Heeft dat iemand ooit tegengehouden??quote:
Dat ook idd, maar vooral druk met huis kopen en inrichten.quote:
Owh ja, je huisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ook idd, maar vooral druk met huis kopen en inrichten.
Als Fort Deventer goed en wel ingenomen is kijk ik daar wel weer een keer naar
ik ben dan wel zo eerlijk dat als ik echt geen toekomst zie in m'n huwelijk ik niet zou vluchten tot langdurig vreemdgaan en er een einde aan zou makenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft dat iemand ooit tegengehouden??
dat lijkt me een HEEL tof ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Door al dat gepraat over meets krijg ik ook weer zin
Iets met Juni, terras, BBQ... ideetje?
Dan doen we gewoon zonder overnachting, de meesten bleven toch niet slapen.
Strand.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
doe maar met, dan doe je 9 mensen een plezierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
idd, denk dat je de verre reizigers een fors plezier doet met een overnachtingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe maar met, dan doe je 9 mensen een plezier
Ik durfde niet de 1e keerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kampvuur op strand van Noordwijk gaat niet lukkenquote:
Kan altijd kijken, is meer dat in die periode het moeilijk is om iets met de prijs te doen. Laat staan de prijs van vorige keerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe maar met, dan doe je 9 mensen een plezier
Dan zou ik wrsl WEL blijven slapen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben dan wel zo eerlijk dat als ik echt geen toekomst zie in m'n huwelijk ik niet zou vluchten tot langdurig vreemdgaan en er een einde aan zou maken
zo kijk ik niet eens op een forum tbh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie geen opties helaas(voor mezelf he)
Wél heel veel lieve mensen die ik graag weer een keer ga meeten![]()
![]()
![]()
hehehe, ach ik dacht ik gooi het maar in hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whis en ik delen wel een kamerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zou jij blijven slapen Fles? en jij ook Whis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |