Oh mij prima, als hij maar z'n mond houdt want z'n stem is verschrikkelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mag hij mijn deur voorbij lopen, pak nog liever mijn Tarzan dan dat ik hem in huis moet laten, ook al kreeg ik geld toe, dan nog niet
Ben je mal gaat hij hem nog gebruiken ookquote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kijk eens wat er gebeurd als je je tarzan achter hem aanstuurt
Goh, wat toevallig?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde Geer zeggen...ik voel me afgewezen. En geluid weg.
Mij maken ze niks meer wijs. Jou ook niet hè?quote:
http://zappen.blog.nl/alg(...)ramma-de-gouden-kooiquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mag hij mijn deur voorbij lopen, pak nog liever mijn Tarzan dan dat ik hem in huis moet laten, ook al kreeg ik geld toe, dan nog niet
Mwah...... Alleen als ze mij een baan aanbieden in die wereld, maar stap never nooit die slangekuil inquote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mij maken ze niks meer wijs. Jou ook niet hè?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ben er weg van, aant warktot murn
Kijk maar uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Capt1caveman het volgende:
Mwah...... Alleen als ze mij een baan aanbieden in die wereld, maar stap never nooit die slangekuil in
Ik denk dat hij heeft besloten Herr Flipp en toch Jo te nominerenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef danilel het volgende:
gerard heeft qua vrouw op het laatste moment geswitched toen (van Jo naar Aaf?)
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Alnix zegt hoopvol "Lau en ik gaan alle aflevering kijken"...Lau gaat helemaal nix met hemmes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |