Ik ben al in wedstrijd met mijzelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wil hier een uitdaging voor zich zelf aan gaan? zo ja welke
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
Godver, mijn moeder spreekt me aan op MSN
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
"Je hebt je tissues weer bij je laptop laten liggen! "quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
"En wat was dat plakkerige op het toetsenbord? Heb jij weer limonade gemorst?"quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Je hebt je tissues weer bij je laptop laten liggen! "
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef quaas het volgende:
[..]
"En wat was dat plakkerige op het toetsenbord? Heb jij weer limonade gemorst?"
hij is ouder dan je denkt kneusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef quaas het volgende:
[..]
"En wat was dat plakkerige op het toetsenbord? Heb jij weer limonade gemorst?"
Live cam verbinding.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
Nou ik zit gewoon achter mijn laptop hoor. Ik weet niet hoe zij kan zien wat zich hier afspeelt...
We maken fatoes jonguhquote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
Nou ik zit gewoon achter mijn laptop hoor. Ik weet niet hoe zij kan zien wat zich hier afspeelt...
Bohemian Rhapsodyquote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit gaat niks worden he, Queen erdoorheen mixen
quote:
Achter nogwelquote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Verhoeven is te normaal voor ajax, de rest van ajax zijn allemaal arrogante klootzakken. Kusje.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
so i can try to find Jeroen Verhoeven to let him away from ajax
Verhoevenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
so i can try to find Jeroen Verhoeven to let him away from ajax
Sharr heeft verstand van voetbal.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Verhoeven is te normaal voor ajax, de rest van ajax zijn allemaal arrogante klootzakken. Kusje.
Ho, Stekelenburg en eriksen zijn poesliefquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Verhoeven is te normaal voor ajax, de rest van ajax zijn allemaal arrogante klootzakken. Kusje.
Oke, alleen Stekelenburg dan. Maar daar blijft het ook bij.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, Stekelenburg en eriksen zijn poeslief
Eriksen arrogantquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, alleen Stekelenburg dan. Maar daar blijft het ook bij.
Haha ja, blablabla voetbal lolololquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, alleen Stekelenburg dan. Maar daar blijft het ook bij.
Hij compenseert zijn lengte met een grote bek..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
Ben 1x Wesley Sneijder met het uitgaan tegengekomen. Wat een agressieve gast is dat zeg.
Ik ben Arthur Numan tegen gekomen in Autotronquote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
Ben 1x Wesley Sneijder met het uitgaan tegengekomen. Wat een agressieve gast is dat zeg.
Veel vet voornamelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Stokstaart het volgende:
Verhoeven werkt bij de Febo. Wat heeft die jongen zeg?
Als pro van Ajax het is echt een schandequote:
Wie wat waar?quote:
dat zegt iedereen. En Jolpraktijk héquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als pro van Ajax het is echt een schande
ZZ Topquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef quaas het volgende:
Ik ben een mappie voor extra liedje die in draakje kunnen aan het maken, iemand nog suggesties?
Eerst gaat die naar een gewone avond naar de disco, hij speelde toen voor Ajax. Hij kreeg natuurlijk veel aandacht omdat hij zomaar even kwam binnenzetten. Ging die eerst als een klapjosti dansen, zag hij een leuk meid. Die meid was daar met haar vriend, die vriend zei iets van "dat is mijn vriendin". De hele sfeer sloeg daarna gelijk om, Je had die ogen van Sneijder moeten zien, hij had hem het liefst willen meppen maar dat kon hij zich natuurlijk niet permitteren als speler van Ajax.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij compenseert zijn lengte met een grote bek..
Zo'n jongen moet je gewoon uit de selectie trappen. Wat voor voorbeeld is hij voor dikke kinderen om te gaan sporten? JA mama ik ben dik. Maar ik kan altijd gewoon keeper bij Ajax worden hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat zegt iedereen. En Jolpraktijk hé
Zangeres zonder Naamquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef quaas het volgende:
Ik ben een mappie voor extra liedje die in draakje kunnen aan het maken, iemand nog suggesties?
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk nummers, niet artiesten
Stone Sour - Through Glassquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef quaas het volgende:
Ik bedoel ook alles van ZZ Topquote:Op maandag 21 maart 2011 16:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk nummers, niet artiesten
Caro Emerald voor Knetter. Dat wil ze echt al heel langquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef quaas het volgende:
en de uitbreiding van Ten pole tudorquote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik bedoel ook alles van ZZ Top
Arrogant ventje lijkt het me. Ajax enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eerst gaat die naar een gewone avond naar de disco, hij speelde toen voor Ajax. Hij kreeg natuurlijk veel aandacht omdat hij zomaar even kwam binnenzetten. Ging die eerst als een klapjosti dansen, zag hij een leuk meid. Die meid was daar met haar vriend, die vriend zei iets van "dat is mijn vriendin". De hele sfeer sloeg daarna gelijk om, Je had die ogen van Sneijder moeten zien, hij had hem het liefst willen meppen maar dat kon hij zich natuurlijk niet permitteren als speler van Ajax.
Happiness is geylquote:Op maandag 21 maart 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Stone Sour - Through Glass
Alexis Jordan - Happiness
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Magnetic man - I need air
Loickx ofzo - Stuttering
Maar ik niet. Caroquote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caro Emerald voor Knetter. Dat wil ze echt al heel lang
ado dan, die denken het nu serieus man. Gaan ze ons Ajacieden uitschelden 'kankerjoden'quote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Arrogant ventje lijkt het me. Ajax enzo.
Sowieso andere supporters uitschelden.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ado dan, die denken het nu serieus man. Gaan ze ons Ajacieden uitschelden 'kankerjoden'. en dat om voetbal
Ik maak jou heel graag blijquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe dan. En die bovenste ook. Dan maak je me blij. Als je dat wilt.
Goede smaakquote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Allman brother band - Whipping post kan er ook tussen quaas
Utreg-PSV heb ik me wel laten gaan op de scheids hoor, doe ik normaal niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso andere supporters uitschelden.Behalve Ajax dan, dat is niet heel erg.
Zo erg ruik ik nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ruik gehaktballetjes met sperziebonen
Dat is normaal hequote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso andere supporters uitschelden.Behalve Ajax dan, dat is niet heel erg.
Ik op howerd web bquote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg-PSV heb ik me wel laten gaan op de scheids hoor, doe ik normaal niet.Ik was toen zo boos.
hier wel., dat eet ik vanavondquote:
Ik ook op die howard webb. Gewoon omdat het kon.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik op howerd web b
[..]
hier wel., dat eet ik vanavond
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik op howerd web b
[..]
hier wel., dat eet ik vanavond
Ik ga ook sperziebonen eten vanavondquote:
Corrupte klootzak.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook op die howard webb. Gewoon omdat het kon.
Eetjezelf op is hetm ottoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ook sperziebonen eten vanavond
ZELFMOORDquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook op die howard webb. Gewoon omdat het kon.
haha ik ook manquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Jawel.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik nog 1 wens in vervulling brengen?
Ik zat de hele nacht te huilen.. dit maak je eens in de 20 jaar meequote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ookBen er nog steeds boos om
Waarom man we verdienden dat toch ook? Spanje was echt 223321 klassen beter.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ookBen er nog steeds boos om
Heb je echt gehuild?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat de hele nacht te huilen.. dit maak je eens in de 20 jaar mee
Ben vanmiddag nog geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
Ik moet ook maar weer eens naar de sportschool gaan.
hij komt al klaarquote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij even hierkomen![]()
![]()
![]()
Ja. Alsj e ziet wat voor talenten nu voortbloeien is het dramatiesquote:
Ghehe, ik ben al een paar maanden niet geweest. Ik merk het wel hoor...quote:
Je hont uitlaten en padden schoppenquote:
vet buikiequote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben al een paar maanden niet geweest. Ik merk het wel hoor...
Wat? Nee, dat zou zonde zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij komt al klaar
[..]
Ja. Alsj e ziet wat voor talenten nu voortbloeien is het dramaties
Oh, dan sport ik best vaakquote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hont uitlaten en padden schoppen
Daar krijg je een sixpack van enzo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Nou dat valt wel mee, meer krachtafname.quote:
Herkenbaar, soms ga ik ook 2 of 3 weken niet ofzo en dan begin ik het ook wel te merken op een gegeven moment....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben al een paar maanden niet geweest. Ik merk het wel hoor...
Dikke mensen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
Ik moet echt weer 'ns beginnen met sporten. Aankomen
Waar ben je aangekomen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
Zwanger?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
Ik hoop in haar borsten / kont. Dan maakt het mij niet uit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oude baas was echt een baasquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoewel sommige dikke mensen harde bazen zijn.
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_is_a_biatch_.htmlquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat ook. En heupen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hoop in haar borsten / kont. Dan maakt het mij niet uit.
Ik doelde op Casey inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_is_a_biatch_.html
Lekker brede heupenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
True..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Brede heupen met dikke bovenbenen zijn serieus walgelijk. Maar goed, ander onderwerp
Rebertquote:
Wat zit je haar goedquote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Brede heupen met dikke bovenbenen zijn serieus walgelijk. Maar goed, ander onderwerp
Hebbie teveel sperma gegeten dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Ik kan een half uurtje.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Welke gladjakker gaat er naar mij draaien?!
Ik ga niet door hoor, ik ben helemaal gaar na 2 uur
Sharr, je bent helemaal niet dik. Jij bent zo als vele meisjes, je praat het jezelf aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
Nah het valt eigenlijk ook wel weer mee, maar als je 50 kilo woog is aankomen al gauw veel!
Hoi Knetters.quote:
Ik eet soms echt belachelijk veel, of soms juist heel weinig, maar ik blijf altijd op 77 hangenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
Nah het valt eigenlijk ook wel weer mee, maar als je 50 kilo woog is aankomen al gauw veel!
Komt wel als je straks de 25 gepasseerd bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik eet soms echt belachelijk veel, of soms juist heel weinig, maar ik blijf altijd op 77 hangen
Ik op 72...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik eet soms echt belachelijk veel, of soms juist heel weinig, maar ik blijf altijd op 77 hangen
Beloning : je mag mee naar caroquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi Knetters.
Ik heb Caro voor je gevraagd als aanvulling op Draakje.
Nu wil ik mijn beloning
What the fuck ik dacht dat je knetter was??? Ik las serieus echt zeshonderd keer knetter in je username. WAT HEB IK GESLIKTquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat duurt gelukkig nog evenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt wel als je straks de 25 gepasseerd bent.
Da's wel apart jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
[..]
What the fuck ik dacht dat je knetter was??? Ik las serieus echt zeshonderd keer knetter in je username. WAT HEB IK GESLIKT
Hoezo dat? Weet je hoe niet aantrekkelijk een meisje van boven de 1m80 is...quote:
Ah, zo. Ja klopt. ik dacht eerst dat het over je lengte ging, en je lengte vond ik wel mooi.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoezo dat? Weet je hoe niet aantrekkelijk een meisje van boven de 1m80 is...
Ik bedoelde gewicht. Mijn lengte vind ik prima, ik heb tenminste geen hoogtevreesquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoezo dat? Weet je hoe niet aantrekkelijk een meisje van boven de 1m80 is...
Afgewezen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Beloning : je mag mee naar caro
Sowieso mensen met hoogtevreesquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewicht. Mijn lengte vind ik prima, ik heb tenminste geen hoogtevrees
Fuck you.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sowieso mensen met hoogtevrees___
Ahummquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sowieso mensen met hoogtevrees___
Is prima meisje.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Zal ik er een half uurtje ingaan hierna jongens?
MET MICquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik haal hem er eerst even uit hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik zeg doen!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Gaarnequote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Bier en tieten jaquote:
ke zal een hoer en bier voor je regelenquote:
Ghehe. Eentje en dan gelijk moet?quote:
En ditquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef JApieman het volgende:
Mensen die zeiken over welk bier ze per se moeten.
Ditquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Meiden die bierdrinken
Meiden die Hertog-Jan drinken![]()
![]()
![]()
Ja fuck, ik moet etenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
Geen halve uurtjes svp
dat is kut met plannen
tenzij je zelf iemand vindt die daarna een half uur doet
Ik schrok van je, jij bent een toekijkertquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
Geen halve uurtjes svp
dat is kut met plannen
tenzij je zelf iemand vindt die daarna een half uur doet
Zit wel degelijk verschil in hoor, Grolsch krijg ik altijd serieus koppijn van.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef JApieman het volgende:
Ik drink ook gewoon wat er voor handen is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef JApieman het volgende:
Mij boeit het geen flikker.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit wel degelijk verschil in hoor, Grolsch krijg ik altijd serieus koppijn van.
Ik krijg dan die andere half uurtjes niet vol en voor een half uur Draakje is ook niet de moeite, maar vooruit, vandaag is t goed omdat jij het bentquote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja fuck, ik moet etenNouja, doe dan maar Draakje erin zo.
Aightquote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krijg dan die andere half uurtjes niet vol en voor een half uur Draakje is ook niet de moeite, maar vooruit, vandaag is t goed omdat jij het bent
Er is tot 20:00 niemand meer nuquote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krijg dan die andere half uurtjes niet vol en voor een half uur Draakje is ook niet de moeite, maar vooruit, vandaag is t goed omdat jij het bent
Ik ook, maakt mij niet echt uit of het nou Heineken, Amstel, Grolsch, Bavaria, Hertog Jan, Jupiler of wat dan ook is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik drink ook gewoon wat er voor handen is.
Popsquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Popje-popje het volgende:
Zoooo, ik ben er ook bij![]()
fatboy slimmm klinkt goed in mijn oors![]()
Ik heb onderhand gewoon een biercollectie aangelegd. Allerlei abdijbieren, pilseners over de hele wereld en dergelijke...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook, maakt mij niet echt uit of het nou Heineken, Amstel, Grolsch, Bavaria, Hertog Jan, Jupiler of wat dan ook is.
Alleen Oranjeboom en AH Pilsener zijn uitzonderingen hierop
Ik vind Amstel het beste werken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook, maakt mij niet echt uit of het nou Heineken, Amstel, Grolsch, Bavaria, Hertog Jan, Jupiler of wat dan ook is.
Alleen Oranjeboom en AH Pilsener zijn uitzonderingen hierop
Hoi inderdaadquote:
quote:
Ik kijk alleen een paar minuten voor 't hele uur wat er moet gebeuren.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik schrok van je, jij bent een toekijkert
Abdijbieren zijn ook erg lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb onderhand gewoon een biercollectie aangelegd. Allerlei abdijbieren, pilseners over de hele wereld en dergelijke...
Berts Bierhuisquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Abdijbieren zijn ook erg lekker
Een liefhebberquote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoor weer Paparazzi van Lady Gaga hier in tot ze zo hoog gaat en ik over mijn nek ga van die hoerenstem van Adele
Ik las aardbeienquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Abdijbieren zijn ook erg lekker
Ken wel kersenbier. Kriekquote:
Heb ik ook een paar van staan.quote:
Mooi om te horenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Ragboer het volgende:
Spaghettivreter heeft weer kudos erbij gekregen.
Dat is nasty manquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is nasty man
Had m'n vader een keer, dus ik even proberen.. echt debiel bier
Een soort bier met het syndroom van Down zeg maar
Jij eet kutjes van Downies?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is nasty man
Wel een smaakvolle versie van Syndroom van Down danquote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is nasty man
Je wilt niet wetenquote:
Mjah, je moet er van houdenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Wel een smaakvolle versie van Syndroom van Down dan
Zitten deze nummers in een album van Caro of wa? Zo ja, welke? (of heeft ze maar 1 album?quote:
quote:Caro Emerald- Just One Dance
Caro Emerald- Riviera Life
Caro Emerald- Back It Up
Caro Emerald-The Other Woman
Caro Emerald- Absolutely Me
Caro Emerald- You Don't Love Me
Caro Emerald- Dr. Wanna Do
Caro Emerald- Stuck
Caro Emerald- I Know That He's Mine
Caro Emerald- A Night Like This
Caro Emerald- The Lipstick On His Collar
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens Het Kanon is weer wel baas al is het Grolsch. 2 beugels en je bent aangeschoten.
Jezus, nu al klaar... Hoe snel werk jij je voer weg. Jij mag niet bij ons eten. Als je bij mij eet wordt er lekker lang nagetafeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Die sperziebonen waren lekerMet peperroomsaus
Deleted Scenes From The Cutting Room Floorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef quaas het volgende:
[..]
Zitten deze nummers in een album van Caro of wa? Zo ja, welke? (of heeft ze maar 1 album?)
[..]
jaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef quaas het volgende:
[..]
Zitten deze nummers in een album van Caro of wa? Zo ja, welke? (of heeft ze maar 1 album?)
[..]
Jij drinkt geen bier omdat 12 jaar.quote:
Hier zijn we ook in een kwartiertje, 25 minuutjes klaar hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jezus, nu al klaar... Hoe snel werk jij je voer weg. Jij mag niet bij ons eten. Als je bij mij eet wordt er lekker lang nagetafeld.
Bij ons duurt avondeten ook meestal wel een uur.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jezus, nu al klaar... Hoe snel werk jij je voer weg. Jij mag niet bij ons eten. Als je bij mij eet wordt er lekker lang nagetafeld.
Dank u, ja alles meteen in 1 torrent is makkelijker hehquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deleted Scenes From The Cutting Room Floor
Dacht dat je de nummers los wilde. Excuus.
Het Kanonquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens Het Kanon is weer wel baas al is het Grolsch. 2 beugels en je bent aangeschoten.
Thuis ook sneller hoor, maar ik vind het altijd wel fijn om een tijdje aan tafel te blijven zitten. Beetje roken, kletsen enzo...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier zijn we ook in een kwartiertje, 25 minuutjes klaar hoor
Roken aan tafelquote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Thuis ook sneller hoor, maar ik vind het altijd wel fijn om een tijdje aan tafel te blijven zitten. Beetje roken, kletsen enzo...
Wow ik zou me dan echt gaan vervelen na een kwartier als mn bord leeg isquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij ons duurt avondeten ook meestal wel een uur.
Ditquote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow ik zou me dan echt gaan vervelen na een kwartier als mn bord leeg is
Ja dat is gezelligquote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Thuis ook sneller hoor, maar ik vind het altijd wel fijn om een tijdje aan tafel te blijven zitten. Beetje roken, kletsen enzo...
Ik moest werkelijk hardop lachenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
Toepasselijk nummer omdat sharrs gewichtstoename
Gehaktballen lepelen is koningquote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit
Tevens, met eten spelen![]()
Doperwten schietenMoeder die daarom boos wordt
![]()
Kutpostquote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
Ik schiet altijd de dop van het drinken weg, en daar wordt mijn moeder altijd boos om.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
Ja ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moest werkelijk hardop lachen![]()
Sorry Sharr
Sharr zou er een moord voor doenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Roken aan tafel![]()
![]()
En kletsen doen we onder het eten wel
quote:
Hihiquote:
Jepquote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
Maar Sharr moet jij altijd buiten roken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig![]()
Mijn moeder heeft jaren geen rode kool willen maken omdat ik, mn zus en mn broer daar een keer een voedselgevecht mee hadden gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft jaren geen rode kool willen maken omdat ik, mn zus en mn broer daar een keer een voedselgevecht mee hadden gedaan.
Het witte behang was niet meer wit te krijgen
[..]
Mijn moeder heeft jaren geen rode kool willen maken omdat ik, mn zus en mn broer daar een keer een voedselgevecht mee hadden gedaan.
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit
![]()
Jullie mogen niet bij mij langs om te eten, ik hou wel van een beetje net eetgedrag. Mijn maag keert om als mensen met eten lopen te kloten.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik schiet altijd de dop van het drinken weg, en daar wordt mijn moeder altijd boos om.
ben jij niet opgevoed?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij unbanquote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef Graseter het volgende:
Ik zit lekker in de tuin met een koude Hertog Jan.
baas, ik trek zo ook ff een pilske openquote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef Graseter het volgende:
Ik kloot niet met eten. Ik kan er ook echt niet tegen als mensen smakken of op een andere manier vies eten.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen niet bij mij langs om te eten, ik hou wel van een beetje net eetgedrag. Mijn maag keert om als mensen met eten lopen te kloten.
toemaarquote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef Graseter het volgende:
Zo idd man. Hou daar ook echt niet man. Niet kloten met eten.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen niet bij mij langs om te eten, ik hou wel van een beetje net eetgedrag. Mijn maag keert om als mensen met eten lopen te kloten.
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo idd man. Hou daar ook echt niet man. Niet kloten met eten.
Serieus, heb je geen manier ofzo denk ik dan. Gadverdamme, wordt er nu al gewoon naar van.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo idd man. Hou daar ook echt niet man. Niet kloten met eten.
quote:
Het begon zo leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |