Je bent een dronken zwervers hoer ik wist hetquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dacht je dat je de eerste was?
Ben geen 25 meer Eend, been there done that.
Dat duurde 6 minuten.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het dringt nog steeds niet tot je door dat de overgrote meerderheid hier je niet moet he?
Je zou het kunnen weten, maar daar ben je kennelijk te dom voor want je blijft iedereen hier maar irriteren met alleen al je onwelriekende aanwezigheid![]()
Dus doe iedereen een groot plezier.. ga en blijf weg en laat de deur maar open want je stinkt![]()
Je kruipt maar lekker weer nederig die bekrompe beerput in, waar je kennelijk ongewassen bent uitgekropen![]()
Het zal ook een heel heroïke aftocht zijn, nu je de eer nog aan jezelf kan houden
Dus dikke doei en struikel niet over je staart
Zwervers hebben doorgaans geen geld op zak.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent een dronken zwervers hoer ik wist het
Ik begin ook al tequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat duurde 6 minuten.
Waarschijnlijk een oude posting voor iemand anders even gekopieerd.
Toch jammer, ik dacht dat je rellen wilde met orginelere teksten.
Nu gaap ik al.
Had meer verwacht van je Eend, maar ja ook Eend is een dagje ouder al.
Deze reactie duurde 4 minutenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hier in de sloot zitten een paar Eenden die ook zo achter een vrouwtjes eend aan gaan, ze worden letterlijk verkracht. Mijn hond heeft de tijd van haar leven met de boel het water injagen.
Dus een Eend meer of minder in de sloot zal me niet zo snel opvallen denk ik.
![]()
![]()
![]()
Zwakzinnige zwaaimongolen vind ik een belediging, Team Bol is een zeer verfijnd, groepje users die de smily's gebruiken om zich staande te houden tussen de rest van het plebs hier.
Of ze willen allemaal vliegles om achter jouw aan te kunnen......![]()
Duuh,dat ik moe ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze reactie duurde 4 minuten![]()
En je punt is
slaap lekker lievvquote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Duuh,dat ik moe ben.
Morgen weer vroeg op.
Sorry Eend, ik laat je weer achter.
Je bent te saai om ervoor op te blijven.
![]()
Maar wil wedden dat ik je snel weer spreek.
*kus op snavel*
![]()
![]()
Team Bol, trusten vast![]()
truste!!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Duuh,dat ik moe ben.
Morgen weer vroeg op.
![]()
*kus op snavel*
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Duuh,dat ik moe ben.
Morgen weer vroeg op.
![]()
*kus op snavel*
![]()
![]()
Oh je wilt inhoudelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Zwervers hebben doorgaans geen geld op zak.
Hoeren verdienen geld.
Weer een verwijting die kant nog wal raakt Eend.
Gaap.
Allemaal leugens, op een ding na.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh je wilt inhoudelijk
Ik haat je met met je manipulatieve gedrag en die aanvallen op personen die je alleen durft vanuit een groep meelopers
En daarna jezelf zo op de borst kloppen ook
Ik kan je vertellen dat door dat gegeil op jezelf je tepels keihard moeten zijn, want met dat kloppen op je borst ga je af als een xylofoon
tja, wijntje en/of peukie iemand dan maar?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
zoals gezegt: strijd onbeslist zowel PC eend als MissJ verlaten het strijdtoneel met opgeheven hoofd
Stijve tepels tochquote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
zoals gezegt: strijd onbeslist zowel PC eend als MissJ verlaten het strijdtoneel met opgeheven hoofd
beide graag...pfff wat een strijdtoneelquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, wijntje en/of peukie iemand dan maar?
Je hebt het script goed doorgelezen, daar staat in dat je nu geen tekst meer zou moeten hebben, zodat je niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk volstrekt zinloos bentquote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Allemaal leugens, op een ding na.
Ze doen gewoon zeer ervan.
Trusten Eend, ben nu echt weg.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beide graag...pfff wat een strijdtoneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |