ik niet....maar ik zal je ontzien vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een ongeloofelijk Kuthumeur vandaag
dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zullen er rekening mee houden fann.
waarom heb je kuthumeur je hoeft het niet te vertellen hoor maar liever natuurlijk wel he........ik gooi er ff een mooi nummertje voor je inquote:
quote:9292ov Pro
Advanced Task Killer Free
Air Control Lite
AJAX
Androidify
Angry Birds
ASTRO
aTrackDog
Barcode Scanner
Battery Widget
Bubbly Beer Live Wallpaper
Buienradar.nl
CalWidget
Checkers Free
Chess
Classic Tetris
ConnectBot
De Telegraaf
FileKaart
Funda Real Estate
Gmail
Google Reader
GPS Status
Het Weer
Hyves
IMDb
Layar
Maps
Market
My Tracks
NOS Teletekst
NU
NU Sport nieuws
Open GPS Tracker
Pricewatch Scanner
Rabo Bankieren
Radio Veronica
Raging Thunder 2 Lite
Reisplanner
ROM Manager
Snake
Solitaire
Sudoku Free
Tank Hero
Tic Tac Toe
TV-Gids
Ow daar zit vast wel een leuke TT tussenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is overal een app voor, dus ook om je app-lijst te exporteren:
[..]
Niet echt iets speciaals of schokkends, dus ik heb niet eens echt een leuk verhaalquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom heb je kuthumeur je hoeft het niet te vertellen hoor maar liever natuurlijk wel he........ik gooi er ff een mooi nummertje voor je in
oke moppiequote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals of schokkends, dus ik heb niet een echt een leuk verhaal![]()
gewoon kleine tegenvallertjes achter elkaar, en dan heb ik er effe de tering in
seg maar...![]()
Ploatje helpt wel trouwens![]()
Perfect! Gebruik 'm dagelijks in de trein, soms op m'n werk en regelmatig op de bank voor de tv.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe bevalt je tablet eigenlijk? Voldoende apps om iets leuks mee te doen? Las ergens dat de iPad qua apps veel beter liep dan de Android-tegenhanger (ook daar met zeer grote achterstand begonnen).
nou nee dusquote:
Allang gedaan.quote:
http://www.dierenasiel.nl/quote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef hondjes het volgende:
Waar zit dat opvanghuis...voor zwervende luitjes..
mag ook via PM, DM of wat er nog meer is![]()
Gevondenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.dierenasiel.nl/
ja dat moet ff aangepast worden maar ik weet niet hoequote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Soury het volgende:
Na vage code's in te moeten voeren ga ik er niet in mee.![]()
Ik blijf wel hier
Inderdaad en niet dan niet, wat een gemuts.. daar is Teun vast van gediendquote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
Al dat getrut....Teun kan toch gewoon terugkomen?
Laat hem maar gewoon op fok komen danquote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat moet ff aangepast worden maar ik weet niet hoeTeun kwam er ook al niet doorheen
![]()
Ik blijf ook hier, maar ook daar
Goh, dan krijg ik juist zin om je eens effe lekker te pesten!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een ongeloofelijk Kuthumeur vandaag
Ik ga ook lijnenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, dan krijg ik juist zin om je eens effe lekker te pesten!![]()
Maar je heb mazzel want ik moet mijn eten gaan voorbereiden. Over een een kwartiertje is m'n kip wel getrokken. Verder wordt het 2 rundervinken, witte bonen in tomatensaus en tomatensalade met on the side een klein bakkie kartoffelsalat.![]()
Ik ga denk maar een beetje lijnen anders kan ik van de zomer mijn bikini niet meer aan.
nou de visualisatiecheck is uit hoor, klaar met het gemutsquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad en niet dan niet, wat een gemuts.. daar is Teun vast van gediend
ja, daar ben ik dus juist zo bang voorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, dan krijg ik juist zin om je eens effe lekker te pesten!![]()
Maar je heb mazzel want ik moet mijn eten gaan voorbereiden. Over een een kwartiertje is m'n kip wel getrokken. Verder wordt het 2 rundervinken, witte bonen in tomatensaus en tomatensalade met on the side een klein bakkie kartoffelsalat.![]()
Ik ga denk maar een beetje lijnen anders kan ik van de zomer mijn bikini niet meer aan.
Hihi ... ik heb niet zo veel zin meer in een zijspoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou de visualisatiecheck is uit hoor, klaar met het gemuts
Er is inmiddels ook alweer een ánder zijspoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihi ... ik heb niet zo veel zin meer in een zijspoor.
Die ster op zijn hoofd doet het hem.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, daar ben ik dus juist zo bang voor![]()
Heppie een bikini Coos ?![]()
kijk daar vrolijk ik nou weer van op...![]()
[ afbeelding ]
zo te zien zal zijn ander sterretje ook wel druk in gebruik zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die ster op zijn hoofd doet het hem.
als die nog te vinden isquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zo te zien zal zijn ander sterretje ook wel druk in gebruik zijn
praaat toch niet zo in raadsels, waar zijspoor? en wat /quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is inmiddels ook alweer een ánder zijspoor
die is niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
praaat toch niet zo in raadsels, waar zijspoor? en wat /
Godverdomme![]()
Ja iidquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
praaat toch niet zo in raadsels, waar zijspoor? en wat /
Godverdomme![]()
Da's iig beter dan in de POL SC, daar snuiven ze zoutquote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik spuit alles onverdund naar binnen gekkie
ik had het over dat sterretjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
ene zijspoor gestopt, andere niet te vinden
Exit loopneusquote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik spuit alles onverdund naar binnen gekkie
quote:
WHHHAAA GEERTJE! DAT ZEG JE TOCH NIET IN DE BUURT VAN KINDEREN!quote:
En nu geef je licht in het donker?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Copycat het volgende:
Namasté!
Ik ben volgens mij een cm langer geworden in dat anderhalf uur Yoko Onoën.
Waar?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
O jee, iemand die linksdraaiende Yogahurt eet!
quote:
Dat deed ik altijd al. I light up the room, any room. Jeweettog!quote:
Dat is geen snot!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
oh dat kind met die snotneus, rillingen bah vind ik echt vies
waarom roep jij om een dienstregeling waarvoor?? of lees je over me heenquote:
Ja, weet ik veel, iedereen zit op zijsporen, dus ik wil een dienstregeling. Maar ze staken.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom roep jij om een dienstregeling waarvoor?? of lees je over me heen
Ik blijf gewoon op FOk...wel zo makkelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, iedereen zit op zijsporen, dus ik wil een dienstregeling. Maar ze staken.
IK ook !! nog geen ban gehad, wel verdiend somsquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op FOk...wel zo makkelijk
Dan ben je dus een bofferdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
IK ook !! nog geen ban gehad, wel verdiend soms
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd al. I light up the room, any room. Jeweettog!
ik zit sowieso op meerdere fora over specifiekere onderwerpen dus ach, voor mij geen extra moeitequote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op FOk...wel zo makkelijk
Nee ik fiets er hendig omheenquote:
Als ik dood val zijn ze er. Ik moet zeggen dat ik het kinderachtig vind dat mensen geen donor zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult maar een nier nodig hebben...
Ik heb nog maar net geleden een codicil ingevuld. Ik ben voorstander van de opt-out methode, iedereen is donor en wie dat niet wil moet dat maar laten registreren.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik dood val zijn ze er. Ik moet zeggen dat ik het kinderachtig vind dat mensen geen donor zijn.
Voor mij te laat, maar verderquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik dood val zijn ze er. Ik moet zeggen dat ik het kinderachtig vind dat mensen geen donor zijn.
Is niks persoonlijks tegen jouw hoor !quote:
geloof met huishoudazijn maar weet niet zeker maar hoezo raar??? gaat je lamphje steeds flikkeren zeg maar dat het niet wil lukken dan komt het door dat balletje in dat bijvulding, moet je ff met de achterkant van de pollepel loswrikken en schudden.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en toch word ik geen donor, waarom heb ik al eens eerder uitgelegd, omdat
ik nachtmerries krijg van de gedachte dat je schijndood bent als ze je ingewanden
eruit gaan halen.
maar ik hoef ook niks, als ik dood ga ga ik dood klaar !
maar eh... effe iets veel belangrijkers, kan je je Senseoapparaat ook ontkalken
met schoonmaakazijn of helpt dat niet, want ik het niks anders in huis en dat
kloteapparaat doet raar en ik wil godverdomme koffie !![]()
Heks ? weet jij dat ?![]()
douche heeft niet echt geholpen
ja gewoon raar, ik probeer het wel met azijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof met huishoudazijn maar weet niet zeker maar hoezo raar??? gaat je lamphje steeds flikkeren zeg maar dat het niet wil lukken dan komt het door dat balletje in dat bijvulding, moet je ff met de achterkant van de pollepel loswrikken en schudden.
als hij geluid maakt ( het is dat lichtje niet) laat maar klekker geluid maken dan zit er ergens een vuiltje
denk dat disana toen in het ziekenhuis lag toen we die discussie erom hadden, ook ik ben geen donor en ook net als jij uitgelegd waarom niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja gewoon raar, ik probeer het wel met azijn.
dank Heks, en Disana je weet dat ik dit niet persoonlijk bedoel, is gewoon al
vaker hier aan de orde geweest, that's all ...
Daar zijn jullie ook te simpel voor blijkbaar !! Belachelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat disana toen in het ziekenhuis lag toen we die discussie erom hadden, ook ik ben geen donor en ook net als jij uitgelegd waarom niet.
en laat je senseo als je hem schoonmaakt minstens 10 keer doorspelen he als het niet meer is anders smaakt je koffie helemaal goor.
laat mij lekker simpel dan blijven je weet niet waarover je oordeelt waarom ik het niet wilt doen, omdat ik denk dat je toen de discussie niet gevolgd had zou je daarom niet zo reageren met je simpelquote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn jullie ook te simpel voor blijkbaar !! Belachelijk
Ben je gezond Ja bek houwen dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat mij lekker simpel dan blijven je weet niet waarover je oordeelt waarom ik het niet wilt doen, omdat ik denk dat je toen de discussie niet gevolgd had zou je daarom niet zo reageren met je simpel
Je bent niet simpel, jij hebt je redenen. Maar ik ben wel heel blij dat er mensen zijn die wel orgaandonor zijn want anders had mijn lievelingszwager allang een tuintje op zijn buik gehad! En ja, ik ben ook donor en daar heb ik mijn redenen voor, maar vind het best een eng idee, mag dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat mij lekker simpel dan blijven je weet niet waarover je oordeelt waarom ik het niet wilt doen, omdat ik denk dat je toen de discussie niet gevolgd had zou je daarom niet zo reageren met je simpel
Soury soury toch ach ik ga er nu eens niet op in. wat weet jij over mij, net zoveel als ik over jou weet dus wie moet zijn mond houden.quote:
ja ik snap het ook heel goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef mootie het volgende:
Dit zijn ook heel pijnlijke onderwerpen voor Disana, zeker als de woordkeus niet al te overdacht is.Kan me goed voorstellen dat ze net een paar klappen in haar gezicht kreeg.![]()
En ik weet ook wel dat het niet naar bedoeld is, maar het effect op Disana blijft hetzelfde.
Laat ik dan 1 ding zeggen tegen Disana en dat is dat ik ook 1x in de drie maandenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef mootie het volgende:
Dit zijn ook heel pijnlijke onderwerpen voor Disana, zeker als de woordkeus niet al te overdacht is.Kan me goed voorstellen dat ze net een paar klappen in haar gezicht kreeg.![]()
En ik weet ook wel dat het niet naar bedoeld is, maar het effect op Disana blijft hetzelfde.
Laysa je kent me, echt ik nam het alleen voor FANN op meer niet,(omdat ik dacht dat het allemaal verkeerd begrepen werd en disana de discussie toen niet gevolgd had) toen eerst disana tegen me, toen soury ben er klaar mee ben off nu heb het echt gehad, bedoelde het helemaal niet kwaad en wilde disana ook geen verdriet bezorgen, had ik heel veel geld had ik voor jou en disana nog lichaamsonderdelen gekocht weet je soms he stop ermee voor ik dingen ga zeggen die ik niet wil zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik snap het ook heel goed.
maar laten we elkaar vooral daarop niet veroordelen...
Oké je zit dus te kijken!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
Zometeen op Ned2: Tegenlicht - Onze dierbare dictators.
De Europese leiders scharen zich in Noord-Afrika faliekant achter de oppositie. Toch heeft Europa altijd volop geprofiteerd van de dictatoriale machtsconstructies in de Afrikaanse landen. Er bestond een goede en stabiele verstandhouding met de dictators. Die was van groot belang. De regimes vormen voor Europa namelijk een belangrijke producent van olie en gas.
Als iemand een reden geeft dat ze bang is om levend de organen kwijt te raken dan moet ik wel reageren of hard lachen. Wat een kul argument. Hup gewoon donor worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Dat zeg ik...Veroordeel elkaar niet...ieder heeft een reden...
Je hoeft ook niks te zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa je kent me, echt ik nam het alleen voor FANN op meer niet,(omdat ik dacht dat het allemaal verkeerd begrepen werd en disana de discussie toen niet gevolgd had) toen eerst disana tegen me, toen soury ben er klaar mee ben off nu heb het echt gehad, bedoelde het helemaal niet kwaad en wilde disana ook geen verdriet bezorgen, had ik heel veel geld had ik voor jou en disana nog lichaamsonderdelen gekocht weet je soms he stop ermee voor ik dingen ga zeggen die ik niet wil zeggen
Ik was jou aan het ondersteunen...in de zin van extra kracht bijzettenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef mootie het volgende:
Ik veroordeel ook niet, ik zeg alleen dat dingen soms onbedoeld hard aankomen bij anderen, door ondoordacht posten of weet ik veel.. Niemand wil iemand anders met opzet kwetsen.
Bedankt voor je bijdrage weer !quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Marrije het volgende:
En dat het niks persoonlijks is, dat mogen we hopen!
Zo dit keer ben jij het. Heb je een fok codicilquote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Marrije het volgende:
Fann, heeft ook niks met simpel zijn te maken, maar er over heen stappen met iets veel belangrijkers zoals het ontkalken etc, dat vind ik ook niet zo gepast eigenlijk.
En dat het niks persoonlijks is, dat mogen we hopen!
oh ja, nu heb ik het gedaan, lekker makkelijk, dat was gewoon een ondoordachte opmerking van jou en daar wijs ik je op en dat probeerde ik ook nog minder bot over te laten komen dan dat het er stond, maar dat zie je blijkbaar niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage weer !
kutopmerking![]()
de groetjes
Owquote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was jou aan het ondersteunen...in de zin van extra kracht bijzetten
Iid laksheid .. Elk weekend rijden er wel een stel jonge gasten tegen een boom. Zondequote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Coos het volgende:
Ik ben al orgaandonor zolang als het bestaat.
En iedereen heeft het recht omdat om zijn of haar reden niet te willen!
Tevens ben ik voor het systeem dat iedereen donor is tenzij men nadrukkelijk aangeeft dat niet te willen zijn.
Einde discussie![]()
Fann doet mijn d'r ook een plakkie cake bij.
Wat hij zegt en ik vind dat mensen die, om welke reden dan ook, geen orgaandonor willen zijn ook geen aanspraak kunnen maken op andermans organen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Coos het volgende:
Ik ben al orgaandonor zolang als het bestaat.
En iedereen heeft het recht omdat om zijn of haar reden niet te willen!
Tevens ben ik voor het systeem dat iedereen donor is tenzij men nadrukkelijk aangeeft dat niet te willen zijn.
Einde discussie![]()
Fann doet mijn d'r ook een plakkie cake bij.
ik respecteer ook de mensen die geen donor willen zijn, maar het is ook de manier waarop. Ook al is het niet lelijk bedoeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dit keer ben jij het. Heb je een fok codicil
Gelul ik vind dit best belangrijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef mootie het volgende:
En nu is het wel klaar. Straks moet Disana dit ook weer allemaal teruglezen.
zit wat in, maar is lastig. Iemand van 18 wil daar misschien even over nadenken maar heeft in die periode misschien wel een hart nodig...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hij zegt en ik vind dat mensen die, om welke reden dan ook, geen orgaandonor willen zijn ook geen aanspraak kunnen maken op andermans organen.
Kom op hé!! Deze discussie wordt ook in de maatschappij gevoerd, dus niets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef mootie het volgende:
En nu is het wel klaar. Straks moet Disana dit ook weer allemaal teruglezen.
Dat voorbeeld is inderdaad een lastige, misschien is er iets te bedenken met een minimum leeftijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
zit wat in, maar is lastig. Iemand van 18 wil daar misschien even over nadenken maar heeft in die periode misschien wel een hart nodig...
Wat is dat nou weer voor BS !!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Coos het volgende:
Maar de vraag of de leden van het koninklijk huis ook orgaandonor zijn daar zou ik wel een antwoord op willen hebben. Ik denk het niet. Ze vinden zichzelf bijna goddelijk. Dus iedereen mag alles van mij gebruiken als ik het loodje heb gelegd behalve dat tuig.
BS???quote:
ik vind het ook wel een belangrijk onderwerp, maar als jij al post van simpel en je bek houwen dan denk ik dat jij niet een discussie aan wilt gaan maar gewoon mij weer ff voor lul wilt zetten.quote:
ik vind het sowieso lastig, sommige mensen willen niet maar door bepaalde ervaringen op latere leeftijd willen ze dan wel, gun je die dan ook geen orgaan voor hun besluit donor te worden. Lastige kwestie.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat voorbeeld is inderdaad een lastige, misschien is er iets te bedenken met een minimum leeftijd.
En ik durf te wedden dat die geen donor zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef hondjes het volgende:
Denk niet dat hare M. op een wachtlijst komt te staan en de rest van de familie ook niet.
.
Maar ja, wie zit er te wachten op de lever van Prins Pils??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik durf te wedden dat die geen donor zijn.
Daar ga ik niet om wedden, want dat win JIJquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik durf te wedden dat die geen donor zijn.
Ik vind het heel krom als mensen zouden weigeren donor te zijn, maar aan de andere kant wel een orgaan willen als zij dat nodig hebben. Voor mij gevoel klopt dat niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het sowieso lastig, sommige mensen willen niet maar door bepaalde ervaringen op latere leeftijd willen ze dan wel, gun je die dan ook geen orgaan voor hun besluit donor te worden. Lastige kwestie.
Precies.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef Soury het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan. Je gaat dood en iemand anders kan nog oud worden van stukjes die je niet gebruikt. Mooi toch !!!
Soury bedoelt het vast niet zo kwaad, het komt alleen een beetje rot haar strot uitquote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een belangrijk onderwerp, maar als jij al post van simpel en je bek houwen dan denk ik dat jij niet een discussie aan wilt gaan maar gewoon mij weer ff voor lul wilt zetten.
je kan het ook eens op een normale manier zeggen soury ik behandel jou ook met respekt.
Zo is dat! Dan heeft iemand's dood toch nog een beetje nut gehad.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef Soury het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan. Je gaat dood en iemand anders kan nog oud worden van stukjes die je niet gebruikt. Mooi toch !!!
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]t
Ik vind het heel krom als mensen zouden weigeren donor te zijn, maar aan de andere kant wel een orgaan willen als zij dat nodig hebben. Voor mij gevoel klopt dat niet.
De vriendin van mijn zus heeft 2 boeken geschreven over orgaandonatie, ik heb het tweede boek nog niet gelezen, maar vond het eerste wel interessant en het heeft me niet op andere gedachten gebracht.
Pamela Stark ik krijg het linkje niet in leesbare grootte op mn foon
Klopt als ik maar niet haar hersens krijgquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury bedoelt het vast niet zo kwaad, het komt alleen een beetje rot haar strot uit
Flauw!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt als ik maar niet haar hersens krijg
Dan heeft Pam een kutsitequote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik krijg het linkje niet in leesbare grootte op mijn foon.
niet alles maar lig met een griepje op bedquote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft Pam een kutsite![]()
Doe jij nu alles op je foon?
Die passen toch niet in die muizenschedel van jequote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar !!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die passen toch niet in die muizenschedel van je
sorryquote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
O bah! Alweer? Je had een tijdje terug toch ook al griep?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet alles maar lig met een griepje op bed
Ook waar die zijn ook niet te verplaatsen, mijn longen ook niet btw. Maar ze zoeken het maar uitquote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ik heb ze nog de jouwe heb jij ondertussen kapot geblowd
nee had ik niet mogen zeggen, en over longen je mag de mijne wel hebben maar daar schiet je echt niks mee op geloof mequote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook waar die zijn ook niet te verplaatsen, mijn longen ook niet btw. Maar ze zoeken het maar uit
Je mag alles zeggen, doe ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee had ik niet mogen zeggen, en over longen je mag de mijne wel hebben maar daar schiet je echt niks mee op geloof me
Lekker dan, je hebt zo niet echt veel in de aanbiedingquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook waar die zijn ook niet te verplaatsen, mijn longen ook niet btw. Maar ze zoeken het maar uit
Nah genoeg, ik heb een lekker velquote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan, je hebt zo niet echt veel in de aanbieding
Ik vind die in het graf ernaast leuker.quote:
Die is dood gebloedquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind die in het graf ernaast leuker.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind die in het graf ernaast leuker.
Iid een lekker vel.quote:
Wat denk je hoeveel vierkante meter voorhuid er per dag weggesmeten wordt bij de Joden en de Moslims.quote:
Wil ik een piemel op mijn neusquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat denk je hoeveel vierkante meter voorhuid er per dag weggesmeten wordt bij de Joden en de Moslims.
*verscheurt zijn donorcodicilquote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
en nog ééntje voor Coos![]()
[ afbeelding ]
Daar heeft Bob vast ook wel een leuk plaatje vanquote:
Nee, die piemels houden ze zelf.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft Bob vast ook wel een leuk plaatje van
Die gok van mij is al groot genoegquote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft Bob vast ook wel een leuk plaatje van
Geen haar, een sigaret, grote oren, en het heeft een lul. Is het Remlof?quote:
Die peuk ernaast ookquote:
Ik kan die van die neus van Clinton niet meer vinden.quote:
deze danquote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan die van die neus van Clinton niet meer vinden.
Ik heb wel de hersenen van Remlof gevondenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen haar, een sigaret, grote oren, en het heeft een lul. Is het Remlof?
Dat is uhh ja dat dusquote:
Nee was een giffie uit de Monica tijd. Z'n neus werd langer en transformeerde naar een lul.quote:
Nee man, ik denk gewoon met m'n lulquote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb wel de hersenen van Remlof gevonden![]()
[ afbeelding ]
Dat verklaart het beperkte denkvermogen!quote:
Dat valt nog reuze mee vind ik zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart het beperkte denkvermogen!
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
hier nog een leuke streamlock:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en toch word ik geen donor, waarom heb ik al eens eerder uitgelegd, omdat
ik nachtmerries krijg van de gedachte dat je schijndood bent als ze je ingewanden
eruit gaan halen.
maar ik hoef ook niks, als ik dood ga ga ik dood klaar !
maar eh... effe iets veel belangrijkers, kan je je Senseoapparaat ook ontkalken
met schoonmaakazijn of helpt dat niet, want ik het niks anders in huis en dat
kloteapparaat doet raar en ik wil godverdomme koffie !![]()
Heks ? weet jij dat ?![]()
douche heeft niet echt geholpen
kun je beter een nier verkopen en een nespresso-machientje aanschaffen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:31 schreef remlof het volgende:
Senseo
Ja, ik drink het ook dagelijks, maar het blijft surrogaat vergeleken met filterkoffie.
Ja, ik zie ook wel in dat het er een beetje lullig staatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je zal het niet zo hebben bedoeld, maar het staat er wel erg lullig haha
maak je niet druk, ge zijt ene goed mens (soms)
![]()
groetjes aan scanman en tot....overmorgen?
Dat had ik er bij gezet omdat in mij kan voorstellen dat Disana dit eventueel persoonlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef Marrije het volgende:
Waarom jij erbij moest zetten dat het niet persoonlojk bedoeld was is me nog steeds een raadsel.
Goedemorgen
Weet je wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:14 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het vooral een nutteloze opmerking, ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand dat persoonlijk zou opvatten. En stel dat ik me dat wel kan voorstellen, dan nog, je kent elkaar verder toch helemaal niet. De overweging wel of geen donor gaat wel wat verder lijkt me.
Daar heb ik wel trek inquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
Goedemorgenmet plakje [ afbeelding ]
Gevulde bonbonnetjes?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze nam mijn collega vandaag mee
dus nu begon het gedonder in Libiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef hondjes het volgende:
Op het moment dat ik begon over de inval in Gaza begon het gedonder..
Dit wist ik wel, maar men kwam al gauw tot de conclusie dat ik gelijk had.
Daarom ga ik ook niet in dat topic over Israel en Gaza..altijd gedonder.
ik zou maar oppassen, dit is ipv het kattenvoer in je koffiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze nam mijn collega vandaag mee
Dat kun je niet gelezen hebben want niemand had het erover totdat jij begon. Jij hebt een opmerking van mij gezien over het plaatje van Dementor en aan de hand daarvan begon jij over donatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja, ik zie ook wel in dat het er een beetje lullig staatmaar het eerste wat ik las
is dat het kinderachtig is als je geen donor wilt zijn en dan ben ik er eigenlijk alweer
klaar mee, omdat die discussie hier inderdaad al eerder gevoerd was en ik een
uitgebreide uitleg had gegeven en als ik dan als ''simpel'' weg wordt gezet heb
ik het helemaal gehad, ik zou pas simpel zijn als ik er nog nooit over na had gedacht.
en dat Disana er nou net tussen zat was wel lullig ja, maar voor de rest neem ik niks
terug ook niet dat ik Het een kutopmerking vond van Marije, want die opmerking
impliceert dat ik het ook WEL persoonlijk bedoeld zou kunnen hebben
en dat vind ik een kutopmerking.
Het zijn wafeleitjes, gevuld met creme en eromheen een laagje chocolaquote:
Lekker.....ik ga nog maar een kopje koffie makenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn wageleitjes, gevuld met creme en eromheen een laagje chocola![]()
Ze heeft ze meegenomen uit Duitsland, maar volgens mij had Lidl ze vorig jaar rond Pasen ook.
mijn post is van 20.47 uur daarvoor las ik deze postquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je niet gelezen hebben want niemand had het erover totdat jij begon. Jij hebt een opmerking van mij gezien over het plaatje van Dementor en aan de hand daarvan begon jij over donatie.
Maar ik zat niet te wachten op jouw motieven om niet te doneren, en zeker niet op de achteloze manier waarop je het neerzette. Het kwam wel degelijk persoonlijk over omdat ik de enige was die iets had gezegd over nieren nodig hebben.
Ik zal maar aannemen dat je je gedachten er niet bij had en het verder met rust laten.
Dus ga mij nou niet een beetje gek lopen maken en voor de rest ben ik er ook wel klaar meequote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was een reactie op mij, voor mij. Voor iemand die een nier nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mijn post is van 20.47 uur daarvoor las ik deze post
[..]
Dus ga mij nou niet een beetje gek lopen maken en voor de rest ben ik er ook wel klaar mee
eigenlijk...
Over kattenvoer gesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen, dit is ipv het kattenvoer in je koffie
Ik had er nog niets over gezegd, het lijkt me heel redelijk dat ik dat alsnog deed zijnde het onderwerp van gesprek van jullie gisteravond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga hier maar niet eens verder op in eigenlijk...
lijkt me beter.
Inderdaad ik heb niets meer toe te voegen aan wat ik heb gezegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook dat je niets meer toe te voegen hebt aan alles wat je hebt gezegd.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Dementor het volgende:
Dat al die tantes hier vervolgens zwaar over de flos gaan kon ik ook niet voorzien.
Te makkelijk.quote:
En wat zei Hans Teeuwen over een bord voor je kop?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Dementor het volgende:
Het is maar een plaatje en zo komen er wel meer voorbij.
Wat zei Hans Teeuwen ooit ook alweer... iets over het ontwikkelen van een schild.
[..]
Te makkelijk.
Dat gelovigen denken een alleenrecht op hun waarheid te hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat zei Hans Teeuwen over een bord voor je kop?
Deissy, meissy
Te makkelijk Dementor. Ik had niet eens verwacht dat je echt zou happen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat gelovigen denken een alleenrecht op hun waarheid te hebben.
Ik zal je voortaan negeren, dat schijnt te werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Te makkelijk Dementor. Ik had niet eens verwacht dat je echt zou happen.
In dat eerste kan ik me ook wel vinden, het is ook inderdaad maar een plaatje en er komt wel meer in het hedendaagse leven voorbij over dat onderwerp, het was je opmerking over "al die vrouwen" die mij evenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Dementor het volgende:
Het is maar een plaatje en zo komen er wel meer voorbij.
Wat zei Hans Teeuwen ooit ook alweer... iets over het ontwikkelen van een schild.
[..]
Te makkelijk.
D_Kquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat zei Hans Teeuwen over een bord voor je kop?
Deissy, meissy
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:21 schreef Coos het volgende:
Zo, even een foto van mij in mijn blote kont in de tuin. Je hoeft niet te klikken hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]Coos heeft echt schattige billetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:21 schreef Coos het volgende:
Zo, even een foto van mij in mijn blote kont in de tuin. Je hoeft niet te klikken hoor!zie ik nou ook een klokkenspel bungelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
middag allOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Nee joh dat is kabouter Servio wachtend op ' visite'.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Coos heeft echt schattige billetjes!
Dat was een reetkeverquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie ik nou ook een klokkenspel bungelen![]()
middag all
Je ziet aan haar truitje dat ze liegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hier nog zo'n Pinokkio:
Bridget ontkent ruzie met Johnny
AMSTERDAM - Bridget Maasland ontkent dat zij en Johnny de Mol met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan. "Onzin", zegt de 36-jarige presentatrice deze week in Grazia. "Er is helemaal niets voorgevallen."
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)uzie-met-johnny.html
[ afbeelding ]
'Visitatie' bedoel jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh dat is kabouter Servio wachtend op ' visite'.
Proest haquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je ziet aan haar truitje dat ze liegt.
Koude tijden! Dat zie je meteen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hier nog zo'n Pinokkio:
Bridget ontkent ruzie met Johnny
AMSTERDAM - Bridget Maasland ontkent dat zij en Johnny de Mol met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan. "Onzin", zegt de 36-jarige presentatrice deze week in Grazia. "Er is helemaal niets voorgevallen."
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)uzie-met-johnny.html
[ afbeelding ]
wat eten we vanavond?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie ik nou ook een klokkenspel bungelen![]()
middag all
we zullen de volgende keer iets koken waarvan we zeker weten dat jij dr in blijftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat eten we vanavond?![]()
eetsmakelijk en stik er maar in!
relativeer eens 'normaal' zeurpietjequote:
doe normaal marijkequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet wat er stond, niet gezien, maar jou kennende WJ is de kans best groot dat het te vunzig was.
een recept met een knipoog richting dat donor-codicil relletje. niet normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet wat er stond, niet gezien, maar jou kennende WJ is de kans best groot dat het te vunzig was.
-grapje-quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een recept met een knipoog richting dat donor-codicil relletje. niet normaal
ik zag het welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
Nu weet ik niet wat er stond en/of Pietje wel terecht ingrijpt.
Wat stond er WJ??
onsmakelijk dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een recept met een knipoog richting dat donor-codicil relletje. niet normaal
een receptfoto met niertjes gebakken in bier. bedoelt om alle heibel v gisteren - en opnieuw vandaag- met de mantel der liefde en een volle maag te bedekken...was ik maar doodquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
Nu weet ik niet wat er stond en/of Pietje wel terecht ingrijpt.
Wat stond er WJ??
Niets te zienquote:
het vuur nog ff op te stokenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een receptfoto met niertjes gebakken in bier. bedoelt om alle heibel v gisteren - en opnieuw vandaag- met de mantel der liefde en een volle maag te bedekken...was ik maar dood
haha, teun heeft gewoon nog een spaarkaart liggen begreep ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je dr een note bij...want ze blijven over nu
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, teun heeft gewoon nog een spaarkaart liggen begreep ik
Hoe moet ik dat doenquote:
wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je dr een note bij...want ze blijven over nu
Jezus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een receptfoto met niertjes gebakken in bier. bedoelt om alle heibel v gisteren - en opnieuw vandaag- met de mantel der liefde en een volle maag te bedekken...was ik maar dood
Welja gooi ze er maar bijquote:
Die heeft straks een volle kaart.quote:
Queen....zij is hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Die heeft straks een volle kaart.![]()
Bingo!
Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Coos het volgende:
Jezus.![]()
Pietje het waren geen menselijke niertjes dus wanneer ga speklappen je verbieden?
Als een moddervette user zich aangevallen voelt een dag eerder???
Mijn geheim wat doe jequote:
Is Coos moddervet dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
En dat in jouw situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |