Weet niet. Dat ontging me op dat moment.quote:
Alles dat medisch mogelijk is moet kunnen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Habork het volgende:
Misschien niet de slimste keuze in verband met grote leeftijdsverschil, maar dan nog vind ik dat de moeder het zelf moet kunnen beslissen. Medisch gezien is het mogelijk dus.
Verschilt per onderwerp natuurlijk, in dit geval zie ik er geen probleem in.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Alles dat medisch mogelijk is moet kunnen?
Italie it was. Beruchte gyn op dit gebied.
We kunnen ook gaan klonen.. alles is mogelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Habork het volgende:
Misschien niet de slimste keuze in verband met grote leeftijdsverschil, maar dan nog vind ik dat de moeder het zelf moet kunnen beslissen. Medisch gezien is het mogelijk dus.
Verschilt per onderwerp zoals ik al eerder vermelde. Klonen is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan klonen.. alles is mogelijk.
jij komt aan met dat t wetenschappelijk mogelijk is... dat is een non argument.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Habork het volgende:
[..]
Verschilt per onderwerp zoals ik al eerder vermelde. Klonen is weer een ander verhaal.
Bedoelde ermee dat het kind gezond ter wereld is gekomen omdat het medisch gezien mogelijk is. Als de kans op complicaties (voor het kind) veel groter is dan met een normale zwangerschap dan zou ik geen voorstander zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jij komt aan met dat t wetenschappelijk mogelijk is... dat is een non argument.
Die kans ís ook groter.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Habork het volgende:
[..]
Bedoelde ermee dat het kind gezond ter wereld is gekomen omdat het medisch gezien mogelijk is. Als de kans op complicaties (voor het kind) veel groter is dan met een normale zwangerschap dan zou ik geen voorstander zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |