abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98651319
hehe, ik begin het te begrijpen.. Heb net gemined, lijkt me wel leuk om te doen. Alleen heb ik een spuuglelijk schip. Wanneer kan ik een nieuwe kopen of krijg ik nog een nieuwe? :?
pi_98651401
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:44 schreef Doublepain het volgende:
hehe, ik begin het te begrijpen.. Heb net gemined, lijkt me wel leuk om te doen. Alleen heb ik een spuuglelijk schip. Wanneer kan ik een nieuwe kopen of krijg ik nog een nieuwe? :?
Geen idee hoe dat tegenwoordig zit met newbies, vroegah kon je wat tutorial missions doen en dan kon je idd een beter schip krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98651543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat tegenwoordig zit met newbies, vroegah kon je wat tutorial missions doen en dan kon je idd een beter schip krijgen.
Ik doe nu tutorial missies, ik heb mining gekozen. Vechten en economie doe ik later wel. :P
pi_98652649
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik doe nu tutorial missies, ik heb mining gekozen. Vechten en economie doe ik later wel. :P
Zoek een corp, een actief corp :) En geen beginnend corp, gewoon een gevestigde corp. Eve-University is mijn aanrader voor noobs altijd :)

http://www.eveuniversity.org/
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98653356
Is dat een soort clan?
pi_98654226
hmm... zit met een probleem, ik doe nu tutorial manufactorie ofzoiets.. Maar ik doe dus wat die tut zegt, nu moet ik een civilian afterburner maken via de blueprints.. Maar als ik dat doe, dan geeft hij aan dat mijn industrial level niet hoog genoeg is.. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 19:29:31 ]
pi_98656567
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Is dat een soort clan?
Clan/guild/corp/whatever :P

Met die blueprint: dan moet je dus je industrial level verder trainen :P
pi_98658944
Sorry, maar dit is mijn laatste vraag.

Hoe train je dat? :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 21:38:32 ]
pi_98661649
Character sheet klikken en dan skills.
pi_98662977
TT ff aangepast.
pi_98664955
''You meet the reqruirements to train this skill''

Tjah, nu nog weten hoe.. ;(
pi_98665144
Ik moet zeggen dat manufacturing verre van makkelijk is. Ik snap het zelf ook niet volledig.
pi_98665402
Gelukt, ik kocht een soort boek met industrie.. Over 8 min is hij klaar met trainen :D

Kost me wel 80K en daarna per ongeluk nog 1x gekocht.. :')
pi_98665560
Ik geloof niet dat manufacturing heel erg profitable is.
pi_98665626
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef drumstickNL het volgende:
Ik geloof niet dat manufacturing heel erg profitable is.
Ik moest het doen van de tutorial, hopelijk daarna wat leuks en hopelijk wat geld oplevert :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2011 00:46:10 ]
pi_98665906
Ik snap er niks van, maar over 2 uurtjes is hij klaar, heb nog 30 min over voor die missie.. :')
pi_98691947
http://www.eve-news.com/2(...)t-acquire-ccp-games/

Als :r Sony :r CCP overneemt is het eind écht zoek vrees ik :{ .
pi_98692590
OMG dan ga ik echt kappen.
pi_98696160
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef drumstickNL het volgende:
OMG dan ga ik echt kappen.
Momenteel wordt het ontkend door CCP overigens. We zien wel :)
pi_98697604
Wat is daar zo erg aan? Sony is een goed bedrijf hoor? of denk je dat je gegevens gejat wordt? :P
pi_98697897
quote:
5s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Wat is daar zo erg aan? Sony is een goed bedrijf hoor? of denk je dat je gegevens gejat wordt? :P
I beg to differ.

De geschiedenis leert dat als enorme bedrijven unieke ontwikkelaars over nemen dat dat meestal een sneltrein naar de mainstream betekent voor het overgenomen bedrijf.
pi_98698560
quote:
5s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Sony zal EVE totaal de verkeerde directie insturen.

CCP is een bedrijf dat goed naar de klanten luistert. Mocht Sony dit niet doen dan kan ik je garanderen dat er door micro-transacties en andere prut 40-50% van de spelers verdwijnen.
pi_98702876
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

I beg to differ.

De geschiedenis leert dat als enorme bedrijven unieke ontwikkelaars over nemen dat dat meestal een sneltrein naar de mainstream betekent voor het overgenomen bedrijf.
Het is geen EA die een complete game verkracht.. Sony luistert wel naar de klanten, dat is zeker.. :Y
pi_100013001
Oke ik wist niet dat er een Eve topic was! Ben net begonnen met trading en het is best leuk! Heb al 56 mil isk winst gehad binnen de eerste week, door alleen maar een product te verplaatsen. :D
pi_100014070
Het is hier dan ook doorgaans vrij uitgestorven :') .

Trading kan best leuk zijn, al heb ik zelf nogal last van burn-out op het moment. :+
pi_100022404
Ik heb niet meer de puf om opnieuw te beginnen. Misschien eind dit jaar.
pi_100025804
Ik heb weer wat puf gevonden om weer grootschalig te gaan traden. Misschien moet ik toch weer eens op zoek naar goed trade tools om bij te houden wat ik nu eigenlijk aan het doen ben. Zelf met spreadsheets alles handmatig in gaan vullen gaat 'm niet worden iig.

Pest is dat al die tools meestal binnen een jaar niet meer geupdate worden omdat de ontwikkelaar een burn-out krijgt :+
pi_101716226
pi_102245242
CCP is ook echt een faal bedrijf, waar de fuck blijft de rest van Incarna. Er werkt écht maar 1 persoon aan ofzo. :')
pi_102250207
quote:
13s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef drumstickNL het volgende:
CCP is ook echt een faal bedrijf, waar de fuck blijft de rest van Incarna. Er werkt écht maar 1 persoon aan ofzo. :')
Was dat maar zo, er zit een fokking groot dev-team achter wat er al jaren mee bezig is. En wat hebben we er voor gekregen? Een buggy tech demo waar je geen fuck mee kan. :')

Incarna lijkt een bodemloze put wb resources en het levert geen fuck op :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')