Waarom zou je dat doen? Je ligt dan toch al met diegene in bed...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
Als je tijdens de sex complimentjes geeft, doe je dit dan omdat je dit echt meent? Of zeg je het omdat je denkt dat het is wat de ander graag wil horen? (en hoef je het dus niet te menen?).
Nee geen dirty talk. Gewoon dingen als "wat ruik je lekker" of "je bent lekker strak" of "je pijpt lekker". (Of is dat ook dirty talk? Nee toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Socios het volgende:
Complimentjes of `dirty talk´ als in "geile pijpslet"? Wat eigenlijk ook een verkapt compliment is.
Ja dat is toch geil?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee geen dirty talk. Gewoon dingen als "wat ruik je lekker" of "je bent lekker strak" of "je pijpt lekker". (Of is dat ook dirty talk? Nee toch?)
Exact!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Garisson72 het volgende:
In hoeverre moet je dingen die in euforische staat worden uitgeroepen serieus nemen. Dat is eigenlijk de vraag die je stelt?
flop flop flop flop.... goh schat... wat ruik je lekker... flop flop flop flop..quote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee geen dirty talk. Gewoon dingen als "wat ruik je lekker" of "je bent lekker strak" of "je pijpt lekker". (Of is dat ook dirty talk? Nee toch?)
Ja hier kan ik me ook in vinden. Dat is dan gewoon iemand proberen het bed in te pratenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef LuxorBeetroots het volgende:
In de zin van complimentjes geven vóór de seks, denk ik dat die wel vaker worden gezegd om de ander op te geilen. En misschien wat overdreven worden dus.
Nou ja, mijn antwoord ligt voor de goede verstaander eigenlijk besloten in de vraagstelling die ik formuleerde.quote:
Of: "wat ruik je lekker".quote:
Dat is voor de seks. Tijdens de seks hoeft er meestal niet veel meer gesmolten te worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:36 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Of: "wat ruik je lekker".
Dat zeggen ze alleen maar om het ijs te laten smelten.
Praten we hier over een onenightstand of een vaste relatie?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
Aanleiding hiervan is de stroom van complimentjes die ik afgelopen nacht ontving
Geen van beiden eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Praten we hier over een onenightstand of een vaste relatie?
Zoiets dacht ik al. Tenminste, als het een vaste relatie was geweest, was die overvloed aan complimentjes niet echt normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk. We hebben al een paar keer gedate
Met die aanhalingstekens er omheen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef Under_Score het volgende:
toch altijd wel fijn om tijdens de daad 'hooh wat lekker' te horen
Scheutig sarcasme tijdens de seks.quote:
Schat, nogmaals: Je was echt geweldig. Je voelde erg lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
Naar aanleiding van een discussie die ik vandaag had met een vriend hierover wilde ik graag jullie mening horen.
Als je tijdens de sex complimentjes geeft, doe je dit dan omdat je dit echt meent? Of zeg je het omdat je denkt dat het is wat de ander graag wil horen? (en hoef je het dus niet te menen?).
Persoonlijk geef ik zelf alleen complimentjes als ik het zelf ook echt meen. Ik ga niet iemands piemel (bijv) de hemel in prijzen als ik hem maar zo-zo vind.
Aanleiding hiervan is de stroom van complimentjes die ik afgelopen nacht ontvingmaar nu in twijfel trek omdat ik me dus afvraag in hoeverre mensen hier oprecht in zijn.....
Ok; barst maar los
Haha ik moest echt lachen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef cinnamon_M het volgende:
Mwa, zeg idd liever niks wat ik niet meen. Roepen "ok je neukt zo lekker" als ie dat als een natte dweil doet, liever niet. Verder vind ik het ook niet echt nodig om elke 5 seconden complimenten te roepen (ergo: niet té vaak doen). Mijn ex had daar wel een handje van, vond ik soms wel vervelend. Ik kreeg dan toch op een gegeven moment het gevoel dat ik eindelijk eens een complimentje terug moest geven. Niet dat hij niet goed was in bed, dat was hij eigenlijk best wel, maar ook weer niet zo buitenaards briljant dat ik er iedere vijf tellen een welgemeende complimenteuze opmerking over kan maken.
Nuance: Ik meen het wel, maar het zegt niks. Net als zeggen 'ik houd van je' net nadat je klaar bent gekomen, op zulke momenten ben je een brok hormonen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
Naar aanleiding van een discussie die ik vandaag had met een vriend hierover wilde ik graag jullie mening horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |