Hehe.. Yep. Heel netjes. Gelukkig weet ik me op feesten nog wel enigszins te gedragen eigenlijk. Nooit problemen, behalve met mezelf (shirtje kwijt, oordoppen kwijt, dat soort ongein en dat op één avond..). Ach, Robuust en T-Force (Krullie trouwens ook) weten wel hoe ik er later op de nacht aan toe ben, heel gezellig (en netjes), toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik meld me! En inderdaad robuust; iedereen mag blijven afteren en pitten bij mij met DecibelZolang iedereen zich enigzins gedraagt enzo, maar volgens mij zijn jullie allemaal nette Fokkers
![]()
Hmm. moet maar dan he?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
We verwachten jou er dit keer ook bij ja...
Ik ben ook weer aanwezig iig
[..]
Goede suggesties wat mij betreft![]()
Jep is verplichtquote:
Graag gedaan!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Bij deze wil ik ElDani bedanken voor de Defqon 1 code!
Topper
mwah doet me niks beetje saai nummerquote:
En met mij erbij wordt het past echt feestquote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jep is verplicht
Loudness is gewoon optimaal genieten van de betere hardstyle voor maar 20 euries en een hele goede sfeer(Althans de vorige editie)
Subtiele hint naar zijn release party op 24 april (flyer op zijn bureau)quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
mwah doet me niks beetje saai nummer
Dat lijkt er meer op!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Sethje het volgende:
Wie van hier gaan er eigenlijk naar Rebirth ? Als jullie nou een Fok! meet organiseren zorg ik voor een een avond gratis bier + backstagepasjes en geen controle bij binnenkomst!
Wat vind iedereen van de anthem ? Ik ben er persoonlijk erg blij mee, vind de melodie echt dik en 2e climax gaat ook erg los.
Gratis bier is nooit verkeerd zeg ik altijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Sethje het volgende:
Wie van hier gaan er eigenlijk naar Rebirth ? Als jullie nou een Fok! meet organiseren zorg ik voor een gratis biertje!
Wat vind iedereen van de anthem ? Ik ben er persoonlijk erg blij mee, vind de melodie echt dik en 2e climax gaat ook erg los.
Nee, vind het ook niet al te veel. Die vocal vind ik gewoon echt bagger. Totaal niet mijn style.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
mwah doet me niks beetje saai nummer
Heel subtiel ja, haha. Ik denk dat ik er wel heen ga. Paar leuke avonden stappen gehad in Highstreet, dus ben heel erg benieuwd hoe het daar met hardstyle is..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Subtiele hint naar zijn release party op 24 april (flyer op zijn bureau)
Nou.. netjes...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik meld me! En inderdaad robuust; iedereen mag blijven afteren en pitten bij mij met DecibelZolang iedereen zich enigzins gedraagt enzo, maar volgens mij zijn jullie allemaal nette Fokkers
![]()
ik heb wel vrienden maar geen daarvan zit op FOK ...quote:
Bartmans, altijd vol van smaakquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
200![]()
mijn 5 suggesties (of hoeveel moet ik er geven?):
Zanza Labs - Control the mind
Tuneboy - Money talks bullshit walks
Alpha twins - Drop the beats out
Ivan Carsten - you try to play me
Tatarola - Insane (original tatanka mix)
Heb dan selectie toets helaas... stuur wel wat mensen om dat biertje voor me te claimenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Sethje het volgende:
Wie van hier gaan er eigenlijk naar Rebirth ? Als jullie nou een Fok! meet organiseren zorg ik voor een gratis biertje!
Dan laat ik het voorlopig hierbijquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
200![]()
mijn 5 suggesties (of hoeveel moet ik er geven?):
Zanza Labs - Control the mind (2006)
Tuneboy - Money talks bullshit walks (hardstyle masterz mix) (2005)
Alpha twins - Drop the beats out (2006)
Ivan Carsten - you try to play me (2009)
Tatarola - Insane (original tatanka mix) (2005)
Graag gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |