quote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre Pierre, vrijdagavond biertje doen in tilburg?
Oh en om sociaal over te komen: Zijn er nog andere geinteresseerden?
Mooi feestje in Utrecht dus ik pis hem afquote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre Pierre, vrijdagavond biertje doen in tilburg?
Oh en om sociaal over te komen: Zijn er nog andere geinteresseerden?
Kan misschien wel, moet ik ff checken. Ik zou misschien ff naar mijn broer toegaan, maar dan kan ook wel zaterdag denk ik.. ik laat het wel even weten!quote:
Ah beetje een mietje gaan uithangen!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hoor er niet bij he.
Pierre is daar volgens mij wel bedreven in dus dat kan primaaaquote:
Gehandicapten aanduwen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre is daar volgens mij wel bedreven in dus dat kan primaaa
Onmogelijk manquote:
Ben ik de enige die daar een perverse twist in leest?quote:
Ik ben niet bedreven in bejaarden aanduwen, alleen met ze pratenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre is daar volgens mij wel bedreven in dus dat kan primaaa
Ik zie hem nu pasquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar een perverse twist in leest?
Zeg dat nou niet, klinkt zo smerig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben niet bedreven in bejaarden aanduwen, alleen met ze pratenTliciouz is beter in bejaarden aanduwen...
partypeeps2000 dan?quote:
Goeie postquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef dreamzk het volgende:
Om trouwens even ontopic te blijven, speel nu met mn huisgenoot de special ops van MW2 maar die laatste 3 missies zijn onmogelijk op veteran uit te spelen. Is het iemand gelukt?
Hoezo, stoma een beetje aanduwen, kunstgebit aanduwen, het eten aanduwenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, klinkt zo smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |