EW!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Je kan bij elkaar op schoot gaan zitten, face to face
Zie je. Dat zit ik dus al de hele tijd te zeggen. (Ze mogen niet op haar geheim stemmen, flip moet v.d redactie het raden)quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef suzi1 het volgende:
dus mo wacht wel met drukken op sharon, omdat phil eerst mag????
Met een poezelig sponsje.. Zuks doe je met een schrobber me dunkt. Dit geaai haalt weinig uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
Mijn god, hoe lang kan je een vloer boenen!
net als wendy en xander toenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Je kan bij elkaar op schoot gaan zitten, face to face
strak planquote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Ireth het volgende:
Jo is klaar, nu moet Gerard zeggen dat ie even lekker wil gaan douchen
ja maar...maar als je er telkens weer overheen loopt word ie weer viesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
Mijn god, hoe lang kan je een vloer boenen!
Chloor dood weldegelijk bacteriën, maar je zult eerst schoon moeten maken voordat je kunt desinfecteren. En chloor maakt inderdaad niet schoon, maar bleekt het vuil.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dan te bedenken dat chloor echt geen bacterieen dood ,alleen wit maakt
ja dusquote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef meneertje1972 het volgende:
ik zag net een beest lopen in de badkamer toen ging net de camera weg, zag iemand anders dat ook?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef meneertje1972 het volgende:
ik zag net een beest lopen in de badkamer toen ging net de camera weg, zag iemand anders dat ook?
was dat Stef de sprinkhaan niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef meneertje1972 het volgende:
iemand opgenomen of beeld terug te halen van schoonmaken Joanna net 2 minuten geleden liep groot beest in beeld. Serieus.
Juist, je moet eerst met Ajax of iets dergelijks aan de slag. Ze heeft toch al 10 keer Dettol besteld, waarom begint ze daar niet mee? Schoonmaakactie alá lik me vestje.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Chloor dood weldegelijk bacteriën, maar je zult eerst schoon moeten maken voordat je kunt desinfecteren. En chloor maakt inderdaad niet schoon, maar bleekt het vuil.
Tja niet zo moeilijk doen hoor als je al alles moet delen.......gelijk samen ff roddelen over medebewoners onder het genot van een shotquote:
dat was kakkerlak verweijen....quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef meneertje1972 het volgende:
iemand opgenomen of beeld terug te halen van schoonmaken Joanna net 2 minuten geleden liep groot beest in beeld. Serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |