Toch sla ik die gezonde hap maar ff overquote:
Ik hoor het vanaaf van je oke? Ben er vandeurquote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar keer allesbehalve naast gezeten
Geen BNer, wel iemand die wel is onderzoek heeft gedaan bij dergelijke organisaties. Meer kan ik er helaas niet over vertellen. Doe er mee wat je wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben jij een bn-er die ook aan zoiets mee heeft gedaan ofzo
want als je anoniem bent kan je gewoon alles zeggen hoor
Mijn vriendin is eindredactrice van 2 glossybladen, van haar weet ik dat een horescoop uit de duim gezogen is, ze verzinnen zelf ietsquote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan heeft het dus ook geen enkele waarde om te vermelden dat je er bevestiging van hebt
buhbyequote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het vanaaf van je oke? Ben er vandeur
LOL misschien?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn vriendin is eindredactrice van 2 glossybladen, van haar weet ik dat een horescoop uit de duim gezogen is, ze verzinnen zelf ietsMisschien gaat dat bij het zogenaamd bellen ook zo
okay. ik geloof je dan maarquote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen BNer, wel iemand die wel is onderzoek heeft gedaan bij dergelijke organisaties. Meer kan ik er helaas niet over vertellen. Doe er mee wat je wil.
Anoniem is nooit helemaal anoniem
Dan die nobody van een Alex.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef mYsca het volgende:
[..]
Gerard zit er al dus je moet iemand anders
Blaat, dus je zuigt maar wat uit je duim, bedankt voor je input.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen BNer, wel iemand die wel is onderzoek heeft gedaan bij dergelijke organisaties. Meer kan ik er helaas niet over vertellen. Doe er mee wat je wil.
Geen Blaat. uit de onderzoeken bleek dat er totaal niets werd gedaan met de stemmen die binnenkwamenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef mYsca het volgende:
[..]
Blaat, dus je zuigt maar wat uit je duim, bedankt voor je input.
Neem maar eens een kijkje bij de reken modellen met de Guido stemming
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
Leuk ze gaat breien, nou misschien kan ze dan posten in het breitopic van FOK
hahahaha!quote:quote:
Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef NenaLois het volgende:
Breinaalden?
voor de mee-eters van Aafke
Begin hier dan ook niet over......quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
maar dan moeten ze dat maar eens een keer breed uitmeten bij radar of kassaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen Blaat. uit de onderzoeken bleek dat er totaal niets werd gedaan met de stemmen die binnenkwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |