ooie serie is dat heb nu alle 7 seizoenen gezien terwijl ikzelf in het ziekenhuis lag, volgende keer ga ik daarheen ben je veel sneller beter!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja dat ziekenhuis![]()
S heeft gegokt op Mo of ie het goed heeft weet ik niet
ok dan, heerlijk een middagje zonder!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
ooie serie is dat heb nu alle 7 seizoenen gezien terwijl ikzelf in het ziekenhuis lag, volgende keer ga ik daarheen ben je veel sneller beter!
[..]
ooie serie is dat heb nu alle 7 seizoenen gezien terwijl ikzelf in het ziekenhuis lag, volgende keer ga ik daarheen ben je veel sneller beter!
[..]
heb het idee dat je steeds minder gaat missenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok dan, heerlijk een middagje zonder!
alleen donderdag en zaterdag vind ik nog echt leuk....verder ach ja we doen het er maar meequote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het idee dat je steeds minder gaat missen
kunnen jullie om lachen, maar het is echt daar komen mensen zonder een been een week later weer naar huis ... lopend....quote:
Ja, do en za feestje in SST = feestje hier... heb voor aankomende vrijdag vast vrijgenomenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
alleen donderdag en zaterdag vind ik nog echt leuk....verder ach ja we doen het er maar mee
ben ik blij dat ik donderdag vroege dienst hebquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
alleen donderdag en zaterdag vind ik nog echt leuk....verder ach ja we doen het er maar mee
awwwwquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
kunnen jullie om lachen, maar het is echt daar komen mensen zonder een been een week later weer naar huis ... lopend....
ik ben verdome al 8 maanden bezig en hij lag er nog net niet helemaal vanaf!
Ik lach er echt niet om hoor.... House weet ook altijd iemand van doodziek tot gezond binnen een uur te krijgenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
kunnen jullie om lachen, maar het is echt daar komen mensen zonder een been een week later weer naar huis ... lopend....
nog steeds het zelfde verhaaltje dacht vorig jaar in juli dat het dak stevig genoeg was maar nee hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef pietpaniek het volgende:
Bol wat heb je allemaal gedan man of was dat ziekenhuis waar je nu nog last van heb?
ik lach nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
nog steeds het zelfde verhaaltje dacht vorig jaar in juli dat het dak stevig genoeg was maar nee hoor!
Was je aangevallen door berta 53quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmm, dat is dus ook je geheim nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
nog steeds het zelfde verhaaltje dacht vorig jaar in juli dat het dak stevig genoeg was maar nee hoor!
Miss Jquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie me gemist?
(ja ik heb terug gelezen)
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie me gemist?
(ja ik heb terug gelezen)
![]()
ik lach niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij heb keispijn maar ik kom dat verdomde labyrint niet doorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm, dat is dus ook je geheim niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |