abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94441296
In mijn ogen is het zionisme, altijd iets goeds geweest (de joden een eigen staat geven)
Maar de verklaring voor een eigenstaat voor de joden is geschreven van balfour naar rothschild.
Confused :?
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_94442314
Als je even de tijd heb, bekijk dan dit artikel: http://www.davidicke.com/(...)e-rothschild-zionism

Ik zeg er alvast bij, het gaat behoorlijk diep, en kan enigszins schokkend zijn :P
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94443024
Voor de duidelijkheid, ik kan hier wel zelf een antwoord op geven, maar dat zal nooit zo uitgebreid en informatief als dat artikel zijn. Ik heb nog niet eerder een stuk gezien waarbij deze twee begrippen samen komen van deze kwaliteit :)
Voltaire.
pi_94627764
Essentieel artikel mensen. Het kost even tijd maar is het echt waard :)
Voltaire.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 01:43:12 #5
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_94628144
Ik zie vooral veel 'finger pointing' staan, met rochschild zionisme als verklaring voor zo'n beetje alles. Weinig claims die er gemaakt worden, kunnen gestaafd of getoetst worden, zoals het complottheorieën betaamd. Daarnaast is de kans op zoiets als een 'global conspiracy' zo klein dat deze verwaarloosbaar genoemd mag worden.
En lidmaatschap aan club A maakt je nog niet meteen partijdig in club B.
pi_94628309
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 01:43 schreef Frith het volgende:
Ik zie vooral veel 'finger pointing' staan, met rochschild zionisme als verklaring voor zo'n beetje alles.
Klopt, en het zal vast ook niet allemaal volledig correct zijn, maar doet op zich geen afbreuk aan de informatie.
quote:
Weinig claims die er gemaakt worden, kunnen gestaafd of getoetst worden, zoals het complottheorieën betaamd.
Dat zal ongetwijfeld in een aantal gevallen zo zijn, maar het gaat hier niet om vage theorien, en eigenlijk vooral de connecties tussen mensen. Graag iig een voorbeeld :)
quote:
Daarnaast is de kans op zoiets als een 'global conspiracy' zo klein dat deze verwaarloosbaar genoemd mag worden.
Dat is een aanname
quote:
En lidmaatschap aan club A maakt je nog niet meteen partijdig in club B.
Ik weet niet precies wat je in deze met partijdig bedoelt, maar is inderdaad niet zoiets als automatisch lidmaatschap van B als je ook bij A hoort. Veel van de figuren waar hij het over heeft zijn echter aantoonbaar lid van meerdere internationale organisaties.
Voltaire.
pi_95191519
ik heb gehoord over plannen van de zionisten om een gebied wat het beloofde land zou moeten zijn in beslag te nemen, ergens in het midden oosten toch?
  donderdag 7 april 2011 @ 22:21:45 #8
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_95194048
Zionisme vandaag de dag is een van de gestolen 'goede' concepten van het kwaad... net als een nieuwe wereld orde.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:06:19 #9
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_95235324
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef truepositive het volgende:
zal ongetwijfeld in een aantal gevallen zo zijn, maar het gaat hier niet om vage theorien, en eigenlijk vooral de connecties tussen mensen. Graag iig een voorbeeld :)
Ik zou toch maar eens proberen om het in je eigen woorden te omschrijven, in plaats van anderen om voorbeelden te vragen. Geloof jij bij voorbeeld dat het onderstaande waar is?

quote:
(Many Israelis connected to the Rothschild networks were sent to the United States after the State of Israel was established to specifically produce children who would be American-born citizens to infiltrate the US government system in the following generations.)
Hoe weet Icke wie er allemaal een ''Rothschild Zionist'' is? Wat wil dat eigenlijk zeggen, dat iemand een ''Rothschild Zionist'' is? Kun jij je lachen inhouden bij het lezen van de volgende passage?
At the heart of the 'bail out' of Ireland (the bail out of Irish banks and the elite investors, like the Rothschilds, by the people of Ireland) were Jean-Claude Trichet (Rothschild Zionist) at the European Central Bank and Dominique Strauss-Kahn (Rothschild Zionist) at the IMF.
And the banks that caused the crash to which the Rothschild Zionists in power are 'responding' for their benefit are also invariably controlled, directly or ultimately, by Rothschild Zionists.

These include Goldman Sachs headed by Lloyd Blankfein (Rothschild Zionist) and created by Rothschild Zionists Marcus Goldman and Samuel Sachs who came, like so many of these people, from families that settled in America from the country where the name Rothschild originated - Germany.

Even more specifically, the German region of Bavaria comes up again and again - the home of the infamous Bavarian Illuminati of Adam Weishaupt (who today I would be call a Rothschild Zionist). The Pope and Henry Kissinger are just two examples of 'born in Bavaria'.

Natuurlijk ontbreken ook de aanslagen van elf september 2011 niet:

Silverstein had breakfast every morning with his children in the Windows on the World Restaurant, more than 100 floors up in the North Tower, but none of them showed on 9/11. Silverstein said he had a last minute 'dermatologist appointment' when in truth, as one his bodyguards has said privately, he had a phone call in his car telling him to stay away from the World Trade Center that morning. He then got on his car phone to tell his children.

It was Silverstein who said in a television interview (which he now deeply regrets) that when another of his buildings in the World Trade Center complex, Building Seven or the Salomon Brothers Building, was on fire the decision was made to 'pull it' - the classic term for a controlled demolition.

Soon after this decision, the building, which had not been hit by a plane, did indeed come down in a controlled demolition.

The problem with Silverstein's story is that it can take weeks to place the charges in a building like the 47-storey Building Seven to make it collapse in on itself as it did. How could the decision be made to 'pull it' and then down it comes?

Building Seven collapsed perfectly onto the land on which it stood - and that could only happen with a controlled demolition.

The charges were planted long before the official decision was made to 'pull it' and the whole 9/11 scenario unfolded from a pre-planned script. The BBC announced on live television that Building Seven had collapsed half-an-hour before it actually did because the authorities released the 'news' too early.

[ Bericht 0% gewijzigd door TitusPullo op 08-04-2011 21:59:55 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:20:45 #10
235357 TitusPullo
pi_95236178
quote:
Not only in America, either, and not only the 'news' media of Rothschild Zionist moguls like Rupert Murdoch. The Los Angeles Times columnist, Joel Stein (Rothschild Zionist), wrote an article proclaiming that Americans who don't think Jews (Rothschild Zionists) control Hollywood are just plain 'dumb':

'I had to scour the trades to come up with six Gentiles in high positions at entertainment companies. But lo and behold, even one of that six, AMC President Charles Collier, turned out to be a Jew! ... As a proud Jew, I want America to know of our accomplishment. Yes, we control Hollywood.'
Die passage was overduidelijk sarcastisch bedoeld. Stein wekt overigens nergens de indruk dat hij het over ''Rothschild Zionists'' heeft, of dat hij er zelf een is. Volgt een plaatje dat niet zou misstaan in Der Sturmer of in het Iraans staatsblad.

Maar vrees niet:

I emphasise again that we are not talking here about 'the Jews' owning the media, Hollywood, politics, banking and big business, but a tiny clique answering ultimately to the secret society that I call Rothschild Zionism.

The mass of Jewish people have been mercilessly used and abused by the Rothschild networks that don't give a damn about them. They are not pursuing what is best for Jewish people as a whole, but what suits the Rothschild conspiracy for global domination on behalf of their hidden masters.

The Rothschilds and their Zionist secret society web control American government policy on Israel and everything else - and it's the same in Britain and country after country, including France, Germany (of course), Italy, Belgium and the European Union, which was a Rothschild creation from the start.

Je kunt dus iedereen zomaar uitmaken voor ''Rothschild Zionist'', zonder antisemiet te zijn.
Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom David Icke artikelen als het onderstaande verspreidt:

http://rense.com/general88/ital.htm
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_95246811
Zionisme een goed iets? Voor zover ik weet werd er oorlog gevoerd in de toenmalige Palestina. Daardoor werd er mbv de Britten de staat Israel opgericht. Ethisch gezien is daar niks goeds aan imo.
pi_95250207
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef TitusPullo het volgende:

..
Als je Rense leest zou je beter moeten weten. Ik wil hier niet in discussie gaan over wat dan ook behalve rothschild-zionisme, maar om maar even kort te gaan; je hebt geen enkele quote neergezet waar ik een probleem mee heb. Dit IS hoogstwaarschijnlijk de treurige staat van onze wereld.
Voltaire.
  zaterdag 9 april 2011 @ 07:00:51 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95250277
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef damirovic het volgende:
Zionisme een goed iets? Voor zover ik weet werd er oorlog gevoerd in de toenmalige Palestina. Daardoor werd er mbv de Britten de staat Israel opgericht. Ethisch gezien is daar niks goeds aan imo.
Vlgs mij gaat het niet zo zeer over of het al dan niet terecht is, zo'n topic hoeft dit dan ook zeker niet te gaan worden.
The truth was in here.
  zaterdag 9 april 2011 @ 10:42:05 #14
235357 TitusPullo
pi_95252331
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 05:25 schreef truepositive het volgende:

[..]

Als je Rense leest zou je beter moeten weten.
Wat zou ik dan moeten weten? Dat-i niet antisemitisch is omdat-i wat rabbijnen aanhaalt die tegen de staat Israel gekant zijn? Maar als ik die sites moet geloven heulden de Zionisten met de Nazi's (wat heet, ze hadden de Nazi's in hun zak): waarom zouden Joden die anti-zionistisch zijn dan niet kunnen heulen met antisemieten?
Iemand die beweert niet antisemitisch te zijn maar die wel de Shoah ontkent en die een obsessie aan de dag legt met Joodse samenzweringen, die is in mijn ogen wel degelijk antisemitisch.
Kennelijk lees jij Rense met instemming, wat me nog verder doet twijfelen aan je beoordelingsvermogen.

quote:
Ik wil hier niet in discussie gaan over wat dan ook behalve rothschild-zionisme
Waarvan wij nog steeds niet weten wat het is of hoe we het moeten herkennen. Hoe weet Icke dat Goldman en Sachs ''Rothschild-Zionisten'' waren? Of Trichet en Kahn?

quote:
maar om maar even kort te gaan; je hebt geen enkele quote neergezet waar ik een probleem mee heb. Dit IS hoogstwaarschijnlijk de treurige staat van onze wereld.
Dat mensen allerlei opzienbarende verzinsels voor waar aannemen, dat is de treurige staat van onze wereld.
pi_95390989
Zionisme zal nooit goed kunnen zijn, wil je met meerdere volkeren binnen 1 gebied leven, dan zul je elkaar moeten leren respecteren. Natuurlijk heeft Palestina hier ook schuld, maar de zionisten zullen nooit uit zichzelf een eerste stap richting vrede maken.
You know fuck all about heavy manners...
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 14:09:38 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_95391290
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:03 schreef Weeetikveel... het volgende:
Zionisme zal nooit goed kunnen zijn, wil je met meerdere volkeren binnen 1 gebied leven, dan zul je elkaar moeten leren respecteren. Natuurlijk heeft Palestina hier ook schuld, maar de zionisten zullen nooit uit zichzelf een eerste stap richting vrede maken.
'
Lees even wat Bastard hierboven schreef alsjeblieft :)
pi_95394260
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'
Lees even wat Bastard hierboven schreef alsjeblieft :)
Sorry, dit is natuurlijk weer BNW, waar je je alleen mag richten op de complottheorieën.. :9
You know fuck all about heavy manners...
  woensdag 13 april 2011 @ 18:55:23 #18
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95454775
De Joden zijn daar gesitueerd om herrie te schoppen. Kijk maar op de wereldkaart. En kijk eens naar welke landen al zijn aangevallen zg om democratie te verspreiden etcetera. Het was allemaal gepland. Verder denk ik dat die new world order gaarne een WO3 wilt uitlokken met het MO als speeleveld. China, Rusland, Afrika, Europa. En natuurlijk Amerika. Het wordt een coup de tat om de alleenheerschappij om de wereld denk ik. Gestoorde NWO eliten.

Ene G Edward Griffin heeft hier ook heel veel inetressants over te zeggen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Schenkstroop op 13-04-2011 19:02:50 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95460827
hmm, het ziet er naar uit dat Turkije ook gaat leiden onder het zionisme
pi_95873807
Judaisten erkennen de messias in casu Christus niet.
Ze spugen op de Christenen en die stomme Christenen hebben dat niet eens door.
Sentimenten als heilige land etc.

Wilders is een fasistoide Zionist en wie weet wat nog meer...
En die domme Neederlandertjes vooral CDA boeren uit branbant en limburg stemmen op hun natuurlijke vijand, hoe cynisch kan de wereld wezen...
yyy
pi_95873896
Sorry ben net nieuw hier op dit forum.

Kan iemand mij zeggen hoe ik een afbeelding(png) in mn profiel kan zetten?
yyy
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:34:04 #22
235357 TitusPullo
pi_95873989
Dat kan ik je best zeggen, maar eerst wil ik weten waarom je de naam van een heidense god hebt gekozen als schuilnaam terwijl je kennelijk Christen bent.
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 23:35:21 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_95874053
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef WODAN888 het volgende:
Sorry ben net nieuw hier op dit forum.

Kan iemand mij zeggen hoe ik een afbeelding(png) in mn profiel kan zetten?
Ga je naar rechtsboven, icoontje tweede van rechts: profiel aanpassen. Naar iconmanager en daar kun je je ava uploaden. Succes :)
pi_95874159
Moderator bedankt! Done
yyy
pi_95874413
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef Schenkstroop het volgende:
De Joden zijn daar gesitueerd om herrie te schoppen. Kijk maar op de wereldkaart. En kijk eens naar welke landen al zijn aangevallen zg om democratie te verspreiden etcetera. Het was allemaal gepland. Verder denk ik dat die new world order gaarne een WO3 wilt uitlokken met het MO als speeleveld. China, Rusland, Afrika, Europa. En natuurlijk Amerika. Het wordt een coup de tat om de alleenheerschappij om de wereld denk ik. Gestoorde NWO eliten.

Ene G Edward Griffin heeft hier ook heel veel inetressants over te zeggen.
Kon je wel eens gelijk in hebben.

Iedereen weet (hoop ik) dat 911 door Bush c.s. zelf is gedaan. Maar lees Israel-VS lobby ipv Bush en je weet genoeg...

Alleen om dat aan de kaak te stellen is een even GROTE actie van shock & awe nodig als ZIJ(Israel mossad cia nsa etc.) hebben gedaan via de Fake vliegtuigen in de MEDIA.

Kunnen wij/jullie bedenken hoe we dit tot stand brengen.
Ik ben daar al een hele tijd mee bezig.
IK Denk een enorme TWITTER ofzo campagne die VS pop en Holland pop etc. kan bereiken
soort KETTING-Twitter/mail

ps heb te weinig verstand van de nieuwe media.
wie ????
yyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')