Ik hoopte ergens op een klein dramaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Bloodspike het volgende:
maar zoals ze met die pompoen bezig was kan de eerste hulp haar ook snel ontvangen
Ik ook (wat zijn we slecht)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik hoopte ergens op een klein drama
Dat zou echtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef zoem het volgende:
Ze moet juist door!
Dan is het straks Priscilla vs. Ephelania
Zeker met die hormonen op het moment hahaha tikkende tijdbom.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Das toch geen partij manPris heeft haar binnen 3min jankend in een hoekje zitten
True, maar voor ons des te leukerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Das toch geen partij manPris heeft haar binnen 3min jankend in een hoekje zitten
De eerste twee dagen word er niemand weggestuurd, tenzij op eigen verzoek.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:18 schreef boekenplank het volgende:
Heeft die domme negerin het gehaald?
Een hernia kan er zomaar inschieten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De eerste twee dagen word er niemand weggestuurd, tenzij op eigen verzoek.
Toefje zout & peper.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef gniffie het volgende:
Kan iemand mij even vertellen wat 'op smaak brengen' betekent. Dat brullen ze de hele tijd, maar volgens mij is het gewoon onzin
Je bedoelt :Een Pinch of Salt of een korreltje zout en een draaitje peper.quote:
Dat jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bedoelt :Een
Pinch of salt of een korreltje zout en een draaitje peper.
Die van jou was goed en leuk. Paul-89 wil de Efaalania van dit topic zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat ja
Ik vond mijn toefje al best aardig verwoord
Baas boven Baas hehe.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Die van jou was goed en leuk. Paul-89 wil de Efaalania van dit topic zijn.
Ik wil eigenlijk een soort van Siamese tweeling zijn tussen Kranenborg en Jaspers.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Die van jou was goed en leuk. Paul-89 wil de Efaalania van dit topic zijn.
Dat scheelde inderdaad niet veel of ze had een mes in d'r buik gehad en iets later was ze bijna d'r duim aan het amputeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Bloodspike het volgende:
maar zoals ze met die pompoen bezig was kan de eerste hulp haar ook snel ontvangen
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ze kijkt niet eens als ze op het mes aan het slaan is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |