Alles gebeurt achter gesloten deuren.....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.
quote:Die krijgt een tussenstand en hoe ze de anderen moet manipuleren, omdat iedereen voor haar al op haar heeft gestemd.
Als ze in hun upje in de kamer van de waarheid zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.
Jo moet haast wel genomineerd staan, Aafke, Mo, Laura, Gerard, Karim, Sharon en maik die nomineren haar sowieso (denk ik)quote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening, we zullen zien
ben jij een bn-er die ook aan zoiets mee heeft gedaan ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met vertrouwelijke informatie, dus dat gaat helaas niet
Begin er dan niet over als je dat laffe excuus gebruikt....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, als mensen het er niet mee eens zijn komt dat echt wel uit in het huis als ze vertellen wie genomineerd heeft etc. Dan had je daar wel hints over opgevangen. Ik ben tot nu toe namelijk nog niet echt verrast door keuzes van mensen mbt de nominaties.quote:
dan heeft het dus ook geen enkele waarde om te vermelden dat je er bevestiging van hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar keer allesbehalve naast gezetenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening, we zullen zien
Ik zeg niet dat het (nu) gebeurd, zeker omdat ze tot nu toe hun eigen nominaties in het huis bekend maken, maar als dat niet meer gebeurd, tsjah.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, als mensen het er niet mee eens zijn komt dat echt wel uit in het huis als ze vertellen wie genomineerd heeft etc. Dan had je daar wel hints over opgevangen. Ik ben tot nu toe namelijk nog niet echt verrast door keuzes van mensen mbt de nominaties.
Toch sla ik die gezonde hap maar ff overquote:
Ik hoor het vanaaf van je oke? Ben er vandeurquote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar keer allesbehalve naast gezeten
Geen BNer, wel iemand die wel is onderzoek heeft gedaan bij dergelijke organisaties. Meer kan ik er helaas niet over vertellen. Doe er mee wat je wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben jij een bn-er die ook aan zoiets mee heeft gedaan ofzo
want als je anoniem bent kan je gewoon alles zeggen hoor
Mijn vriendin is eindredactrice van 2 glossybladen, van haar weet ik dat een horescoop uit de duim gezogen is, ze verzinnen zelf ietsquote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan heeft het dus ook geen enkele waarde om te vermelden dat je er bevestiging van hebt
buhbyequote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het vanaaf van je oke? Ben er vandeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |