sorry heb luxe positie. maar ja ik ben knetter dus dan mag datquote:
Slaap lekkerquote:
slapen is voor mensen die denken dat ze een leven hebben waarvoor ze uitgerust moeten zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
Slapen is voor mensen die niet wakker blijven
Een beetje vroeg is wel oke, heb je nog wat aan je dag, maar 5 dagen in de week 07.00quote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry heb luxe positie. maar ja ik ben knetter dus dan mag dat![]()
maar denk toch dat het best wel vies vroeg gaat worden morgen
Ach er moet ook melk zijn en eieren en shitquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat wonen er veel in rotterdamandere kant van de wereld bijna voor mij
weet ik nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Waar ga je heen treinen eigenlijk?
ja.. shit is heul belangrijk jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach er moet ook melk zijn en eieren en shit
Niks hoorquote:
oh hai ik had nog geen hai gezegd, bij dezen hai eggsquote:
Nooit gedacht dat ik met Rotterdammers op kon schietenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
Veel rofa mensen hier daarom is het hier zo gezellig![]()
Oosterflank represent
Wat ga je haten ik heb 90 minuten van me leven daaraan verspild godzijdank ben ik niet meegegaanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Onufriev het volgende:
Effe voetbalnieuws checke, valt mn oog op dit)))))))
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141041
15 jaar Dorpsweg gewoond. Daarna Boergoensevliet 2 jaar. Sowieso Charloisquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
Veel rofa mensen hier daarom is het hier zo gezellig![]()
Oosterflank represent
van het weekend skypen?quote:
ik had soberso nooit gedacht dat ik met kuch.. westerlingen.. .kuch op kon schietenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik met Rotterdammers op kon schieten
Onbekende bestemmingquote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik nog niet![]()
stap in zwolle maar lukraak in een trein denk ik![]()
wou nog bij een paar bekenden langs.. maar iedereen moet werken
Ik woon in Schoonhoven want mijn ouders zijn uit Rotterdam verhuisdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef mr-green het volgende:
Ik heb hiervoor in Noord gewoond en daarvoor in Alexanderpolder en Capelle aan den Ijssel
Jij komt toch uit Amsterdam?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik met Rotterdammers op kon schieten
en camera mee zodat ik later nog weet waar ik wasquote:
juist!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
van het weekend skypen?krijg morgen me nieuwe cam
Jammerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat ga je haten ik heb 90 minuten van me leven daaraan verspild godzijdank ben ik niet meegegaan
Kom naar het strand dan gaan we vliegerenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en camera mee zodat ik later nog weet waar ik was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |