Je zet videostream aan en doet vervolgens iets anders. Voila.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik vind het toch raar dat er geen audiostream zo te vinden is...
Oke.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Syllabus het volgende:
Ik vind die Voordewind trouwens wel een goeie politicus.
Voor een chrrristen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Syllabus het volgende:
als het om bandbreedte gaat, kan je hier een stream voor 'inbelverbinding' vinden:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik vind het toch raar dat er geen audiostream zo te vinden is...
dat is de opleesfunctie van de webpagina voor blinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef trabant het volgende:
Geluidsstream: http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Links van het woord 'Contact' zie je een blauw luidspreker-icoontje.
"...
Als het maar niet die stem van Wikipedia is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dat is de opleesfunctie van de webpagina voor blinden.
dat snap ik natuurlijk wel, maar ik kan via mijn telefoon Foobar bedienen. Die kan alleen audostreams afspelen en ik wil op bed nog naar het debat luisteren en niet daarna nog uit bed moeten, om de boel af te sluiten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Je zet videostream aan en doet vervolgens iets anders. Voila.
Maar een beetje erg ijdel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Syllabus het volgende:
Een echte academicusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef superworm het volgende:
Evacuatieoperatie, Constellatie, Consternatie, Penibele Situatie, Window of Opportunity, Coördinatiecel, Informatieuitwisseling, Informatiepositie, indrukwekkende taal hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |