Oh, dus jij zwaait naar niemandquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nuh, heb chips, wijn, ben gewoon toeschouwer
ga hier even het vuur opstoken... anders word het dadelijk nog koud!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus, Ceetje en ik zitten braaf aan de kant en proberen ons![]()
![]()
![]()
in te houden
MissJquote:
Dat 24 in je naam staat dat voor je IQ?quote:
Ja, maar heb er 10 bij gelogen hoor Coos.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat 24 in je naam staat dat voor je IQ?
Tssttt, strijd gaat tussen PC eend en MissJ. .. koest en aan de kant zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat 24 in je naam staat dat voor je IQ?
Ja hallo, ik wil wel wat info. Anders zet ik ongezien mijn geld op Eend.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tssttt, strijd gaat tussen PC eend en MissJ. .. koest en aan de kant zitten
ff teruglezen in deze SCquote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil wel wat info. Anders zet ik ongezien mijn geld op Eend.
Echt welquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Ceetje, niet knipogen naar me. Ben hetero meid.
Alhoewel ik net verleid werd door een koude eendenbek dacht ik, maar die post is al ge-edit.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
En meteen weer dat vluchtgedrag![]()
Maakt niet uit schat, ik wacht wel even voordat ik je verbaal ga uitwonen met mijn ijskoude eendenbek![]()
Met een gelogen iq van 24 weet ik echt niet wat een collaterol is.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Want mijn innerlijke woede naar jou toe staat op ontploffen, en jij gaat de collateral damage vorm geven
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil wel wat info. Anders zet ik ongezien mijn geld op Eend.
Leeg iidquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Had ik mijn iq al omschreven? Verkeerde reaktie.....Point taken.
Citroen met Eend.quote:
Moet ik gaan waven?quote:
Je zet jezelf wel voor lul hoor, ik zou gewoon mijn account opgeven en opnieuw beginnenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Met een gelogen iq van 24 weet ik echt niet wat een collaterol is.
Kan Duck ook Duckie taal spreken?
En bij woede moet je er wat water op gooien, komt er stoom uit je oren maar het helpt wel, zo krijg je zelfs honden los.
*alleraardigste domme glimlach opzet*
* Ceetje..gaat weer verder met de chips en wijnquote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Liefff, maar ik bedoelde dat Eend kennelijk een achterban heeft.
Ik niet.
Af dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef me 4 maanden en ik ben mijn inloggevens weer kwijt.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zet jezelf wel voor lul hoor, ik zou gewoon mijn account opgeven en opnieuw beginnen
Sneu dit. Sprakeloosquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Citroen met Eend.
Wrijf de eend van binnen in met de helft van zout en peper. Wrijf het vel in met de ketjap en de rest van zout en peper.
Braad de eend in de oven bij een temperatuur van 220 graden Celcius.
Braadtijd 20 minuten per 500 gram.
Neem de eend uit de oven en leg haar op een serveerschaal.
Meng suiker, zout, citroensap, bloem en water en breng dit al roerend aan de kook todat de saus gaat binden.
Schenk de saus over de eend en garneer met citroen en tomaat.
Hoi Soury
Zo mooi ditquote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik niet.
Af dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
* MaryMousega weer zitten metquote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik niet.
Af dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
4 Maanden? echt nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geef me 4 maanden en ik ben mijn inloggevens weer kwijt.
Dus no problemo.
Volgende RLS zie je me dan weer.
Zit je nou weer met een kloon van APK ruzie te maken??quote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
4 Maanden? echt niet
Ik zal je achtervolgen tot je afscheid van fok en dat gaat zeker geen 4 maanden duren![]()
Dat achtervolgen zal gemakkelijk zal gaan want ik ga gewoon op de geur af van die manipulerende shit die je post en de stinkende walm van zwakzinnige zwaaimongolen die om je heen hangen![]()
Ik ga je stalken tot aan een straatverbod
Hier in de sloot zitten een paar Eenden die ook zo achter een vrouwtjes eend aan gaan, ze worden letterlijk verkracht. Mijn hond heeft de tijd van haar leven met de boel het water injagen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
4 Maanden? echt niet
Ik zal je achtervolgen tot je afscheid van fok en dat gaat zeker geen 4 maanden duren![]()
Dat achtervolgen zal gemakkelijk zal gaan want ik ga gewoon op de geur af van die manipulerende shit die je post en de stinkende walm van zwakzinnige zwaaimongolen die om je heen hangen.
Ik ga je stalken tot aan een straatverbod
Ik zit aan de zijlijn dus hier reageer ik met mijn IQ van 137 niet opquote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat achtervolgen zal gemakkelijk zal gaan want ik ga gewoon op de geur af van die manipulerende shit die je post en de stinkende walm van zwakzinnige zwaaimongolen die om je heen hangen![]()
Maak me nu ff niet para alstuquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit je nou weer met een kloon van APK ruzie te maken??
Dacht je dat je de eerste was?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef PC eend het volgende:
Ik ga je met kwetsende woorden verkrachten,
en daarna je lichaam aan dronken zwervers verpachten
We hebben geen ruzie en elke vergelijking met APK gaat mank.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Die is niet zo domquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Het dringt nog steeds niet tot je door dat de overgrote meerderheid hier je niet moet he?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hier in de sloot zitten een paar Eenden die ook zo achter een vrouwtjes eend aan gaan, ze worden letterlijk verkracht. Mijn hond heeft de tijd van haar leven met de boel het water injagen.
Dus een Eend meer of minder in de sloot zal me niet zo snel opvallen denk ik.
![]()
![]()
![]()
Zwakzinnige zwaaimongolen vind ik een belediging, Team Bol is een zeer verfijnd, groepje users die de smily's gebruiken om zich staande te houden tussen de rest van het plebs hier.
Of ze willen allemaal vliegles om achter jouw aan te kunnen......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |