Bad guy spelen hoort bij het spel idd. Wat mij dan wel tegenstaat is het genieten van de zogeheten 'tears'. Het leuk vinden om mensen compleet over de rooie te halen. Dat lijkt in veel gevallen belangrijker te zijn voor die types dan de kill/loot an sich.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ah, thanks - .. net ook ff de link gelezen; het ganken en piraten keur ik wel goed maar het gebitch ernaast is echt not done. Ik heb net een filmpje gezien van die gast en de manier waarop hij dan zo smerig lacht als hij zegt wat hij doet.Het is een nare gast.
Bwahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef JapyDooge het volgende:
Nou, The Mittani is gekicked uit CSM en heeft een ban van 30 dagen van EVE.
Goonswarm zonder CEO/Alliance leader voor een maand![]()
quote:Sperging publords making a massive shitstorm over literally nothing have ruined the CSM, and potentially ruined the game.
Dat idd, hij deed het wel eventjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ben ik niet zijn grootste fan en vind het het hele gebeuren vrij grappig maar hij was idd wel een chairman die iets voor elkaar kreeg. Juist omdat het zo'n lul was.
Dus voor EVE als geheel is dit niet goed. Maar wel typisch EVE drama natuurlijk
Meer dramaquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Dat idd, hij deed het wel eventjes.
Ben benieuwd of de CSM weer net zo'n slome boel gaat worden als eerst nu.
Anyhow, goons hebben als wraakactie aangekondigd dat 'Jita shall burn' dus verwacht maar wat ganks daar.
Het lijkt er op dat ze en masse naar Jita gaan trekken en gaan smartbomben bij gates ofzo
Het gaat pas van start als The Mittani terug is niet? Dan heb ik tijd om een noob-alt te skillen en te kijken wat ik weg kan jatten als er gejat gaat worden. Jammer dat je niet zonder freighter uit freighter wrecks kan looten though....quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef JapyDooge het volgende:
Investeren in smartbombs, shield boosters, goedkope hulls met veel highslots, enz?
Ze waren ook van plan freighters te ganken begreep ik, laat die prijs nu al extreem hoog zijn (Charon bijna 1.3 bil atm, ik kocht de mijne voor 800m en de andere heb ik gejat in nullsec).
Ik neem aan van niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat pas van start als The Mittani terug is niet? Dan heb ik tijd om een noob-alt te skillen en te kijken wat ik weg kan jatten als er gejat gaat worden. Jammer dat je niet zonder freighter uit freighter wrecks kan looten though....
EVE Spelen, BBQ'en, diverse contests, enz enzquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
1-2 weken?Wat gaan jullie daarin doen?
Als ik zo eens naar de odds kijk verlies je op lange termijn alleen maar daar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:42 schreef JapyDooge het volgende:
Gisteren 1.2 bil isk gewonnen in Somer Blink![]()
Soms heb je geluk
Tof!quote:Ik ben bezig voor onze alliance (en EVE-spelers in het algemeen, iedereen is welkom) een soort mini-fanfest van 1-2 weken te regelen in Nederland.
Er komen alliance members van over de hele wereld 8) dus dat kan nog gezellig worden.
Op het moment op zoek naar een geschikte lokatie, waarschijnlijk een vestiging van stayokay.nl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |