Piet had lapo MissJ pakt fipo gewoonquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef pietpaniek het volgende:
Als ik jullie niet meer zie fijne avond![]()
![]()
![]()
![]()
Filmpie kijken gaat
Voor de volgende keer! tipje: bij de lapo even f5 drukken en dan staat bovenaan open nieuw deelquote:
ja bij mij werkt da niet... of ik doe het weer niet goed......quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Voor de volgende keer! tipje: bij de lapo even f5 drukken en dan staat bovenaan open nieuw deel
dan hoef je alleen het nummertje en de tt aan te passen
MissJ had geen lapo... dat was pietpaniekquote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Voor de volgende keer! tipje: bij de lapo even f5 drukken en dan staat bovenaan open nieuw deel
dan hoef je alleen het nummertje en de tt aan te passen
die kan zn smileys al niet vinden, die moet je geen nieuwe laten openenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MissJ had geen lapo... dat was pietpaniek
Oooh,ik dacht dat ik hem had@!!!!! SORRY PIETPANIEK.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet had lapo MissJ pakt fipo gewoon
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die kan zn smileys al niet vinden, die moet je geen nieuwe laten openen![]()
![]()
raakt ie in paniek
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die kan zn smileys al niet vinden, die moet je geen nieuwe laten openen![]()
![]()
raakt ie in paniek
Pietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef jesje1982 het volgende:
Maar piet fijne avond he! en tot morgen weer
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
Ik weet dat het nog vroeg is, maar ga verder met slaap inhalen![]()
Mary, Jesje bedankt voor de lekkere kriebels![]()
Tot morgen![]()
slaap lekker kokkie!!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
Tot morgen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
Tot morgen![]()
Dag Kokkie,slaaplekker.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
Tot morgen![]()
Lachuhquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*Houdt haar Smilys stevig vast..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel Pietje.
Eend in the housequote:
gaat er langs zitten met zijn trheequote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef jesje1982 het volgende:
Wijntje pakt, chips en popcorn pakt.
Ga dr eens goed voor zitten
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef PC eend het volgende:
Jullie hebben mijn topic gekaapt
Nu ben ik pas echt WOEST
Gewoon tot 10 kwaaken,dan zakt het weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef PC eend het volgende:
Jullie hebben mijn topic gekaapt
Nu ben ik pas echt WOEST
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gewoon tot 10 kwaaken,dan zakt het weg.
kom naast je zitten ook een peukie?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaat er langs zitten met zijn trhee
Waar waren we ook alweer gebleven?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gewoon tot 10 kwaaken,dan zakt het weg.
.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar waren we ook alweer gebleven?
Ik vond jou een hypocriete trut met je verongelijkte gezeik, zoiets was het toch?
Dat is jullie tactiek tochquote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
.
Niet op de man spelen Eend, dat mag niet. Zelfs niet als je een Eend bent.
En alleen Hypocriet als het in mijn voordeel is, wel feiten bij feiten houden.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef DESTEM het volgende:
zeg dame en eend willen jullie wel doorvechten zodat de rest ook weer gebruik kan maken van de SC!
Zit dan niet zo wild om je heen te zwaaien e.d.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jullie het was missJ vs eend toch?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef DESTEM het volgende:
zeg dame en eend willen jullie wel doorvechten zodat de rest ook weer gebruik kan maken van de SC!
de laatste keer dat ik gezwaaid heb is in post 18 een heule tijd geleden wel oplettenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit dan niet zo wild om je heen te zwaaien e.d.
quote:
Als je alle vrouwen hier over een kam gaat scheren Eend dan hou ik de boel niet meer tegen hoor.Er zitten echte bijters tussen.quote:
Ook teleurgesteld... ze betrekken hetquote:
Ja maar ik ben een beetje bang om tegen jou te rellen, want itt die zwaai-josties die om je heen hangen heb jij soms ook echt tekst en zoquote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je alle vrouwen hier over een kam gaat scheren Eend dan hou ik de boel niet meer tegen hoor.Er zitten echte bijters tussen.
Dit is tussen jouw en mij Eend.
![]()
Maar als er een een borrel doorschuift, zeg ik laat maar komen.
Ik heb geen smily's nodig om mezelf duidelijk te maken, maar met een beetje versiering is de man EEND zo afgeleid.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef PC eend het volgende:
Ja maar ik ben een beetje bang om tegen jou te rellen, want itt die zwaai-josties die om je heen hangen heb jij soms ook echt tekst en zo
Ik bedoelde dat ik bang was voor het niveau verschil, ik heb namelijk last van laagtevreesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb geen smily's nodig om mezelf duidelijk te maken, maar met een beetje versiering is de man EEND zo afgeleid.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
@Bollokus..... Weet PC eend dat PietPaniek MissJ's smileys heeft verstopt?
Fout, dat heeft PPaniek niet gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
@Bollokus..... Weet PC eend dat PietPaniek MissJ's smileys heeft verstopt?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 gaat dr bed opzoeken
een rel wordt het toch niet meer![]()
slaap lekker allemaal en Miss J sterkte met eend![]()
Trusten Jesje.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef jesje1982 het volgende:
slaap wel jesjequote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef jesje1982 het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef jesje1982 het volgende:
ow k meld het maar even voor de nieuwsgierige mn foon doet het weer![]()
k heb gewonnen van simpel
nooitquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef PC eend het volgende:
Je invloedsfeer is tanende had ik al eerder gemerkt, dus als ik jou was jou ik inmiddelijk je tactiek heroverwegen, je suf zwaaiende achterban laat je net zo hard vallen als een hagelbui in december
Nee hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef PC eend het volgende:
Je invloedsfeer is tanende had ik al eerder gemerkt, dus als ik jou was jou ik inmiddelijk je tactiek heroverwegen, je suf zwaaiende achterban laat je net zo hard vallen als een hagelbui in december
Mijn achterban?Wow, die heb ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef PC eend het volgende:
maatje 44quote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn achterban?Wow, die heb ik niet.
Je mixt de dingen door elkaar.
Er is groep gezegd,roedel, en nu achterban.
Jammer, we zijn gewoon Team Bol.
Bol is captain.
>>>>>>>>*Schuift zo de hele boel bij Bol in zijn schoenen.....
![]()
Nu al die deemoedquote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn achterban?Wow, die heb ik niet.
Je mixt de dingen door elkaar.
Er is groep gezegd,roedel, en nu achterban.
Jammer, we zijn gewoon Team Bol.
Bol is captain.
>>>>>>>>*Schuift zo de hele boel bij Bol in zijn schoenen.....
![]()
Hypocriet als het uitkomt Eend, een echte vrouw.quote:
Je zit je toch niet bij mij in te slijmen nu he?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hypocriet als het uitkomt Eend, een echte vrouw.
Geen laura die kriebelt maar nooit tot Homebase komt.
Geen Joanne die bij het idee van boeien al para word.
Geen Aafke die de hele wereld haar kijkdoos laat zien.
Geen Sharron die zich onterrecht schaamt voor haar lichaam.
Dit is MissJ. vrouw.
En als je dat niet aankan Eend, bel je maar aan bij de chinees op de hoek.
Ah,een gevoelige snaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit je toch niet bij mij in te slijmen nu he?
Nee serieus itt alle onterechte beschuldigingen ben ik eigenlijk helemaal niet zo een reller, ik sta veel liever te stoken aan de zijlijnquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ah,een gevoelige snaar.
![]()
Wist dat je hem nog had.
Jouw nadeel en mijn voordeel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee serieus itt alle onterechte beschuldigingen ben ik eigenlijk helemaal niet zo een reller, ik sta veel liever te stoken aan de zijlijn
En je zei dat je het al eerder had gedurfd om het tegen mij op te nemen en dat is geen goed teken
ben aan het bellen, je staat in de wacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef PC eend het volgende:
Zo dat was wel weer genoeg sublimale manipulatie om onterecht wat zelfvertrouwen bij je te kweken![]()
We gaan nu echt beginnen, als de andere mensen zoveel mogelijk de vloer vrij kunnen houden, dan heb ik de ruimte om tot het eind van dit topic haar met die vloer gelijk te maken en das wel zo makkelijk stampen
* MaryMouse zit liev naast Bollokusquote:
En meteen weer dat vluchtgedragquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
ben aan het bellen, je staat in de wacht.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef bollokus het volgende:
ik vond dat al zo mooi op de nintendo
[ afbeelding ]
* Ceetje..komt net binnen, pakt peukie en schuift ook braafjes aanquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse zit liev naast Bollokus
Dat grapje is net zo oud als het spel !!! N´avond damesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat grapje is net zo oud als het spel !!! N´avond dames
[..]
[..]
psssst, bij de buren nog weinig loos behalve vuurtje branden houden?quote:
Ik heb rechtsreekse lijntjes lopen met marianne thieme en dion graus, er staat een peleton zwaar bewapende special forces van de dierenpolitie klaarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
dat is mooi, ben ik eindelijk klaar met het commentaar!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb rechtsreekse lijntjes lopen met marianne thieme en dion graus, er staat een peleton zwaar bewapende special forces van de dierenpolitie klaar
Ik heb die plaatjes trouwens in 12 jaar allemaal wel al in alle variaties langs zien komen je bent ongeveer zo origineel als schaap dolly![]()
Als jij verder nog iets tegen me wilt zeggen moet je dat maar via je woordvoerster spelen ofzo, want ik lees zoals gewoonlijk vanaf nu weer automatisch over je nietszeggende troep heen
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
psssst, bij de buren nog weinig loos behalve vuurtje branden houden?
Dat is zeker mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is mooi, ben ik eindelijk klaar met het commentaar!![]()
Ik sta in de wachtquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
Ahh....Eend doet weer vrienden maken.![]()
Ben ik op tijd??
staat nog in de wacht, ga zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
Ben ik op tijd??
MissJ laat op zich wachten voor ronde 2quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
Ben ik op tijd??
nuh, heb chips, wijn, ben gewoon toeschouwerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus, Ceetje en ik zitten braaf aan de kant en proberen ons![]()
![]()
![]()
in te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |