Wat trading om 2 PLEX te kunnen betalen en skill training, dat is nu al meer dan een jaar mijn EVEquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:47 schreef STING het volgende:
EVE, blijf er mooie herinneringen aan hebben, maar aanraken doe ik het niet meer, te time consuming en een te hoge 'verplichtingsgraad'.
Zo zien mijn laatste account renewals er ook uit jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat trading om 2 PLEX te kunnen betalen en skill training, dat is nu al meer dan een jaar mijn EVE
De spelers liepen massaal weg. Ze smijten idd met content nu, goede zaak, alleen zijn ze nog steeds ontzettend laks met bug fixes. Als het niet game breaking is laten ze het gewoon zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef drumstickNL het volgende:
Ik weet niet wat er met CCP is gebeurd maar de mate waarmee ze content maken / dev blogs en zelfs trailers is echt enorm gestegen.
Bad guy spelen hoort bij het spel idd. Wat mij dan wel tegenstaat is het genieten van de zogeheten 'tears'. Het leuk vinden om mensen compleet over de rooie te halen. Dat lijkt in veel gevallen belangrijker te zijn voor die types dan de kill/loot an sich.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ah, thanks - .. net ook ff de link gelezen; het ganken en piraten keur ik wel goed maar het gebitch ernaast is echt not done. Ik heb net een filmpje gezien van die gast en de manier waarop hij dan zo smerig lacht als hij zegt wat hij doet.Het is een nare gast.
Bwahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef JapyDooge het volgende:
Nou, The Mittani is gekicked uit CSM en heeft een ban van 30 dagen van EVE.
Goonswarm zonder CEO/Alliance leader voor een maand![]()
quote:Sperging publords making a massive shitstorm over literally nothing have ruined the CSM, and potentially ruined the game.
Dat idd, hij deed het wel eventjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ben ik niet zijn grootste fan en vind het het hele gebeuren vrij grappig maar hij was idd wel een chairman die iets voor elkaar kreeg. Juist omdat het zo'n lul was.
Dus voor EVE als geheel is dit niet goed. Maar wel typisch EVE drama natuurlijk
Meer dramaquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Dat idd, hij deed het wel eventjes.
Ben benieuwd of de CSM weer net zo'n slome boel gaat worden als eerst nu.
Anyhow, goons hebben als wraakactie aangekondigd dat 'Jita shall burn' dus verwacht maar wat ganks daar.
Het lijkt er op dat ze en masse naar Jita gaan trekken en gaan smartbomben bij gates ofzo
Het gaat pas van start als The Mittani terug is niet? Dan heb ik tijd om een noob-alt te skillen en te kijken wat ik weg kan jatten als er gejat gaat worden. Jammer dat je niet zonder freighter uit freighter wrecks kan looten though....quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef JapyDooge het volgende:
Investeren in smartbombs, shield boosters, goedkope hulls met veel highslots, enz?
Ze waren ook van plan freighters te ganken begreep ik, laat die prijs nu al extreem hoog zijn (Charon bijna 1.3 bil atm, ik kocht de mijne voor 800m en de andere heb ik gejat in nullsec).
Ik neem aan van niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat pas van start als The Mittani terug is niet? Dan heb ik tijd om een noob-alt te skillen en te kijken wat ik weg kan jatten als er gejat gaat worden. Jammer dat je niet zonder freighter uit freighter wrecks kan looten though....
EVE Spelen, BBQ'en, diverse contests, enz enzquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
1-2 weken?Wat gaan jullie daarin doen?
Als ik zo eens naar de odds kijk verlies je op lange termijn alleen maar daar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:42 schreef JapyDooge het volgende:
Gisteren 1.2 bil isk gewonnen in Somer Blink![]()
Soms heb je geluk
Tof!quote:Ik ben bezig voor onze alliance (en EVE-spelers in het algemeen, iedereen is welkom) een soort mini-fanfest van 1-2 weken te regelen in Nederland.
Er komen alliance members van over de hele wereld 8) dus dat kan nog gezellig worden.
Op het moment op zoek naar een geschikte lokatie, waarschijnlijk een vestiging van stayokay.nl![]()
Dat van dat verliezen, zou ik ook zeggen jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik zo eens naar de odds kijk verlies je op lange termijn alleen maar daar.
[..]
Tof!
Zijn ze daar niet juist het duurst van allemaal?quote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef JapyDooge het volgende:
Hoe goedkoop?
Ik koop ze altijd bij CCP zelf
Ja same, laatste keer was een half jaar geleden oid.quote:Op zondag 1 april 2012 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn ze daar niet juist het duurst van allemaal?
Maar het is lang geleden dat ik RL money aan EVE heb uitgegeven dus ik kan er naast zitten.
Opnieuw stemmen is echt te ridicuul voor woordenquote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Sacrifixe het volgende:
Hij had eerste instantie er helemaal niet uit moeten gaan. Het is sowieso opgeblazen. Dit soort dingen is dagelijkse kost in eve. Het is waarschijnlijk nu zo gegaan door de druk van Sony oid dat weten we niet precies. Hoe serieus kan je die opmerkingen nemen. Het doorschuiven is de makkelijkste en de goedkoopste oplossing, maar zeker niet de eerlijkste. Overnieuw stemmen vind ik.
Ik vind er weinig eerlijks aan, je kan zelfs situaties krijgen waarin bewust mensen verkiezingen gaan afdwingen. Alles doorschuiven vind ik de eerlijkste oplossing.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Sacrifixe het volgende:
Dat zou inderdaad het beste zijn, haalbaar nee. Het heeft nooit geleden dat er 20% van de stemmen in stof opgingen. Is wel zo eerlijk. Ik zou dan graag op iemand anders stemmen. Maarja niet dat wij altijd eerlijk zijn, maar toch ^^
Reden waarom ik liever geen Goon in als CSM chairman zag; sure, er is wel iemand "met een grote bek" nodig en ervaren spelers met goede ideeën maar niet iemand die de CSM gaat gebruiken voor eigen doeleinden. (zoals ik al zei)quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Sacrifixe het volgende:
Dat zou inderdaad het beste zijn, haalbaar nee. Het heeft nooit geleden dat er 20% van de stemmen in stof opgingen. Is wel zo eerlijk. Ik zou dan graag op iemand anders stemmen. Maarja niet dat wij altijd eerlijk zijn, maar toch ^^
Het is een satirische 1-april-grap...quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Sacrifixe het volgende:
Whahaha dat ze daar een screenshot van wisten te maken. Local gaat altijd vrij hard ^^. Ik kijk alleen naar de standingblokjes (of het ontbreken er van).
Er gaan wel wat pos'jes eraan, maar ik denk dat je zelf al een idee hebt waar.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
Jep; slechte zaak.
- .. had trouwens een tengu pilot char gekocht omdat ik mij verveelde. Blijkt dat ik nog een serie skills nodig heb voordat ze 'm goed kan vliegen. Dan ben je zo weer een aantal weken verder.
4,25 bil .. - de prijzen zijn onlangs aardig wat omhoog gegaan voor characters.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Nou ja, kan je je nog wat verder vervelen![]()
Wat had je betaald voor die char dan?
Damn you.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef JapyDooge het volgende:
*bumpje*
Zojuist 1337 Rifters gewonnen op Somer Blink
Doen!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wil wel gaan slowchatten over mijn trade winsten.
mwoah, ik zie mijzelf niet als een carebear. Ik heb nu een nieuw account en daarmee ga ik regelmatig alleen nullsec in, een beetje rondvliegen met dure schepen daar.quote:
Alsof we van die achterlijke sjappies zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:13 schreef Sacrifixe het volgende:
Kom maar naar Deklein met je dure schepen ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |