Uurtje vooruit.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
O kut, klok verzetten volgend weekend
o, handig om te weten. Ik vroeg me al af wanneer het verzet moest worden!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Oh en klokken verzetten zichzelfquote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ja kutzooi, een uur minder slaap.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Dan alweer? Gaat snel.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik was er om 5 uur uit en ben toch echt een vrouw.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben geen student en was er om 6:00 uit![]()
It's good to be a man!
Zo klopt hetquote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was er om 5 uur uit en ben toch echt een bakkersvrouw.Elke dag weer, 5 uur.
Oh, de It's good to be a man was gewoon een losse opmerking.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was er om 5 uur uit en ben toch echt een vrouw.Elke dag weer, 5 uur.
Oh ja, goed idee.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet doen. In oktober loop je weer gelijk.
De bakker stond vannacht om half 1 naast zijn bed en normaal gesproken half 2. Dus ik word niet door hem wakkerquote:
quote:
O, uurtje langer slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen is het weer lekker donker als je opstaat!
Vanochtend om 6:15 was het al redelijk licht aan het worden... Das dus straks om 7:15.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen is het weer lekker donker als je opstaat!
Op vakantie ook. 'A light tail wind.' Jezus ik piste bijna in m'n broek, had m'n nagels in m'n vlees staan. Er kwam geen eind aan. Begon ook net toen ik m'n snoeihete thee had, erg handig.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik had vanochtend trouwens wel even een paar secondes de gedachte: maar dan hoef ik tenminste niet te werken.
We waren zo'n 20 minuten aan het vliegen, boven de Noordzee. En plots begon hij zwaar te 'banken'. Zeker 45 graden met de rechtervleugel naar beneden en daardoor dus ook een bocht naar rechts. Ik zag beneden een windmolenpark en dacht, die gaan we raken... Maar na een paar seconden gegil van de motoren trok het vliegtuig weer recht, maar blijkbaar overcompenseerde de piloot want we gingen daarna 30 graden naar links banken. Daarna kwam het vliegtuig weer recht te hangen en vlogen we weer rustig verder alsof er niks aan de hand was.
Later bleek dat we in de turbulentie van een ander vliegtuig waren gevlogen dat 20km voor ons zat. De piloot had het over lichte turbulentie, maar dat vond ik nogal een understatement.
Some scary shit you know.
Mee eens.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
Zomertijd en wintertijd moet afgeschaft worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |