sorry heb luxe positie. maar ja ik ben knetter dus dan mag datquote:
Slaap lekkerquote:
slapen is voor mensen die denken dat ze een leven hebben waarvoor ze uitgerust moeten zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
Slapen is voor mensen die niet wakker blijven
Een beetje vroeg is wel oke, heb je nog wat aan je dag, maar 5 dagen in de week 07.00quote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry heb luxe positie. maar ja ik ben knetter dus dan mag dat![]()
maar denk toch dat het best wel vies vroeg gaat worden morgen
Ach er moet ook melk zijn en eieren en shitquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat wonen er veel in rotterdamandere kant van de wereld bijna voor mij
weet ik nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Waar ga je heen treinen eigenlijk?
ja.. shit is heul belangrijk jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach er moet ook melk zijn en eieren en shit
Niks hoorquote:
oh hai ik had nog geen hai gezegd, bij dezen hai eggsquote:
Nooit gedacht dat ik met Rotterdammers op kon schietenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
Veel rofa mensen hier daarom is het hier zo gezellig![]()
Oosterflank represent
Wat ga je haten ik heb 90 minuten van me leven daaraan verspild godzijdank ben ik niet meegegaanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Onufriev het volgende:
Effe voetbalnieuws checke, valt mn oog op dit)))))))
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141041
15 jaar Dorpsweg gewoond. Daarna Boergoensevliet 2 jaar. Sowieso Charloisquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
Veel rofa mensen hier daarom is het hier zo gezellig![]()
Oosterflank represent
van het weekend skypen?quote:
ik had soberso nooit gedacht dat ik met kuch.. westerlingen.. .kuch op kon schietenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik met Rotterdammers op kon schieten
Onbekende bestemmingquote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik nog niet![]()
stap in zwolle maar lukraak in een trein denk ik![]()
wou nog bij een paar bekenden langs.. maar iedereen moet werken
Ik woon in Schoonhoven want mijn ouders zijn uit Rotterdam verhuisdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef mr-green het volgende:
Ik heb hiervoor in Noord gewoond en daarvoor in Alexanderpolder en Capelle aan den Ijssel
Jij komt toch uit Amsterdam?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik met Rotterdammers op kon schieten
en camera mee zodat ik later nog weet waar ik wasquote:
juist!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
van het weekend skypen?krijg morgen me nieuwe cam
Jammerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat ga je haten ik heb 90 minuten van me leven daaraan verspild godzijdank ben ik niet meegegaan
Kom naar het strand dan gaan we vliegerenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en camera mee zodat ik later nog weet waar ik was
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en camera mee zodat ik later nog weet waar ik was
weet niet waar ik eindig maar ik mocht al geen koffie bij jou halen. dus ga ervan uit dat ik dan alleen op t strand staquote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom naar het strand dan gaan we vliegeren
Het scheelt niet veel.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
no shit, als hij hier woont wil ik binnenkort met hem afspreken.
Daar heb ik ook gewoondquote:
Niet echtquote:
Gebrek aan je opvoeding hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet echtIn een klein dorpje in het zuidelijkste Gelderland. Maar wel volbloed Ajacied (tot groot verdriet van mijn Feyenoord vader
)
Ja, en myraela zegt net dat we gaan daten.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
je woont wel in de buurt van Rotterdam
Gezellig tochquote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
Er woont een fokker nog geen 500 meter hiervandaan
En een kilometer verderop nog 2. Allebei Onzin radions![]()
iedereen weet dat ik fok! tenminste degene die ik boeiend genoeg vindquote:
Was vroeger wel anders hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef mr-green het volgende:
ach Charlois is even groot als de meeste dorpen in Nederland. Onmogelijk om hier iedereen te kennen
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was vroeger wel anders hoorMaar denk inderdaad dat er wel zo'n 66.000 mensen wonen.
das meer dan in mijn stadquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was vroeger wel anders hoorMaar denk inderdaad dat er wel zo'n 66.000 mensen wonen.
dezenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Bij mij wel ik heb ze verteld dat ik Radio maak.
Ook dat was vroeger wel andersquote:
Komt vast omdat dat de laatste 10 jaar een serieuze concurrent is gebleken en Feyenoord nauwelijks.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet ook zowat de enige Ajacied zijn die weinig tegen Feyenoord heeft
PSV daarentegen
veel plezier in dromenland, slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Staat niemand nogquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat of wie gaat om 12 uur bij de weg?
ja rooster en zo maar daar heeft mijn laptop geen zin in
fapsequote:
Ik heb laatst een kaart gezien uit 1800 ofzo waarop Charlois bestond uit 6 huizen en er nog geeneens een Rotterdam bestond. Feijenoord was toen een piepklein eilandjequote:Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook dat was vroeger wel andersWas ooit ook echt een zelfstandige gemeente btw. Lang geleden
ow das zeg maar um nie zo coowlquote:
Heeft Koelkast geen zin (om te draaien)?quote:
Zou zomaar kunnen jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt vast omdat dat de laatste 10 jaar een serieuze concurrent is gebleken en Feyenoord nauwelijks.
Geen muziek bij de hand, pc moet opnieuw geinstalleerd wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft Koelkast geen zin (om te draaien)?
Oeh mijne is ook leegquote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geniet even van de muziekjens, en schenkt nog wat in![]()
* Knetterkrankjorum tapt carooltje nog wat bijquote:
Goede quote skills heeft u!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh mijne is ook leeg
[/quote* Knetterkrankjorum tapt carooltje nog wat bij]
door dat u voel ik me wel lichtelijk oud enzoquote:
En daarna maar eens mijn bedje induikenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum tapt carooltje nog wat bij
Kan, maar dan wordt het weer rock/klassiekersquote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
valhallen wil niet langer door???
vink nie ergquote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan, maar dan wordt het weer rock/klassiekers
Bijna op het hoekje van de Wulpstraat Op de hoek zat een stomerij en geloof nu een makelaardij. Mn oom en tante enzo wonen nog steeds 1 straatje daar achter aan het Nachtegaalpleinquote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dan 5 huizen naast mij.richting de kerk of richting die kebabzaak?
ik lig al in bedquote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En daarna maar eens mijn bedje induiken
Ja ik ook al de hele avondquote:
Truste.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga otch ook maar slapen doei toedels later hou van jullie misschien draai ik morgen wel even gegroet doe de groetjens aan je huisdieren want ik vind dieren wel leuk enzo maar vergeet niet ze eten te geven want dan gaan ze dood en dan gaan ze naar de dieren hemel en daar komen ze knut tegen die dode ijsbeer weet je wel maar ja binnenkort is er toch geen ijs meer dus ook geen ijsberen dus hij is maar vast weggegaan elk nadeel heb ze voordeel maar ja toch liever een ijsbeer dan geen ijsbeer he nu echt doei groetjens van ria en henk en de kits en een pootje van reks en een kussie van peos gr gr
Truste Snufquote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga otch ook maar slapen doei toedels later hou van jullie misschien draai ik morgen wel even gegroet doe de groetjens aan je huisdieren want ik vind dieren wel leuk enzo maar vergeet niet ze eten te geven want dan gaan ze dood en dan gaan ze naar de dieren hemel en daar komen ze knut tegen die dode ijsbeer weet je wel maar ja binnenkort is er toch geen ijs meer dus ook geen ijsberen dus hij is maar vast weggegaan elk nadeel heb ze voordeel maar ja toch liever een ijsbeer dan geen ijsbeer he nu echt doei groetjens van ria en henk en de kits en een pootje van reks en een kussie van peos gr gr
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
slaap lekker, veel plezier in dromenland jochiequote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
poging tot slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ook al de hele avondmaar dan ga ik de luikjes dicht doen ;p
voel de schaamte.. neem het in je op.. schaam je 2 minuten.. denk daarna en onzinradio.. en nieuwe dagen, nieuwe kansen.. voel de lente.. en de muziekjensquote:Op maandag 21 maart 2011 23:47 schreef mr-green het volgende:
Ohoh ik zou vanavond vacatures gaan zoeken voor een nieuwe baanmaar ik heb niets gedaan
Je kan morgen beter vroeg gaan slapen anders ben je niet fit voor onze strandwandelingquote:Op maandag 21 maart 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
poging tot slapen
we hebben 'samen' nog maar een halve fles baileys op
Later man.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
wij gaan heul niet wandelenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan morgen beter vroeg gaan slapen anders ben je niet fit voor onze strandwandeling
Goed gezegd.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voel de schaamte.. neem het in je op.. schaam je 2 minuten.. denk daarna en onzinradio.. en nieuwe dagen, nieuwe kansen.. voel de lente.. en de muziekjens
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voel de schaamte.. neem het in je op.. schaam je 2 minuten.. denk daarna en onzinradio.. en nieuwe dagen, nieuwe kansen.. voel de lente.. en de muziekjens
soms.... heul soms... komt er wel iets zinnigs uit mijquote:
Dat is 5 minuutjes van mij lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bijna op het hoekje van de Wulpstraat Op de hoek zat een stomerij en geloof nu een makelaardij. Mn oom en tante enzo wonen nog steeds 1 straatje daar achter aan het Nachtegaalplein
dat vind ik nou echt een heul slim strak top planquote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
Ik ga gewoon morgen tijdens werk zoeken
Ik hoop dat dat genoeg is voor een coma voor mijquote:Op maandag 21 maart 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
poging tot slapen
we hebben 'samen' nog maar een halve fles baileys op
Wrom niet? Dat hoor je toch te doen als er buitenlanders komen je laat ze de zee zien. Was bij Groeten uit den Rimboe ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij gaan heul niet wandelen
Preciesquote:Op maandag 21 maart 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je zou morgen maar moeten werken
Geniaal tochquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je zou morgen maar moeten werken
quote:
ja maar ik heb zo'n gevoel dat jij er heulemaal niet bent..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wrom niet? Dat hoor je toch te doen als er buitenlanders komen je laat ze de zee zien. Was bij Groeten uit den Rimboe ook.
hihi.. poste het speciaal voor ons lolletjequote:
Haha terecht dezen maalquote:Op maandag 21 maart 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik heb zo'n gevoel dat jij er heulemaal niet bent..
wij oosterlingen hebben niet zoveel vertrouwen he![]()
maar zou maar zo in de trein richting rotterdam kunnen stappen
Nee, ik woon hier pas een paar maandjes. Ben een geboren Brabander. Maar woon nu iets van 8 jaar in de omgeving van Rotterdam. (Hellevoetsluis)quote:Op maandag 21 maart 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geniaal toch
Ben jij ook echt in Charlois geboren en getogen?
die komt voor jouw.. wat was het voor herrieding?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha terecht dezen maalwerken it is
![]()
K wacht wel tot Caro
Wel een beetje gemeen voor diegene die wel moeten werkenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi.. poste het speciaal voor ons lolletje![]()
Dan heb je een mooie buurt uitgekozen, charlois, jeweetog.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik woon hier pas een paar maandjes. Ben een geboren Brabander. Maar woon nu iets van 8 jaar in de omgeving van Rotterdam. (Hellevoetsluis)
Wat dan, de hele dag een beetje fok forum?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend jaar weer. Even een break-jaartje.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan heb je een mooie buurt uitgekozen, charlois, jeweetog.
ja maar ik ben knetter.. en doe normaal heul lievv enzow.. dan mag ik toch even een gemeen minuutje hebben?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wel een beetje gemeen voor diegene die wel moeten werken
Eens.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik ben knetter.. en doe normaal heul lievv enzow.. dan mag ik toch even een gemeen minuutje hebben?
Zal wel wennen zijn als Brabantse op Zuidquote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik woon hier pas een paar maandjes. Ben een geboren Brabander. Maar woon nu iets van 8 jaar in de omgeving van Rotterdam. (Hellevoetsluis)
Kromme Zandweg staan tegenwoordig ook leuke huisjesquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry schatjens die morgen moeten werken.. zal aan jullie denken als ik een ijsje eet in de zon ergens in nederland.. zal meeleven met jullie en dubbel genieten van de zon en het ijsje![]()
![]()
Misschien gaat het wel hard regenen en onweren en stormen en tsunami'en.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry schatjens die morgen moeten werken.. zal aan jullie denken als ik een ijsje eet in de zon ergens in nederland.. zal meeleven met jullie en dubbel genieten van de zon en het ijsje![]()
![]()
Knetter is sowieso vandaag niet zo heel lievquote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wel een beetje gemeen voor diegene die wel moeten werken
ja misschien wel. .dan denken jullie allemaal : haha die knetter is vrij en heeft er geen fuck aan en zit zich ergens in nederland stierlijk te vervelen muahahhahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel hard regenen en onweren en stormen en tsunami'en.
Ik zoek werk, 2 baantjes gehad, met beide pech gehad, dus nu weer even solliciteren.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat dan, de hele dag een beetje fok forum?
sorryquote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter is sowieso vandaag niet zo heel liev
Wat was je eerst aan het studeren dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zoek werk, 2 baantjes gehad, met beide pech gehad, dus nu weer even solliciteren.
Richting?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zoek werk, 2 baantjes gehad, met beide pech gehad, dus nu weer even solliciteren.
pfieuw gelukkig.. ja komt niet zo heel vaak voor.. maar af en toe dan komt de evil knetter naar boven.. tja dan krijg je dat..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Beetje, maarja jij bent knetter jij mag dat zoals je net al zei
Nouja, met de omgeving en de mensen heb ik geen problemen, zijn een stuk opener dan waar ik vandaan kwam. Maar vanuit een ruime (woon)boederij naar een appartement is wel wennen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn als Brabantse op Zuid
Communicatie Multimedia Design. Ga ik volgend jaar weer doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat was je eerst aan het studeren dan?
owja fuck ik moet nog een topic voor ajacied openenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk zouden we iets moeten flikken voor Dragems zn verjaardag
Evil knetter met drank opquote:Op maandag 21 maart 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pfieuw gelukkig.. ja komt niet zo heel vaak voor.. maar af en toe dan komt de evil knetter naar boven.. tja dan krijg je dat..
normaal ben ik dan heul lievv. weet ook niet wat me overkomt.. ben bang dat ajacied de dupe gaat worden.. ik gaat ffies topic voor hem makenquote:
Alles is tijdelijk. Hoezo wat ben je van plan dan, en komop met die msn.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit, het is toch maar voor tijdelijk.
Allemaal plaatjes van Ado den haag.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal ben ik dan heul lievv. weet ook niet wat me overkomt.. ben bang dat ajacied de dupe gaat worden.. ik gaat ffies topic voor hem maken![]()
Kan je beter voor Dragems doen, die is tofquote:Op maandag 21 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
owja fuck ik moet nog een topic voor ajacied openenga zo eens heerlijk mijn best doen
Nouja, het liefst zou ik in het grafisch design werken, maar daar ben ik nou eenmaal niet voor opgeleid, dus voor de komende maanden even onopgeleid werk doen en daarna weer lekker studeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alles is tijdelijk. Hoezo wat ben je van plan dan, en komop met die msn.
Haha het is wel multi-culti geworden maar verder goed toeven op Zuid inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, met de omgeving en de mensen heb ik geen problemen, zijn een stuk opener dan waar ik vandaan kwam. Maar vanuit een ruime (woon)boederij naar een appartement is wel wennen.
Je was tof.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
Zo, ik heb iedereen een dodelijke oorziekte bezorgd, hierna gaat ik nokken
doe datquote:Op maandag 21 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal ben ik dan heul lievv. weet ook niet wat me overkomt.. ben bang dat ajacied de dupe gaat worden.. ik gaat ffies topic voor hem maken![]()
goeden muziek hoor, en dat voor een ajaciedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
Zo, ik heb iedereen een dodelijke oorziekte bezorgd, hierna gaat ik nokken
uhuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beest in bed. Of hadden we het daar niet over?
Wehehequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
goeden muziek hoor, en dat voor een ajacied
het klonk heerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:04 schreef ValHallen het volgende:
Aanstaande donderdag van 23:00 tot 01:00 ga ik weer verder
Chille 60's en 70's muziekjons
[..]
Wehehedankje
Doe ik wel ffquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet ik ook 1 voor dragems maken? of doet iemand anders dat?
quote:
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dwood hier of mijn laptop staat vast.. tis iig 1 van den beiden
edit- dwood anders kon ik niet posten
ja dan zie je het ineens he? zo'n gloeilamp momentjequote:
oke so notedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
back- was even mijn bed aan het opmaken
Was er ook al iets voor Dragems?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
feliciteren mag hier
mooien op al zeg ik het zelf
is nie echt verrassing.. maar denk niet dat jij mijn verzoekjes van straks ook zo geweldig vindtquote:
wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was er ook al iets voor Dragems?
quote:
Haha hij is goedquote:
deze en caro van netquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
Haha Knetter heb jij dezen aangevraagd?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
Haha Popje doe milf die je poste bij Dragems![]()
![]()
Dat was goed raak inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
Haha Popje die milf die je poste bij Dragems![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even mijn bed verschonen iets met drank en niet opletten enzo
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even mijn bed verschonen iets met drank en niet opletten enzo
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
lieve mensen ik ga slapen. Fijne nacht allemaal nog
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
lieve mensen ik ga slapen. Fijne nacht allemaal nog
trustenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook lekker mijn luikjes sluiten
Truste![]()
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook lekker mijn luikjes sluiten
Truste![]()
Haha baasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb dragems een legale Sharr gegeven voor zijn verjaardag
Ik ben alleen bang dat zij het zelf niet zo grappig vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten piepels die slapen of gaan slapen..
koelkast die sharr is grappig
Denk wel iets te jong voor dragemsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
http://www.in20years.com/quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat zij het zelf niet zo grappig vindt
Ahhh zo. Vond dr al bizar veel op sharr lijken dat wijfquote:
.quote:
jups dat kanquote:
Welnee lekker bekkie hor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups dat kanik ga eeuwig alleen blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Het IS sharrquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhh zo. Vond dr al bizar veel op sharr lijken dat wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg hoe deprimerend
ik ga een ongeluk met mijn neus krijgen-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Catherine KeylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg hoe deprimerend![]()
ik ga een ongeluk krijgen.. waardoor mijn neus verbouwd wordtquote:
Ja maar als je die site niet kentquote:
Ik vind het buiten die neus zo slecht nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga een ongeluk krijgen.. waardoor mijn neus verbouwd wordt
Rechtsonder zie je toch het origineel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar als je die site niet kentdacht dat je gewoon een willekeurige milf look a like van sharr van de webbs had gehosseld
Iddquote:
neus en mondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het buiten die neus zo slecht niet
Je bent ook 20 jaar wijzer hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neus en mondogen kijken alleen iets gestoorder dan normaal dat vink nog niet zo erg
Hallonquote:
Hiquote:
Hoiquote:
Zekersssssquote:
Hai schatjenquote:
Popje Dropjequote:
Laat me raden Tongelre?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik woon in dezelfde gemeente als tong80![]()
Ook niet zo nee. George Michael is normaal wel tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze kende ik niet.. vind hem niet zo super
hmm tja dat is het resultaat van dingen proberen.. tkan nogal zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook niet zo nee. George Michael is normaal wel tof
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm tja dat is het resultaat van dingen proberen.. tkan nogal zwaar tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wahahha heb dragems gefeliciteert in zijn fobo..leuken plaatjens
Denk dat hij die andere in het topic leuker gaat vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
maar hij was nog niet in zijn fobo gefeliciteert, dus moest evenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat hij die andere in het topic leuker gaat vinden
Wanneer ben jij dan jarig?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
duurt nog heul lang voor ik jarig benhoop dat ik dan ook zo'n leuken topic krijg
allerheiligen, ik ben heilig.. weet je togggquote:
Ahhh een schorpioen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allerheiligen, ik ben heilig.. weet je toggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |