Klopt, en het zal vast ook niet allemaal volledig correct zijn, maar doet op zich geen afbreuk aan de informatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:43 schreef Frith het volgende:
Ik zie vooral veel 'finger pointing' staan, met rochschild zionisme als verklaring voor zo'n beetje alles.
Dat zal ongetwijfeld in een aantal gevallen zo zijn, maar het gaat hier niet om vage theorien, en eigenlijk vooral de connecties tussen mensen. Graag iig een voorbeeldquote:Weinig claims die er gemaakt worden, kunnen gestaafd of getoetst worden, zoals het complottheorieën betaamd.
Dat is een aannamequote:Daarnaast is de kans op zoiets als een 'global conspiracy' zo klein dat deze verwaarloosbaar genoemd mag worden.
Ik weet niet precies wat je in deze met partijdig bedoelt, maar is inderdaad niet zoiets als automatisch lidmaatschap van B als je ook bij A hoort. Veel van de figuren waar hij het over heeft zijn echter aantoonbaar lid van meerdere internationale organisaties.quote:En lidmaatschap aan club A maakt je nog niet meteen partijdig in club B.
Ik zou toch maar eens proberen om het in je eigen woorden te omschrijven, in plaats van anderen om voorbeelden te vragen. Geloof jij bij voorbeeld dat het onderstaande waar is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef truepositive het volgende:
zal ongetwijfeld in een aantal gevallen zo zijn, maar het gaat hier niet om vage theorien, en eigenlijk vooral de connecties tussen mensen. Graag iig een voorbeeld
Hoe weet Icke wie er allemaal een ''Rothschild Zionist'' is? Wat wil dat eigenlijk zeggen, dat iemand een ''Rothschild Zionist'' is? Kun jij je lachen inhouden bij het lezen van de volgende passage?quote:(Many Israelis connected to the Rothschild networks were sent to the United States after the State of Israel was established to specifically produce children who would be American-born citizens to infiltrate the US government system in the following generations.)
Die passage was overduidelijk sarcastisch bedoeld. Stein wekt overigens nergens de indruk dat hij het over ''Rothschild Zionists'' heeft, of dat hij er zelf een is. Volgt een plaatje dat niet zou misstaan in Der Sturmer of in het Iraans staatsblad.quote:Not only in America, either, and not only the 'news' media of Rothschild Zionist moguls like Rupert Murdoch. The Los Angeles Times columnist, Joel Stein (Rothschild Zionist), wrote an article proclaiming that Americans who don't think Jews (Rothschild Zionists) control Hollywood are just plain 'dumb':
'I had to scour the trades to come up with six Gentiles in high positions at entertainment companies. But lo and behold, even one of that six, AMC President Charles Collier, turned out to be a Jew! ... As a proud Jew, I want America to know of our accomplishment. Yes, we control Hollywood.'
Als je Rense leest zou je beter moeten weten. Ik wil hier niet in discussie gaan over wat dan ook behalve rothschild-zionisme, maar om maar even kort te gaan; je hebt geen enkele quote neergezet waar ik een probleem mee heb. Dit IS hoogstwaarschijnlijk de treurige staat van onze wereld.quote:
Vlgs mij gaat het niet zo zeer over of het al dan niet terecht is, zo'n topic hoeft dit dan ook zeker niet te gaan worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef damirovic het volgende:
Zionisme een goed iets? Voor zover ik weet werd er oorlog gevoerd in de toenmalige Palestina. Daardoor werd er mbv de Britten de staat Israel opgericht. Ethisch gezien is daar niks goeds aan imo.
Wat zou ik dan moeten weten? Dat-i niet antisemitisch is omdat-i wat rabbijnen aanhaalt die tegen de staat Israel gekant zijn? Maar als ik die sites moet geloven heulden de Zionisten met de Nazi's (wat heet, ze hadden de Nazi's in hun zak): waarom zouden Joden die anti-zionistisch zijn dan niet kunnen heulen met antisemieten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:25 schreef truepositive het volgende:
[..]
Als je Rense leest zou je beter moeten weten.
Waarvan wij nog steeds niet weten wat het is of hoe we het moeten herkennen. Hoe weet Icke dat Goldman en Sachs ''Rothschild-Zionisten'' waren? Of Trichet en Kahn?quote:Ik wil hier niet in discussie gaan over wat dan ook behalve rothschild-zionisme
Dat mensen allerlei opzienbarende verzinsels voor waar aannemen, dat is de treurige staat van onze wereld.quote:maar om maar even kort te gaan; je hebt geen enkele quote neergezet waar ik een probleem mee heb. Dit IS hoogstwaarschijnlijk de treurige staat van onze wereld.
'quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:03 schreef Weeetikveel... het volgende:
Zionisme zal nooit goed kunnen zijn, wil je met meerdere volkeren binnen 1 gebied leven, dan zul je elkaar moeten leren respecteren. Natuurlijk heeft Palestina hier ook schuld, maar de zionisten zullen nooit uit zichzelf een eerste stap richting vrede maken.
Sorry, dit is natuurlijk weer BNW, waar je je alleen mag richten op de complottheorieën..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'
Lees even wat Bastard hierboven schreef alsjeblieft
Ga je naar rechtsboven, icoontje tweede van rechts: profiel aanpassen. Naar iconmanager en daar kun je je ava uploaden. Succesquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef WODAN888 het volgende:
Sorry ben net nieuw hier op dit forum.
Kan iemand mij zeggen hoe ik een afbeelding(png) in mn profiel kan zetten?
Kon je wel eens gelijk in hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef Schenkstroop het volgende:
De Joden zijn daar gesitueerd om herrie te schoppen. Kijk maar op de wereldkaart. En kijk eens naar welke landen al zijn aangevallen zg om democratie te verspreiden etcetera. Het was allemaal gepland. Verder denk ik dat die new world order gaarne een WO3 wilt uitlokken met het MO als speeleveld. China, Rusland, Afrika, Europa. En natuurlijk Amerika. Het wordt een coup de tat om de alleenheerschappij om de wereld denk ik. Gestoorde NWO eliten.
Ene G Edward Griffin heeft hier ook heel veel inetressants over te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |