weet ik tochquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik lach niet
zoiets zou mij dus ook gewoon overkomen
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie me gemist?
(ja ik heb terug gelezen)
![]()
dakquote:
neuh ik heb je niet een beetje gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie me gemist?
(ja ik heb terug gelezen)
![]()
Oorlogswonden Bol, wat hebben we nou afgesproken, je moet het veel stoerder vertellen, laat steekwoorden vallen als Afghanistan, bommenwerpers en zo.......quote:
wat is ie lief hequote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh ik heb je niet een beetje gemist
.
.
heul heul heul veul
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh ik heb je niet een beetje gemist
.
.
heul heul heul veul
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Uberchica het volgende:
Wat is er gebeurd met het subtiele gebruik van smileys? Ik heb die memo niet gekregen.
nee dak is veel erger, het leger is een keuzequote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oorlogswonden Bol, wat hebben we nou afgesproken, je moet het veel stoerder vertellen, laat steekwoorden vallen als Afghanistan, bommenwerpers en zo.......
Met door een dak gevallen zullen ze gnuifelen.
Ik weet ook van niksquote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Damn ik mis altijd alles.
mijn collega heeft toch een paar weken slecht geslapen toen ie mij vondquote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oorlogswonden Bol, wat hebben we nou afgesproken, je moet het veel stoerder vertellen, laat steekwoorden vallen als Afghanistan, bommenwerpers en zo.......
Met door een dak gevallen zullen ze gnuifelen.
wat bedoel je met subtiel gebruik.... hier mogen we zwaaien hoor, niets subtiels aanquote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Uberchica het volgende:
Wat is er gebeurd met het subtiele gebruik van smileys? Ik heb die memo niet gekregen.
vind je het nu teveel of te weinigquote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Uberchica het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
mijn collega heeft toch een paar weken slecht geslapen toen ie mij vond
heb je nu ook al je eigen smileys zoekgemaaktquote:
prima smileykeuze Piet, terughoudend, classy en toch toepasselijk. Ik geef het een 8+quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
vind je het nu teveel of te weinig
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
nee dak is veel erger, het leger is een keuze
ik wil ook gekriebeld wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef jesje1982 het volgende:
ow gut ik spiek ff op de streams laura kriebelt alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |