4,25 bil .. - de prijzen zijn onlangs aardig wat omhoog gegaan voor characters.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Nou ja, kan je je nog wat verder vervelen![]()
Wat had je betaald voor die char dan?
Damn you.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef JapyDooge het volgende:
*bumpje*
Zojuist 1337 Rifters gewonnen op Somer Blink
Doen!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wil wel gaan slowchatten over mijn trade winsten.
mwoah, ik zie mijzelf niet als een carebear. Ik heb nu een nieuw account en daarmee ga ik regelmatig alleen nullsec in, een beetje rondvliegen met dure schepen daar.quote:
Alsof we van die achterlijke sjappies zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:13 schreef Sacrifixe het volgende:
Kom maar naar Deklein met je dure schepen ^^
Minnie schepen denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Alsof we van die achterlijke sjappies zijn.![]()
Anyhow, anniversary gifts;
Fire All Lasers (with Dignity) - Omen and Maller (Cruisers) + Medium Energy Turret and Amarr Cruisers (Skill Books)
Duty, Honor, State (and Missiles) - Caracal and Moa (Cruisers) + Assault Missiles, Medium Hybrid Turret, Heavy Missiles, Caldari Cruiser (Skill Books)
Deadly Elegance (Drones Extra) - Vexor and Thorax (Cruisers) + Medium Hybrid Turret and Gallente Cruisers (Skill Books)
Heavy Iron (Rusted) - Stabber and Rupture (Cruisers) + Assault Missiles, Medium Projectile Turret, Heavy Missiles, Minmatar Cruiser (Skill Books)
Plug and Play - Full set of +2 Attribute Implants (Limited Ocular Filter Beta, Limited Neural Boost Beta...etc...)
Refine Your Skills - Memory Augmentation Standard and Cybernetic Subprocessor Standard (Implants) + Scrapmetal, Ice and all other ore Processing (Skillbooks)
Drill Bits - 10x each ore mining crystal I's (10x Arkonor Mining Crystal I, 10x Bistot Mining Crystal I...etc...10 x Veldspar Mining Crystal I)
A Paxist Treasure - Pax Ammaria - Collector's Item
Wat kiezen jullie?
Ach, dat zie ik wel vaker. Waarschijnlijk was hij het gewoon zat en wilde hij met wat centjes vertrekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:25 schreef JapyDooge het volgende:
-knip-
Sowieso wazig, diegene heeft een jaar 'gewerkt' om daar te komen en gaat er dan vandoor met 5.5 bil, was ie een maand blijven zitten dan had ie het verdient.
Damn; lucky. Kans een op 10.000 ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:28 schreef JapyDooge het volgende:
Lol, twee promo blinks achter elkaar gewonnen
Dat dachten wij ook ja, maar ik kende 'm ook half en half IRL, had toegang tot z'n SVN servers met sourcecode van z'n project (kleine game studio in de UK) en hij heeft nog dagenlang in onze public channel lopen whinen dat ie zo'n spijt had dat ie nu z'n vrienden kwijt was, lol.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach, dat zie ik wel vaker. Waarschijnlijk was hij het gewoon zat en wilde hij met wat centjes vertrekken.
Ja niks te klagenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Damn; lucky. Kans een op 10.000 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |