abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:22:43 #121
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109561126
Wat een rel rondom the Mittani joh _O-
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_109562297
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:22 schreef JapyDooge het volgende:
Wat een rel rondom the Mittani joh _O-
Heb je een tl;dr versie voor ons, Jita traders?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:09:38 #123
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109562465
Sure.

The Mittani (CEO/Alliance leader van Goonswarm) is chairman van CSM7.
Op fanfest (afgelopen weekend dus) las hij tijdens z'n alliance presentatie een mailtje voor van een miner met 22 (of 27, dunno anymoar) accounts die meerdere keren op alle accounts was geganked door z'n Goons.
Die dude had een zware tijd achter de rug en mailde iets in de trand van 'ik kan mezelf wel afmaken' enz...
Waarop hij met z'n dronken kop riep dat iedereen hem maar moest mailen om zichzelf af te maken.

Naja, da's nou niet erg netjes :P
Inmiddels heeft 'ie z'n excuses aangeboden en die dude 11 bil isk gestuurt, maar het blijft natuurlijk een enorm stomme actie.

Zie ook http://liangnuren.wordpress.com/2012/03/26/the-mittani-hero/ voor meer 'background story'. :)
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_109562719
Ah, thanks - .. net ook ff de link gelezen; het ganken en piraten keur ik wel goed maar het gebitch ernaast is echt not done. Ik heb net een filmpje gezien van die gast en de manier waarop hij dan zo smerig lacht als hij zegt wat hij doet. :N Het is een nare gast. :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:19:15 #125
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109562781
Haha ja, je maakt mij niet wijs dat dat pure roleplay is :P
pi_109562867
Nah man, die gast kickt daar gewoon op. Het lijkt mij ook een slechte verliezer trouwens, iemand die helemaal gaat ragen als men 'm zelf zou ganken oid.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 12:23:09 ]
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:29:25 #127
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109563095
Ik vermoed stiekem dat de goons nog wel ten onder zullen gaan ooit, ben alvast benieuwd naar z'n reactie. :P

Mooi zou zijn als wij daar onderdeel van konden zijn 8-) maar die kans acht ik helaas klein.
pi_109575978
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ah, thanks - .. net ook ff de link gelezen; het ganken en piraten keur ik wel goed maar het gebitch ernaast is echt not done. Ik heb net een filmpje gezien van die gast en de manier waarop hij dan zo smerig lacht als hij zegt wat hij doet. :N Het is een nare gast. :P
Bad guy spelen hoort bij het spel idd. Wat mij dan wel tegenstaat is het genieten van de zogeheten 'tears'. Het leuk vinden om mensen compleet over de rooie te halen. Dat lijkt in veel gevallen belangrijker te zijn voor die types dan de kill/loot an sich.

Volgens mij is het verschrikkelijkste wat die gasten kan overkomen dat iedereen een goede verliezer wordt. Dan zijn er geen tears meer te harvesten :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_109576784
Het probleem is straks; de game is wel veel beter weer maar er is niet veel nieuwe content. :P
pi_109578450
Ik zag op zo'n fanfest filmpje een demo over nieuwe graphics effects zoals astroïds die op je schip schild knallen en dan uit elkaar spatten met bijhorend elektrische effect. :9~
pi_109578720
Alles wat op fanfest te zien is neem ik met een korrel zout :') . 4 jaar EVE levert een behoorlijk cynische houding op tav dat soort propaganda-events :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_109578784
Klopt, vooral de "trailers" :P

.. - maar goed; het rare is dat je die shit al gewoon voor je ziet op het scherm. Dan vraag je je echt af waarom het zo lang duurt.

Voor Incarna werd toen al een hele bar en shit vertoont; nooooit weer gezien. :')
pi_109579115
Het hele Incarna-gebeuren staat ook op een zeer laag pitje, of pitje, een heel klein waakvlammetje. :P . Daar gaat voorlopig echt geen dev-time meer naar toe behalve onderhoud en zorgen dat de boel niet bugged raakt bij elke nieuwe expansie. Terecht wmb. CCP zit in zwaar weer en de fans vreten Incarna niet, dus terug naar spaceships *O*
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:56:03 #134
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109605992
Heu, ik doe hier net een post plaatsen en nu is 'ie weg :(

Anyway, ik heb er wel vertrouwen in dat CCP voorlopig weer z'n best doet hun woorden waar te maken 8-).
Dat hebben ze met de vorige expansion wel laten zien.

On a side note, vanmorgen een Legion gewonnen op Somer Blink *O* :P
pi_109646744
Nou, The Mittani is gekicked uit CSM en heeft een ban van 30 dagen van EVE.
Goonswarm zonder CEO/Alliance leader voor een maand :D :D
pi_109646856
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef JapyDooge het volgende:
Nou, The Mittani is gekicked uit CSM en heeft een ban van 30 dagen van EVE.
Goonswarm zonder CEO/Alliance leader voor een maand :D :D
Bwahahahahahahahahaha :D
pi_109646890
Haha, ik zie 'm al ragen. :D

Anyhow, gisteren de EVE keynote gezien (duurde een uur of 2) driekwart gezien en toen heb ik 'm uitgezet, echt elk voorstel was zo van: "Yeah, we definitely need to look into that." Waardoor je dus direct al weet dat het 1> jaar gaat duren voordat het geïmplementeerd zal worden.

edit: die comments :')
https://forums.eveonline.(...)&t=88051&find=unread

quote:
Sperging publords making a massive shitstorm over literally nothing have ruined the CSM, and potentially ruined the game.
:') :'( :') :D Oh please!

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 12:18:41 ]
pi_109647446
Nou ben ik niet zijn grootste fan en vind het het hele gebeuren vrij grappig maar hij was idd wel een chairman die iets voor elkaar kreeg. Juist omdat het zo'n lul was :P .

Dus voor EVE als geheel is dit niet goed. Maar wel typisch EVE drama natuurlijk :9~
pi_109647684
Leuk ook dat alle Goons ragen en de rest niet.

edit: RAGEEEEE

.. weer eens een account van mij geklapt. ;( Dit keer een caldari die ik aan het trainen was voor een beetje PVP naast mijn trade werkzaamheden. ;(

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 12:33:15 ]
pi_109650196
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ben ik niet zijn grootste fan en vind het het hele gebeuren vrij grappig maar hij was idd wel een chairman die iets voor elkaar kreeg. Juist omdat het zo'n lul was :P .

Dus voor EVE als geheel is dit niet goed. Maar wel typisch EVE drama natuurlijk :9~
Dat idd, hij deed het wel eventjes.
Ben benieuwd of de CSM weer net zo'n slome boel gaat worden als eerst nu. :P

Anyhow, goons hebben als wraakactie aangekondigd dat 'Jita shall burn' dus verwacht maar wat ganks daar.
Het lijkt er op dat ze en masse naar Jita gaan trekken en gaan smartbomben bij gates ofzo :P
pi_109650269
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

Dat idd, hij deed het wel eventjes.
Ben benieuwd of de CSM weer net zo'n slome boel gaat worden als eerst nu. :P

Anyhow, goons hebben als wraakactie aangekondigd dat 'Jita shall burn' dus verwacht maar wat ganks daar.
Het lijkt er op dat ze en masse naar Jita gaan trekken en gaan smartbomben bij gates ofzo :P
Meer drama :9~

Ik vraag me af hoe lang ze het vol gaan houden overigens.
pi_109650324
Onze HQ in highsec zit op 2 jumps van Jita :') naja als het heel erg gaat worden trekken we gewoon met z'n allen naar onze wormhole, is het daar ook eens gezellig.
Er zit nu maar 12 man in de C5 :P
pi_109650639
Ik zit me af te vragen hoe ik het beste kan gaan profiteren van die Jita-will-burn-actie :P .
pi_109650714
Investeren in smartbombs, shield boosters, goedkope hulls met veel highslots, enz? :P

Ze waren ook van plan freighters te ganken begreep ik, laat die prijs nu al extreem hoog zijn (Charon bijna 1.3 bil atm, ik kocht de mijne voor 800m en de andere heb ik gejat in nullsec :+ ).
pi_109650985
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef JapyDooge het volgende:
Investeren in smartbombs, shield boosters, goedkope hulls met veel highslots, enz? :P

Ze waren ook van plan freighters te ganken begreep ik, laat die prijs nu al extreem hoog zijn (Charon bijna 1.3 bil atm, ik kocht de mijne voor 800m en de andere heb ik gejat in nullsec :+ ).
Het gaat pas van start als The Mittani terug is niet? Dan heb ik tijd om een noob-alt te skillen en te kijken wat ik weg kan jatten als er gejat gaat worden. Jammer dat je niet zonder freighter uit freighter wrecks kan looten though....
pi_109653056
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat pas van start als The Mittani terug is niet? Dan heb ik tijd om een noob-alt te skillen en te kijken wat ik weg kan jatten als er gejat gaat worden. Jammer dat je niet zonder freighter uit freighter wrecks kan looten though....
Ik neem aan van niet?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 09:42:34 #147
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109685258
Gisteren 1.2 bil isk gewonnen in Somer Blink *O* :D
Soms heb je geluk :P

Ik ben bezig voor onze alliance (en EVE-spelers in het algemeen, iedereen is welkom) een soort mini-fanfest van 1-2 weken te regelen in Nederland.
Er komen alliance members van over de hele wereld 8) dus dat kan nog gezellig worden.

Op het moment op zoek naar een geschikte lokatie, waarschijnlijk een vestiging van stayokay.nl :P 8-)
pi_109685508
1-2 weken? :o Wat gaan jullie daarin doen?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:05:36 #149
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109685838
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
1-2 weken? :o Wat gaan jullie daarin doen?
EVE Spelen, BBQ'en, diverse contests, enz enz :P
Zodra er wat meer info bekend is zal ik hier wel een info en inschrijflinkje plaatsen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door JapyDooge op 30-03-2012 10:14:17 ]
pi_109686613
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:42 schreef JapyDooge het volgende:
Gisteren 1.2 bil isk gewonnen in Somer Blink *O* :D
Soms heb je geluk :P
Als ik zo eens naar de odds kijk verlies je op lange termijn alleen maar daar. ;(

quote:
Ik ben bezig voor onze alliance (en EVE-spelers in het algemeen, iedereen is welkom) een soort mini-fanfest van 1-2 weken te regelen in Nederland.
Er komen alliance members van over de hele wereld 8) dus dat kan nog gezellig worden.

Op het moment op zoek naar een geschikte lokatie, waarschijnlijk een vestiging van stayokay.nl :P 8-)
Tof! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')