abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102262845
Die lui moeten eens een serieuze duw in de rug krijgen. Als de volgende uitbreiding niet een volledige in-station experience geeft hebben ze echt tijd zitten verdoen.

Er komt ook zo weinig nieuws over uit terwijl ze jaren terug al van alles lieten zien..

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 16:05:02 ]
pi_102267143
quote:
11s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
Die lui moeten eens een serieuze duw in de rug krijgen. Als de volgende uitbreiding niet een volledige in-station experience geeft hebben ze echt tijd zitten verdoen.

Er komt ook zo weinig nieuws over uit terwijl ze jaren terug al van alles lieten zien..
They bit off more than they can chew...

Dust 514 en World of Darkness vanaf scratch bouwen én fatsoenlijk werk leveren wb EVE Online lukt ze gewoon niet. Incarna fungeert als testcase voor WoD.

Er gaan overigens geruchten (totaal NIET bevestigd op wat voor wijze dan ook overigens) dat CCP zo'n grote problemen heeft met de performance van de Incarna engine dat dat de hoofdreden is waarom er nog maar 1 'room' is uitgekomen. Niet heel erg vergezocht als je ziet dat ze met die ene room ook al de grootste moeite hadden wat performance betreft.... :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_102269020
't Is gewoon een drama daar, je kunt games gewoonweg niet 5 jaar na de eerste trailer releasen. Zonder EVE kan CCP de deuren wel gaan sluiten, de Noble Exchange is naar mijn idee een signaal dat ze wel langzaam aan geld nodig hebben en dit uit EVE proberen te trekken.
pi_102269897
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef drumstickNL het volgende:
't Is gewoon een drama daar, je kunt games gewoonweg niet 5 jaar na de eerste trailer releasen. Zonder EVE kan CCP de deuren wel gaan sluiten, de Noble Exchange is naar mijn idee een signaal dat ze wel langzaam aan geld nodig hebben en dit uit EVE proberen te trekken.
Als je je bedenkt dat EVE het enige is waar ze geld mee verdienen en dat Incarna tot nu toe alleen geleid heeft tot minder spelers die inloggen (over subscription numbers is niks bekend, maar je hoeft niet door geleerd te hebben om te begrijpen dat als er steeds minder mensen inloggen dat vroeg of laat ook tot minder subs leidt) en een hoop rage denk ik ook wel dat ze bij CCP op kantoor enigszins nerveus beginnen te worden.

Dust 514, WoD en Incarna hebben tot nu toe enorm veel geld gekost en als ze floppen is het niet ondenkbaar dat CCP in heul zwaar weer terecht komt. Al is veel van dat geld waarschijnlijk afkomstig van externe investeerders.

We zien het wel, maar de ontzettende traagheid waarmee Incarna zich ontwikkeld geeft niet bepaald veel vertrouwen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_102272061
Ik ben bang dat Dust 514 potentieel gaat floppen en WoD nog lang in ontwikkeling zal blijven. Daarnaast verwacht ik de komende 2 jaar nog geen volledige in-station experience. :P
pi_102279236
Ik kan er ook niet echt tegen dat ze met van die "WOW KIJK DIT DAN" trailers/teasers komen waarna ze soms jaren niks meer laten zien. :{
pi_102287564
Ik ook niet, ik speel sinds 2008, en ondanks dat ik de features die in het spel zitten erg vet vind, erger ik me kapot aan de shitload aan bugs (en dat zijn echt geen "OH FUCXCKX HIER MOTTEN WE HEEL EVE VOOR HERCODEN@22@22@!1!!!"-bugs) en ben ik zwaar teleurgesteld aan de extra features die ik tot nu toe gezien heb. \

Waar ik dus pas echt een hangzak van krijg: bij elke patch/expansion/update krijgen ze het voor elkaar om met hun "fixes" weer een zooi andere dingen compleet te verkloten.

De afgelopen paar patches weten ze het steeds voor elkaar te krijgen dat er bepaalde bonuses niet toegepast worden... Dus dat je ship/skill/implant/ammo/gang/whatever-bonus het ineens niet meer doet.

Dat natuurlijk eens een keer gebeuren, maar als je dingen verandert die geen REET met mijn gallente BC-skill te maken hebben en dan toch mijn gallente BC-skill compleet verkloot, dan word ik wel een pissig.... Niet omdat het 1 keer gebeurt, maar omdat het elke keer weer hetzelfde is.
pi_102296953
quote:
the moments that define history
reported by CCP Zulu | 2011.09.22 19:57:18 | NEW | Comments

Intrepid pilots of New Eden!

Over the past days and weeks, CCP has been doing extensive and intense introspection and revitalization. The result of this is a refocusing and reprioritization on a scale unheard of within our company.

These are indeed defining times.

Torfi’s most recent dev blog provides some indication of what’s to come. We have decided, to focus our collective efforts on the areas you have asked us to focus on.

We will reveal more over the coming weeks. As certain details are prone to change, we want to make sure we have absolutely concrete information to give you. You’ve often told us that we promise too much and deliver too little, and this time we want to be certain that doesn’t happen. We are listening to you, we have heard you, and plans are already in motion.

Watch this space.

Arnar Hrafn Gylfason
Senior Producer of EVE Online
Klinkt goed, maar ze zeggen het zelf al: we beloven veel en leveren weinig. Dus ook nu neem ik eventjes een afwachtende houding aan en zie ik wel waar het schip strandt.
pi_102307134
Zit te denken om weer te beginnen.
Niet om weer eindeloos te grinden, maar om een corp te beginnen.

Weet alleen nog niet wat. Dacht aan minen, manufacturen, en op de markt pleuren?

Ik zie geen niche, of iets dat goed verdient, gezien het meeste zo massaal geproduceerd wordt.

Ik zoek de leuke elementen in EVE, die niet zo herhaaldelijk zijn..
pi_104069115
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef nero7 het volgende:
Zit te denken om weer te beginnen.
Niet om weer eindeloos te grinden, maar om een corp te beginnen.

Weet alleen nog niet wat. Dacht aan minen, manufacturen, en op de markt pleuren?

Ik zie geen niche, of iets dat goed verdient, gezien het meeste zo massaal geproduceerd wordt.

Ik zoek de leuke elementen in EVE, die niet zo herhaaldelijk zijn..
Denk eens aan PVP. Er zijn een aantal nederlandstalige PVP-corpsen actief, kijk maar eens op http://www.eve-benelux.be, de Recruitment hoek, veel keuze.

Meeste PVP-corpsen doen ook missies e.d. voor standing en security status, maar dat is ook nodig.
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:35:26 #101
357984 JavaForumsNL
OndertitelException
pi_105104975
Na een tijd niet gespeeld te hebben ben ik weer bezig met de nieuwe uitbreiding. :D de tier 3 bc's lijken best cool alleen weinig tank.

Dat gezegd te hebben, ben weer bezig om mijn eve site online te krijgen en zoek nog hulp met de site. (www.evefleet.com)

Daarnaast ben ik bezig om mijn software om te bouwen met de nieuwe API omdat mijne allemaal gebaseerd zijn op de 'oude' api. http://evefleet.com/commu(...)efleet-com-is-back!/ en deze allemaal beschikbaar te stellen voor het publiek (als in 3rd party software)
www.Diablolivestream.com | DiabloLiveStream | The Diablo live stream community
www.javaforums.nl/community/stats | JavaForums.nl voor studenten en beginnende ontwikkelaars! Heeft u Java gerelateerde vragen?
pi_105108452
Ik ben veel te druk met Skyrim momenteel :P

Dat die nieuwe battlecruisers weinig tank hebben lijkt me ook niet meer dan terecht gezien de insane ammount of dmg die ze dealen.
pi_105138483
Iemand heeft vast wel een code voor mij :) ?
pi_105138633
Ik vind het mooi hoe CCP mij telkens mailtjes stuurt van: "Kom terug please!" terwijl ze mij er zelf uitgeflikkerd hebben.
pi_107819630
Die nieuwe website ziet er netjes uit.
pi_107819898
EVE, blijf er mooie herinneringen aan hebben, maar aanraken doe ik het niet meer, te time consuming en een te hoge 'verplichtingsgraad'.
pi_107819999
Indeed, misschien als men een expansion add die je content geeft waarbij je niet tenminste 5 uur per dag online moet zijn. :')
pi_107825886
Dat is idd wat mij nekte om langer dan 2 weken te spelen. Het is geen doen, en de beloningen zijn te klein :'). Ik zou nog eerder WoW spelen.
pi_107829604
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:47 schreef STING het volgende:
EVE, blijf er mooie herinneringen aan hebben, maar aanraken doe ik het niet meer, te time consuming en een te hoge 'verplichtingsgraad'.
Wat trading om 2 PLEX te kunnen betalen en skill training, dat is nu al meer dan een jaar mijn EVE :')
pi_107829629
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat trading om 2 PLEX te kunnen betalen en skill training, dat is nu al meer dan een jaar mijn EVE :')
Zo zien mijn laatste account renewals er ook uit ja :P Aardig wat miljard ISK opgegaan aan nutteloze PLEX extensions :')
pi_107829803
Ik weet er alles van, raar bedrijf CCP soms, ze maken echt mooie dingen maar de mate waarmee het uitkomt is zo laag.

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 15:48:34 ]
pi_108287835
Ik weet niet wat er met CCP is gebeurd maar de mate waarmee ze content maken / dev blogs en zelfs trailers is echt enorm gestegen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 00:04:40 ]
pi_108296596
quote:
11s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef drumstickNL het volgende:
Ik weet niet wat er met CCP is gebeurd maar de mate waarmee ze content maken / dev blogs en zelfs trailers is echt enorm gestegen.

De spelers liepen massaal weg. Ze smijten idd met content nu, goede zaak, alleen zijn ze nog steeds ontzettend laks met bug fixes. Als het niet game breaking is laten ze het gewoon zitten :') .
pi_108746489
DUST 514 gaat F2P worden maar ik snap niet waarom het enkel op de PS3/Vita komt. :{

Ik denk wel dat ze 'm over kunnen zetten naar een eventuele PS4, CCP maakt toch wel high-res textures. :D

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2012 16:58:22 ]
pi_109055381
Hip, EVE start nu ook dmv een 'launcher'. Benieuwd of dat het aantal problemen dat mensen bij elke patch weer schijnen te hebben met hun update verminderd.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:41:40 #116
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109345894
Menschen, jullie support is nodig *O*

http://lego.cuusoo.com/ideas/view/11619

Zeg nou zelf, die wil je toch ook 8-)
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_109346890
Ik wil 'm in kleurtjes!
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:29:50 #118
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109347574
Ik heb 'm meteen maar m'n hele alliance rondgemailed ook :P
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_109535706
Altijd nice, grafische updates, al vraag ik me altijd af hoeveel je er van ziet in de praktijk omdat je meestal toch vrij ver uitgezoomed bent tijdens battles voor maximaal overzicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')