Geen idee hoe dat tegenwoordig zit met newbies, vroegah kon je wat tutorial missions doen en dan kon je idd een beter schip krijgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:44 schreef Doublepain het volgende:
hehe, ik begin het te begrijpen.. Heb net gemined, lijkt me wel leuk om te doen. Alleen heb ik een spuuglelijk schip. Wanneer kan ik een nieuwe kopen of krijg ik nog een nieuwe?
Ik doe nu tutorial missies, ik heb mining gekozen. Vechten en economie doe ik later wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat tegenwoordig zit met newbies, vroegah kon je wat tutorial missions doen en dan kon je idd een beter schip krijgen.
Zoek een corp, een actief corpquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe nu tutorial missies, ik heb mining gekozen. Vechten en economie doe ik later wel.
Clan/guild/corp/whateverquote:
Ik moest het doen van de tutorial, hopelijk daarna wat leuks en hopelijk wat geld oplevertquote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef drumstickNL het volgende:
Ik geloof niet dat manufacturing heel erg profitable is.
Momenteel wordt het ontkend door CCP overigens. We zien welquote:
I beg to differ.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Wat is daar zo erg aan? Sony is een goed bedrijf hoor? of denk je dat je gegevens gejat wordt?
Sony zal EVE totaal de verkeerde directie insturen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Wat is daar zo erg aan? Sony is een goed bedrijf hoor? of denk je dat je gegevens gejat wordt?
Het is geen EA die een complete game verkracht.. Sony luistert wel naar de klanten, dat is zeker..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I beg to differ.
De geschiedenis leert dat als enorme bedrijven unieke ontwikkelaars over nemen dat dat meestal een sneltrein naar de mainstream betekent voor het overgenomen bedrijf.
Was dat maar zo, er zit een fokking groot dev-team achter wat er al jaren mee bezig is. En wat hebben we er voor gekregen? Een buggy tech demo waar je geen fuck mee kan.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef drumstickNL het volgende:
CCP is ook echt een faal bedrijf, waar de fuck blijft de rest van Incarna. Er werkt écht maar 1 persoon aan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |