Ik hoop eigenlijk op een uniek iets voor je nieuwe avatar. Die nutteloze schepen ken ik wel onderhand, en ik speel nog maar 3 jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef drumstickNL het volgende:
Ik gok op een cruiser/frigate waarmee je helemaal niks kan. Onder het motto: "civilian aircraft"
Ik heb 2 nog niet eens gekekenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:56 schreef drumstickNL het volgende:
Clear Skies 3 komt vanavond omstreeks 9 uur uit.
Oi!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
Lulz Sec had EVE ff down gehaald. Domme zet.
4 dagen, je vergeet de onvermijdelijke uitloop van de implementatie en dan heb ik het nog niet over de emergency fixes en server reboots.quote:
In de week na een nieuwe uitbreiding maak ik er gewoonte van altijd lange skills te zetten, je weet immers nooit wanneer de servers weer eens down zijnquote:
Niet een game die je 'ff' beoordeelt iigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ff een 14 dagen trial aangemaakt, ik download hem nu.. ff kijken wat voor game dit is..
Ik heb al heel wat rage gezien in de 3 jaar dat ik speel maar dit is wel het toppunt ja. Die nieuwe devblog die alles uit zou moeten leggen is ook echt alleen maar olie op het vuur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef dotCommunism het volgende:
Eve-forum is echt hilarisch op het moment omdat CCP zo'n beetje de grootste PR-fouten ooit aan het maken is met dat kopen van kleding voor bizarre bedragen. Forum staat zo'n beetje in de fik, in Jita was er een demonstratie aan de gang blijkbaar. Benieuwd hoeveel subscribers ze dit gaat kosten, want zo'n woede heb ik nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |