LOL misschien?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn vriendin is eindredactrice van 2 glossybladen, van haar weet ik dat een horescoop uit de duim gezogen is, ze verzinnen zelf ietsMisschien gaat dat bij het zogenaamd bellen ook zo
okay. ik geloof je dan maarquote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen BNer, wel iemand die wel is onderzoek heeft gedaan bij dergelijke organisaties. Meer kan ik er helaas niet over vertellen. Doe er mee wat je wil.
Anoniem is nooit helemaal anoniem
Dan die nobody van een Alex.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef mYsca het volgende:
[..]
Gerard zit er al dus je moet iemand anders
Blaat, dus je zuigt maar wat uit je duim, bedankt voor je input.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen BNer, wel iemand die wel is onderzoek heeft gedaan bij dergelijke organisaties. Meer kan ik er helaas niet over vertellen. Doe er mee wat je wil.
Geen Blaat. uit de onderzoeken bleek dat er totaal niets werd gedaan met de stemmen die binnenkwamenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef mYsca het volgende:
[..]
Blaat, dus je zuigt maar wat uit je duim, bedankt voor je input.
Neem maar eens een kijkje bij de reken modellen met de Guido stemming
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
Leuk ze gaat breien, nou misschien kan ze dan posten in het breitopic van FOK
hahahaha!quote:quote:
Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef NenaLois het volgende:
Breinaalden?
voor de mee-eters van Aafke
Begin hier dan ook niet over......quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
maar dan moeten ze dat maar eens een keer breed uitmeten bij radar of kassaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen Blaat. uit de onderzoeken bleek dat er totaal niets werd gedaan met de stemmen die binnenkwamen
die stemmen zijn gewoon geld klopperij, en dan die % die ze niet eens goed op kunnen tellen, het is gewoon zakkevullen het staat al vast wie donderdag het huis weer moet verlatenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen Blaat. uit de onderzoeken bleek dat er totaal niets werd gedaan met de stemmen die binnenkwamen
Wat het wetenschappelijk onderzoek en zo ja is het gepubliceerd?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar dan moeten ze dat maar eens een keer breed uitmeten bij radar of kassa
of is dat al gedaan
Ik zeg toch niet in welke context ?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Begin hier dan ook niet over......
Als je al onderzoek hebt gedaan in deze richting, weet je dat ergens over beginnen en dan geen bronvermelding doen even verdacht is.....
Kortom: NET5 zit je al achter je broek, vriend;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |