Jij gaat dus geld verspillen met bellen omdat je zeker weet dat alles eerlijk loopt daarzo....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nominaties opnieuw is meer om het vloeiend op beeld over te laten komen, maargoed je hebt altijd mensen die geloven in conspiracy theories
Pijpen duurt even.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo blijft weer het langst in de kamer.
Ze voldoet precies aan mijn verwachtingenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef NenaLois het volgende:
Ik denk ook Joanna. Joanna valt toch ook ontzettend tegen.
Geloof me maar, Jo is niet genomineerd.....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef knagsje het volgende:
Jo krijgt normaal gesproken 5 stemmen, maarja mamma he
we zullen volgende keer beter ons best doenquote:
Op dit punt geloof ik je niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geloof me maar, Jo is niet genomineerd.....
Als je opgelet hebt, heb je kunnen zien dat Jo voor ze geroepen heeft haar botox in vorm gerold.....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hangt van de kwaliteit van de beurt af... :p Haar lippen zijn wel harder door de botox
Neee ze heeft deze keer geswitched, servio zeker en ik denk dat ze aafke heeft genomineerd.quote:
Dat hoop ik dus ook hahah ...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk:
Gerard
Joanna
Servio
Gerard die krijgt toch wel genoeg stemmen, dus is een win win situatie, dan gaat er sowieso één irritant persoon uit.
dat is voor mij ook het ideale scenarioquote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk:
Gerard
Joanna
Servio
Gerard die krijgt toch wel genoeg stemmen, dus is een win win situatie, dan gaat er sowieso één irritant persoon uit.
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij gaat dus geld verspillen met bellen omdat je zeker weet dat alles eerlijk loopt daarzo....
je mag het ons best vertellen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |