli
en ik ga 3 juli naar de USA dus dat gaat het niet worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar inmiddels blijkt ze gewoon wel mee te vallen
Jaquote:
meeten op een muziekfeest is eigenlijk sowiezo twijfelachtig als je veel wil ouwehoerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, is nog niks definitief, maar wel een leuk idee![]()
En ik hou niet van dance![]()
Bovendien kan ik niet dansen ook![]()
Ik mag bij Marijke slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja![]()
Daarvoor is het toch echt handiger als ik eerst in Dv woon. En hoeveel moddervarkens er dan kunnen blijven slapen... niet zo veel denk ik
jah dat roep ik al minimaal 10 jaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd was sensation.
maar wel lekker om naar de vs te gaan. sensation kan volgend jaar wel weer
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar ja, maak r dat zelf maar eens wijs
92merel is een leuke meidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga miss Merel92 en iemand van een ander forum waar ik MOD op ben meeten op PinkPop![]()
Op FOK! iig welquote:
Als je iemand al langer kent is het niet meer zo spannend natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Op FOK! iig wel
En dat andere meisje ken ik ook al 4 jaar of langer via internet, dus wordt best spannend!
vond het nog wel spannend om iedereen van hier te meeten hoor ook al chatte ik hier al maandenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je iemand al langer kent is het niet meer zo spannend natuurlijk
Woon je in Alaska of zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga sokken en handschoenen aandoen![]()
maanden ja. maar 4 JAAR?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het nog wel spannend om iedereen van hier te meeten hoor ook al chatte ik hier al maanden
Juist wel, ben heel benieuwd hoe ze in "het echte leven" isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je iemand al langer kent is het niet meer zo spannend natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |