Ik blijf erom lachen... het is gewoon keiharde slapstickquote:
Ze mag de vrijdag wel halen, als ze dan maar KEIHARD wordt afgeserveerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:22 schreef Drassss het volgende:
Verdomme zeg en nog gaat ze het flikken om de volgende ronde te halen, let maar op!
Dat wordt alleen maar leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:22 schreef Drassss het volgende:
Verdomme zeg en nog gaat ze het flikken om de volgende ronde te halen, let maar op!
Fuuuuuuuuuuuuuufuuuuuuuuuufufufufufufufu.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:28 schreef Dekatria het volgende:
Ik stond vanavond iets uit te proberen in de keuken, en het lukte even niet helemaal.. zat ik meteen met dat muziekje in m'n kop
Ze praat net als mijn Surinaamse matties. Kunnen ook amper Nederlands en spreken een mengelmoes van Engels, Spaans en straattaalquote:
Zal best. Maar zou hem als chef niet serieus nemen. Moet je alleen maar lachen als hij 'orders' gaat uitdelen.quote:
Die kerel zegt ook niets terug he. Ik had der meteen op der plek gezet, had ze de hele week niets meer durven zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
"Als we het verpesten is het jouw schuld"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |