Ik moest snel iets verzinnenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
" Gewoonnnnnnn, het zegt niet " Eet me op! "
Wie start er een poll met de vraag: Wie overleeft er langer?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
Die Marissa is ook niet echt een wereldwonder in de keuken..
Jepquote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze hebben Eefeleyoo (of zoiets) expres laten doorgaan onder het mom van 'dat is leuk voor de kijkers'
Beide zijn gewoon woensdag weg,quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie start er een poll met de vraag: Wie overleeft er langer?
Optie 1. Eefelijne ofzo (Suri-Rico)
Optie 2. Marissa (Zus Rico)
Ik wed dat er een topchef in haar schuiltquote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
Zodra Eefelijne ofzo het alleen moet doen gaat ze gewoon ten onder.
Ze is het debiele, geadopteerde zusje van Pris. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wed dat er een topchef in haar schuilt
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat Evelaine de Donderdag haalt.
Evelaine vs. Priscilla.
Dan ontstaat er een zwart gat manquote:Op maandag 21 maart 2011 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat Evelaine de Donderdag haalt.
Evelaine vs. Priscilla.
Kijkcijfers..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef SiGNe het volgende:
Waarom zit die Ephenlania er nog in??
Die zat al bij het eerste gerecht dat ze moet maken te stressen en zei dat ze niet kon ademen, die kan een professionele keuken absoluut niet aan.
Ach, ze zorgt voor de benodigde vertierquote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef SiGNe het volgende:
Waarom zit die Ephenlania er nog in??
Die zat al bij het eerste gerecht dat ze moet maken te stressen en zei dat ze niet kon ademen, die kan een professionele keuken absoluut niet aan.
Ze heeft alle eigenschappen van Rico. Hyper, emotioneel, en zelfoverschatting.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Karzai het volgende:
Ephenlania heeft nog wat opstart probleempjes, ze komt er wel
Ik zie liever koks waar je nog wat van kan leren.quote:
Beetje sponsoring is ok maar dit wordt te gekquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, de oude kaas komt er weer aan
Is geloof ik nooit op maandagquote:
Geniaal iddquote:
nu welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef grasisbruin het volgende:
Heeft ze nou echt een eigen muziekje?
Yupquote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef grasisbruin het volgende:
Let er maar eens opquote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef grasisbruin het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Is het raar als ik bij Thomas aan een Oempaloempa denk?
Nu je dat zegt.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Is het raar als ik bij Thomas aan een Oempaloempa denk?
Het is een virusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:
Ik ging tijdens het koffie zetten zo uit het niets het muziekje van Efaaleunie ofzoiets fluiten
haha, jij ook alquote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:
Ik ging tijdens het koffie zetten zo uit het niets het muziekje van Efaaleunie ofzoiets fluiten
Valt ook wel weer mee, kan nog meer bij.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Karzai het volgende:
Een dieet bal, die kan jij wel gebruiken Jaspers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |