Twitter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:13 schreef Nibb-it het volgende:
Mja iedereen kan zomaar wat op Twitter roepen (zie Gaza topic), derhalve een korrel zout.
http://www.telegraph.co.u(...)ng-spy-software.htmlquote:The Pentagon has purchased a pioneering software programme that creates fake identities on social media websites, in an attempt to infiltrate and influence suspected terrorists and extremists overseas.
quote:@LibyaCyrenaica: "I am Libyan and #Gaddafi shot my 16 year old cousin in the spine. He is now paralyzed."
Libië weer verdelen in Tripolitania en Cyrenaica?quote:@Tripolitanian: "#Gaddafi used to promise every man woman and child $5000 from oil profits, gave us bullets instead."
Waarom is dit nou BNW? Ik suggereerde het gisteren ook al; het is zelfs al een aantal keren geopperd door experts op CNN en BBCquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Muridae het volgende:
[..]
[BNW]
Voorbeeld:
[..]
[..]
Libië weer verdelen in Tripolitania en Cyrenaica?
[BNW]
We moeten dan iets meer informatie boven tafel halen, Remlof was volgens al goed bezig mbt de Tweets. Volgens mij hadden wij binnen dit topic al veel vraagtekens gezet bij meerdere Tweets en Twitter gebruikers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Waarom is dit nou BNW? Ik suggereerde het gisteren ook al; het is zelfs al een aantal keren geopperd door experts op CNN en BBC
Je kan e.e.a. lezen in mijn Anonymous topics.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Waarom is dit nou BNW? Ik suggereerde het gisteren ook al; het is zelfs al een aantal keren geopperd door experts op CNN en BBC
Dat zijn altijd van die Discovery-achtige claims. Ik ga er vanuit de training van zeer capabele elite troepen gezamenlijk als het zwaarst binnen de landstrijdkrachten mag worden geacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Om even een globaal beeld te geven hoe SAS en andere special forces getraind worden in dergelijke missies, een documentaire van meer dan 5 uur. Het kijken waard. Alleen al de recruiting van mensen bij de SAS is de zwaarste training in de wereld, zowel mentaal als fysiek.
http://topdocumentaryfilms.com/sas-survival-secrets/
Laten we hier alsjeblieft niet aan beginnen. Laat ze maar wat surplus zooi van Egypte krijgen en hier en daar de technisch geavanceerde meuk kapot bombarderen. Zodat wie er dan ook aan de macht geraakt niet gelijk een capabele strijdkracht heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:03 schreef yavanna het volgende:
BBC
Richard Ottaway: The British conservative MP added the ban on arms shipments to the rebels is "a grey area at the moment" and might be reconsidered. "But even if it was decided in five minutes' time to supply arms, it would take a long time to get them on the ground, so they [the Libyan opposition] shouldn't be looking to that as a solution," he told the BBC World Service.
Die zooi uit Egypte is gewoon Amerikaans spul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:06 schreef Bolter het volgende:
[..]
Laten we hier alsjeblieft niet aan beginnen. Laat ze maar wat surplus zooi van Egypte krijgen en hier en daar de technisch geavanceerde meuk kapot bombarderen. Zodat wie er dan ook aan de macht geraakt niet gelijk een capabele strijdkracht heeft.
True, maar ik ga er vanuit dat bv. manpads e.d. niet worden uitgedeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:08 schreef Muridae het volgende:
[..]
Die zooi uit Egypte is gewoon Amerikaans spul.
Wel 'oud' Amerikaans spul, als de Yanks nieuwe speeltjes hebben verkopen ze hun oudere hardware gewoon door aan andere landen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:08 schreef Muridae het volgende:
[..]
Die zooi uit Egypte is gewoon Amerikaans spul.
Weet je uberhaupt wel wat je uitkraamt. Los van het feit dat dit geen claims zijn maar een opinie is jouw mening nergens op gebaseerd. Daarnaast; bij enige verdieping in materie had je kunnen weten en uitvinden, dat voor special forces extra eisen gelden, de trainingen zijn erop gericht om je mentaal dan wel fysiek te laten falen. De trainingen van special forces worden in zijn algemeenheid als zwaarste ter wereld gezien, dit zijn feiten die te onderbouwen zijn aan de hand van waarnemingen en geschreven artikel die o.a. op het internet terug te vinden is. De aangedragen argument waarin je stelt dat alle trainingen tezamen binnen de landstrijdkrachten als zwaarst geacht wordt gaat niet op binnen een organisatie. De functies, de eisen, de zwaarte het doel verschillen allen van elkaar. Een ander feit is dat de SAS de eerste anti terrorisme eenheid ter wereld was, het is dan ook het SAS model waar andere groeperingen vanaf gekeken hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:55 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die Discovery-achtige claims. Ik ga er vanuit de training van zeer capabele elite troepen gezamenlijk als het zwaarst binnen de landstrijdkrachten mag worden geacht.
Dat waren toch de Duitsers nav de OS in Munchen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een ander feit is dat de SAS de eerste anti terrorisme eenheid ter wereld was, het is dan ook het SAS model waar andere groeperingen vanaf gekeken hebben.
Ten eerste, je brengt je eerste 'opinie' als een feit. Daarna zeg ik juist toch dat dit als overkoepelend gezien kan worden voor SF, ik was het gewoon niet eens met, zoals jij het laat lijken, de 'zwaarte' van de SAS opleiding boven overige SF staat. Lees mijn post eerst eens goed voordat je claims gaat maken 'over niet ingelezen zijn'.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat je uitkraamt. Los van het feit dat dit geen claims zijn maar een opinie is jouw mening nergens op gebaseerd. Daarnaast; bij enige verdieping in materie had je kunnen weten en uitvinden, dat voor special forces extra eisen gelden, de trainingen zijn erop gericht om je mentaal dan wel fysiek te laten falen. De trainingen van special forces worden in zijn algemeenheid als zwaarste ter wereld gezien, dit zijn feiten die te onderbouwen zijn aan de hand van waarnemingen en geschreven artikel die o.a. op het internet terug te vinden is. De aangedragen argument waarin je stelt dat alle trainingen tezamen binnen de landstrijdkrachten als zwaarst geacht wordt gaat niet op binnen een organisatie. De functies, de eisen, de zwaarte het doel verschillen allen van elkaar. Een ander feit is dat de SAS de eerste anti terrorisme eenheid ter wereld was, het is dan ook het SAS model waar andere groeperingen vanaf gekeken hebben.
SAS komt voort uit de SOE die hun oorsprong rond de WWII hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat waren toch de Duitsers nav de OS in Munchen?
Knul, allereerst, leer definities kennen. De taaltechnische inhoud van het woord ''claim'' heeft totaal andere betekenis dan wat jij doet suggereren, ten tweede zou een curus begrijpend lezen je niet misstaan. Ik geef namelijk aan (en dit is ook terug te lezen in de context waarin ik het zeg) dat dit een kort globale beschrijving is die ik eraan geef. Ik citeer: ''om even een globaal beeld te geven''. Daarnaast geef ik aan dat de documentaire waarnaar ik verwijs ook voor andere special forces gelden. Dat ik het woord SAS als organisatie noem als maatstaaf, met de verwijzing dat zo'n training het zwaarste is van de wereld, daarmee doel ik op het feit dat trainingen van anti terrorisme eenheden algemeen het zwaarst worden gezien. Leer lezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:34 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ten eerste, je brengt je eerste 'opinie' als een feit. Daarna zeg ik juist toch dat dit als overkoepelend gezien kan worden voor SF, ik was het gewoon niet eens met, zoals jij het laat lijken, de 'zwaarte' van de SAS opleiding boven overige SF staat. Lees mijn post eerst eens goed voordat je claims gaat maken 'over niet ingelezen zijn'.
Hoi,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Muridae het volgende:
[..]
Twitter.
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ng-spy-software.html
[BNW]
Voorbeeld:
[..]
[..]
Libië weer verdelen in Tripolitania en Cyrenaica?
[BNW]
quote:De piloot van de neergestorte Amerikaanse F-15 kreeg een warm welkom bij de opstandelingen. Hij stak zijn handen in de lucht en zei ok ok. Hij werd geknuffeld en de 27-jarige Younis Amruni zei wees niet bang, wij zijn je vrienden. Er werd een rij gevormd om de piloot de hand te schudden om hem te bedanken voor zijn rol in de aanvallen. (The Daily Telegraph)
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De piloot van de neergestorte Amerikaanse F-15 kreeg een warm welkom bij de opstandelingen. Hij stak zijn handen in de lucht en zei ok ok. Hij werd geknuffeld en de 27-jarige Younis Amruni zei wees niet bang, wij zijn je vrienden. Er werd een rij gevormd om de piloot de hand te schudden om hem te bedanken voor zijn rol in de aanvallen. (The Daily Telegraph)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |