ik niet....maar ik zal je ontzien vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een ongeloofelijk Kuthumeur vandaag
dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zullen er rekening mee houden fann.
waarom heb je kuthumeur je hoeft het niet te vertellen hoor maar liever natuurlijk wel he........ik gooi er ff een mooi nummertje voor je inquote:
quote:9292ov Pro
Advanced Task Killer Free
Air Control Lite
AJAX
Androidify
Angry Birds
ASTRO
aTrackDog
Barcode Scanner
Battery Widget
Bubbly Beer Live Wallpaper
Buienradar.nl
CalWidget
Checkers Free
Chess
Classic Tetris
ConnectBot
De Telegraaf
FileKaart
Funda Real Estate
Gmail
Google Reader
GPS Status
Het Weer
Hyves
IMDb
Layar
Maps
Market
My Tracks
NOS Teletekst
NU
NU Sport nieuws
Open GPS Tracker
Pricewatch Scanner
Rabo Bankieren
Radio Veronica
Raging Thunder 2 Lite
Reisplanner
ROM Manager
Snake
Solitaire
Sudoku Free
Tank Hero
Tic Tac Toe
TV-Gids
Ow daar zit vast wel een leuke TT tussenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is overal een app voor, dus ook om je app-lijst te exporteren:
[..]
Niet echt iets speciaals of schokkends, dus ik heb niet eens echt een leuk verhaalquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom heb je kuthumeur je hoeft het niet te vertellen hoor maar liever natuurlijk wel he........ik gooi er ff een mooi nummertje voor je in
oke moppiequote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals of schokkends, dus ik heb niet een echt een leuk verhaal![]()
gewoon kleine tegenvallertjes achter elkaar, en dan heb ik er effe de tering in
seg maar...![]()
Ploatje helpt wel trouwens![]()
Perfect! Gebruik 'm dagelijks in de trein, soms op m'n werk en regelmatig op de bank voor de tv.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe bevalt je tablet eigenlijk? Voldoende apps om iets leuks mee te doen? Las ergens dat de iPad qua apps veel beter liep dan de Android-tegenhanger (ook daar met zeer grote achterstand begonnen).
nou nee dusquote:
Allang gedaan.quote:
http://www.dierenasiel.nl/quote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef hondjes het volgende:
Waar zit dat opvanghuis...voor zwervende luitjes..
mag ook via PM, DM of wat er nog meer is![]()
Gevondenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.dierenasiel.nl/
ja dat moet ff aangepast worden maar ik weet niet hoequote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Soury het volgende:
Na vage code's in te moeten voeren ga ik er niet in mee.![]()
Ik blijf wel hier
Inderdaad en niet dan niet, wat een gemuts.. daar is Teun vast van gediendquote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
Al dat getrut....Teun kan toch gewoon terugkomen?
Laat hem maar gewoon op fok komen danquote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat moet ff aangepast worden maar ik weet niet hoeTeun kwam er ook al niet doorheen
![]()
Ik blijf ook hier, maar ook daar
Goh, dan krijg ik juist zin om je eens effe lekker te pesten!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een ongeloofelijk Kuthumeur vandaag
Ik ga ook lijnenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, dan krijg ik juist zin om je eens effe lekker te pesten!![]()
Maar je heb mazzel want ik moet mijn eten gaan voorbereiden. Over een een kwartiertje is m'n kip wel getrokken. Verder wordt het 2 rundervinken, witte bonen in tomatensaus en tomatensalade met on the side een klein bakkie kartoffelsalat.![]()
Ik ga denk maar een beetje lijnen anders kan ik van de zomer mijn bikini niet meer aan.
nou de visualisatiecheck is uit hoor, klaar met het gemutsquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad en niet dan niet, wat een gemuts.. daar is Teun vast van gediend
ja, daar ben ik dus juist zo bang voorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, dan krijg ik juist zin om je eens effe lekker te pesten!![]()
Maar je heb mazzel want ik moet mijn eten gaan voorbereiden. Over een een kwartiertje is m'n kip wel getrokken. Verder wordt het 2 rundervinken, witte bonen in tomatensaus en tomatensalade met on the side een klein bakkie kartoffelsalat.![]()
Ik ga denk maar een beetje lijnen anders kan ik van de zomer mijn bikini niet meer aan.
Hihi ... ik heb niet zo veel zin meer in een zijspoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou de visualisatiecheck is uit hoor, klaar met het gemuts
Er is inmiddels ook alweer een ánder zijspoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihi ... ik heb niet zo veel zin meer in een zijspoor.
Die ster op zijn hoofd doet het hem.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, daar ben ik dus juist zo bang voor![]()
Heppie een bikini Coos ?![]()
kijk daar vrolijk ik nou weer van op...![]()
[ afbeelding ]
zo te zien zal zijn ander sterretje ook wel druk in gebruik zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die ster op zijn hoofd doet het hem.
als die nog te vinden isquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zo te zien zal zijn ander sterretje ook wel druk in gebruik zijn
praaat toch niet zo in raadsels, waar zijspoor? en wat /quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is inmiddels ook alweer een ánder zijspoor
die is niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
praaat toch niet zo in raadsels, waar zijspoor? en wat /
Godverdomme![]()
Ja iidquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
praaat toch niet zo in raadsels, waar zijspoor? en wat /
Godverdomme![]()
Da's iig beter dan in de POL SC, daar snuiven ze zoutquote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik spuit alles onverdund naar binnen gekkie
ik had het over dat sterretjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
ene zijspoor gestopt, andere niet te vinden
Exit loopneusquote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik spuit alles onverdund naar binnen gekkie
quote:
WHHHAAA GEERTJE! DAT ZEG JE TOCH NIET IN DE BUURT VAN KINDEREN!quote:
En nu geef je licht in het donker?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Copycat het volgende:
Namasté!
Ik ben volgens mij een cm langer geworden in dat anderhalf uur Yoko Onoën.
Waar?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
O jee, iemand die linksdraaiende Yogahurt eet!
quote:
Dat deed ik altijd al. I light up the room, any room. Jeweettog!quote:
Dat is geen snot!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
oh dat kind met die snotneus, rillingen bah vind ik echt vies
waarom roep jij om een dienstregeling waarvoor?? of lees je over me heenquote:
Ja, weet ik veel, iedereen zit op zijsporen, dus ik wil een dienstregeling. Maar ze staken.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom roep jij om een dienstregeling waarvoor?? of lees je over me heen
Ik blijf gewoon op FOk...wel zo makkelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, iedereen zit op zijsporen, dus ik wil een dienstregeling. Maar ze staken.
IK ook !! nog geen ban gehad, wel verdiend somsquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op FOk...wel zo makkelijk
Dan ben je dus een bofferdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
IK ook !! nog geen ban gehad, wel verdiend soms
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd al. I light up the room, any room. Jeweettog!
ik zit sowieso op meerdere fora over specifiekere onderwerpen dus ach, voor mij geen extra moeitequote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op FOk...wel zo makkelijk
Nee ik fiets er hendig omheenquote:
Als ik dood val zijn ze er. Ik moet zeggen dat ik het kinderachtig vind dat mensen geen donor zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult maar een nier nodig hebben...
Ik heb nog maar net geleden een codicil ingevuld. Ik ben voorstander van de opt-out methode, iedereen is donor en wie dat niet wil moet dat maar laten registreren.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik dood val zijn ze er. Ik moet zeggen dat ik het kinderachtig vind dat mensen geen donor zijn.
Voor mij te laat, maar verderquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik dood val zijn ze er. Ik moet zeggen dat ik het kinderachtig vind dat mensen geen donor zijn.
Is niks persoonlijks tegen jouw hoor !quote:
geloof met huishoudazijn maar weet niet zeker maar hoezo raar??? gaat je lamphje steeds flikkeren zeg maar dat het niet wil lukken dan komt het door dat balletje in dat bijvulding, moet je ff met de achterkant van de pollepel loswrikken en schudden.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en toch word ik geen donor, waarom heb ik al eens eerder uitgelegd, omdat
ik nachtmerries krijg van de gedachte dat je schijndood bent als ze je ingewanden
eruit gaan halen.
maar ik hoef ook niks, als ik dood ga ga ik dood klaar !
maar eh... effe iets veel belangrijkers, kan je je Senseoapparaat ook ontkalken
met schoonmaakazijn of helpt dat niet, want ik het niks anders in huis en dat
kloteapparaat doet raar en ik wil godverdomme koffie !![]()
Heks ? weet jij dat ?![]()
douche heeft niet echt geholpen
ja gewoon raar, ik probeer het wel met azijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof met huishoudazijn maar weet niet zeker maar hoezo raar??? gaat je lamphje steeds flikkeren zeg maar dat het niet wil lukken dan komt het door dat balletje in dat bijvulding, moet je ff met de achterkant van de pollepel loswrikken en schudden.
als hij geluid maakt ( het is dat lichtje niet) laat maar klekker geluid maken dan zit er ergens een vuiltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |