quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het begon zo leuk.
Ik: broer moet je ruiken dat ruikt niet goed hoor!
Hij ruiken, mn zus drukt zn hoofd in zn eten. Broertje janken (kind is 14 jaar jonger dan ik), pakt een vork en gooit een hap eten naar mijn hoofd.
Het was wel lachen.
Eetzequote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga mensen, eet smakelijk alvast aan iedereen!
Lobi en kusjekroel voor iedereen
Doei Sharr![]()
van Hups had ik het stiekem niet verwacht..quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik had van sommige Fokkers toch wel een beetje opvoeding verwacht
Ik schiet alleen met de dop omdat ie dan zo terug komt rollen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
Ben ik nu verantwoordelijk voor dat taalgebruikquote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga mensen, eet smakelijk alvast aan iedereen!
Lobi en kusjekroel voor iedereen
Doei Sharr![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Autist.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
Ik vind met eten kloten echt gewoon vies. Alleen ik ga er wel moeilijk mee om. Alles gescheiden enzulks
Ik zou het nu niet meer doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
Inderdaad, zo smerig vind ik dat. Mensen zonder manieren...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
Ik vind met eten kloten echt gewoon vies. Alleen ik ga er wel moeilijk mee om. Alles gescheiden enzulks
goh niet? Dan moet je zelf witten he hihiquote:Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het nu niet meer doen.
Het was op het moment zelf wel heel leuk
Wat ben jij voor een neppe kut indo?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad, zo smerig vind ik dat. Mensen zonder manieren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik ken het. Ik kan er niet tegen als bijvoorbeeld de rode kool tegen mijn aardappel ofzo aankomtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Koelkast of Popje? Kunnen jullie mij vertellen of Draakje er vanzelf ingaat als ik eruit ben?
Het heeft toch wat schattigsquote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Ik ben zelf ook wel lastig met eten ofzo. Alles moet gescheiden, kan zo van drie/vier borden eten![]()
!
Nee Sharrquote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef quaas het volgende:
[..]
Wacht... jij niet op radio? wel toch?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een neppe kut indo?
Ik eet gewoon alles met m'n handen, ook rijst en shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op je rendang en pepesan menado.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
overvallen plegen (op oudjes sowiesoquote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
Maar ja, als je sommige jongeren tegenwoordig ziet. Staan niet eens meer op voor oudere mensen in de bus enzo.
Ja serieus! Dan is het zo smerig roodquote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik kan er niet tegen als bijvoorbeeld de rode kool tegen mijn aardappel ofzo aankomt
rendang is kankervies!quote:
Indostijl, alles uit verschillende bakken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Ik ben zelf ook wel lastig met eten ofzo. Alles moet gescheiden, kan zo van drie/vier borden eten![]()
!
dit is wel een beetje autistisch hoor sharrquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Hoe kun je mij nou verwarren met zo iemand?
Rode kool.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik kan er niet tegen als bijvoorbeeld de rode kool tegen mijn aardappel ofzo aankomt
en dan noem je mij een nepindo...quote:
ZOEK JE RUZIE OFZO HE :SSSSSS KOEMEN DAN IK HAAL ME BOJ PORSCHE1 ERBIJquote:Op maandag 21 maart 2011 17:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dit is wel een beetje autistisch hoor sharr
Compliment, sinds Popje zo'n geyle stem hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Hoe kun je mij nou verwarren met zo iemand?
Deze indo eet z'n gado gado zelfs zonder pindasausquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:26 schreef mc-Piel het volgende:
Ik kan niet tegen champignons..
Er zijn een hoop dingen die ik kan hebben..
Maar alleen al bij het zien van een champignon ga ik over mijn zuiger
QFTquote:
Ik stikte anderhalf uur geleden zowat in een ui.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word helemaal hyper als er uien op mijn bord zitten
Wat is gado gado?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Deze indo eet z'n gado gado zelfs zonder pindasaus
Kaas op tosti/pizza is wel oke.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
champions, gesmolten kaas, gewone kaas, Zuurkool... gadverdamme
Het valt me nu pas op dat je UI geanimeerd is...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef quaas het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat je UI geanimeerd is...
Jij eet zeker ook geen vlees of watquote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
champions, gesmolten kaas, gewone kaas, Zuurkool... gadverdamme
Porsche1 is me baas. Ik ben zijn generaal van zun legers weet je.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
ZOEK JE RUZIE OFZO HE :SSSSSS KOEMEN DAN IK HAAL ME BOJ PORSCHE1 ERBIJ
WE WILL PUNCH YOU ALL INTO THE CUNT CANCER!
Gaaaaaastquote:
Scheelt niet veelquote:
Welnee, luister jij wel goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef quaas het volgende:
[..]
Compliment, sinds Popje zo'n geyle stem hebt
wat? Ben ik zo erg... Ik weet het echt niet... Voed mij op!quote:
Gewoon pizza margarithaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over pizza's hebben.
Ik hou van Pizza bolognese en salami
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Denken dat mijn stem op het stemmetje van Popje lijkt
Dat weet ik zelfsquote:Op maandag 21 maart 2011 17:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
wat? Ben ik zo erg... Ik weet het echt niet... Voed mij op!
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Precies geen gelul gewoon.quote:
Denken dat jouw stem niet op die van een 40 jarige lijkt die al vanaf dr 13 aan de zware shag zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over pizza's hebben.
Ik hou van Pizza bolognese en salami
quote:
Dit jaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies geen gelul gewoon.
Sowieso mensen die ananas op een pizza doenWarme ananas
heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Of een pizza shoarma is ook best
Denkenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Denken dat jouw stem niet op die van een 40 jarige lijkt die al vanaf dr 13 aan de zware shag zit.
Yuk!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies geen gelul gewoon.
Sowieso mensen die ananas op een pizza doenWarme ananas
Corpulent.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Corpulente homo's die deelnemen aan de vrijwillige brandweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |