Geinponem.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:50 schreef mootie het volgende:
Jo blijft beweren dat Gerard en Servio een aanvaring hadden zaterdag. Gerard en Servio zijn het er over eens dat het op zijn hoogst een discussie was. Jo blijft volhouden dat het een botsing, ruzie was.
EB HOEZO ZIT JO ZO DICHT BIJ FLIP EN WAAROM PRAAT ZE MET HEM!
Overspelige hoer!
huh ze zou toch afstand nemen van die nazi-flip?quote:
Het beeld van de kvdw krijgen we op de streams (bijna) nooit te zien, maar ze willen laten zien dat ze ergens mee bezig zijn, wat betekend streamlock....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:50 schreef ieniemieniee het volgende:
wat ik echt niet begrijp is waarom de helft van de streams eruit liggen als de KvdW wordt gebruikt. het is echt niet dat ze te weinig camera's dan hebben ofzo, gewoon kijkertje pesten?
dat is flippo ook niet he, dat is alexquote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
huh ze zou toch afstand nemen van die nazi-flip?
Die reactie van hem ook toen ze hem vertelde dat ze hem zou negeren in het huis.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
huh ze zou toch afstand nemen van die nazi-flip?
Die reactie van hem ook toen ze hem vertelde dat ze hem zou negeren in het huis.
Karim zegt net ook dat ze dicht op Flip zit en wil er nu op drukken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
dat is flippo ook niet he, dat is alex
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef beequeen het volgende:
Kortom: Jo en Flip zijn door de mand gevallen.
Wel meer camera's maar volgens mij maar 4 streams (of 5) die ze kunnen doorstreamen naar NL en gebruiken voor de opnames. SL op 1x2 is 2 camera's en 2 streams voor opnamen in de KvdW. 4x SL opnamen in het huis. Maar dat is slechts mijn aannamequote:Op maandag 21 maart 2011 17:50 schreef ieniemieniee het volgende:
wat ik echt niet begrijp is waarom de helft van de streams eruit liggen als de KvdW wordt gebruikt. het is echt niet dat ze te weinig camera's dan hebben ofzo, gewoon kijkertje pesten?
Misschien dat wij juist wel blind zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef suzi1 het volgende:
haha wat willen ze ONS nu gaan bewijzen
wij niet blind zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |